هزینه هر صفحه ترجمه انگلیسی به فارسی

خبر: اتصال خدمات ترجمه GPI اکنون توسط Episerver آزمایش و تأیید شده است (بهینه)
سیستم های مدیریت محتوا نرخ ترجمه مقاله
فیس بوکتوییترLinkedInپیوند را کپی کنید
Globalization Partners International (GPI) ، ارائه دهنده برجسته خدمات ترجمه سند ، نرم افزار و وب سایت ، امروز اعلام كرد كه اتصال خدمات ترجمه GPI برای Episerver (Optimizely) CMS 11 توسط Episerver (Optimizely) آزمایش و تأیید شده است. برای امکان شرکت در برنامه بتا برای اپیزور (Optimizely) App Marketplace ، اتصال خدمات ترجمه GPI استانداردهای دقیق ، کیفیت ، تأیید ، انطباق و پشتیبانی را برای اطمینان از ادغام های بی عیب و نقص برای مشتریان تصویب کرد.

خوان Alejandro Fausd ، مدیر – توسعه فناوری زبان در GPI ، گفت: “طبق پایگاه خبری سهاب ، اتصال خدمات ترجمه GPI برای Episerver (Optimizely) CMS 11 تأیید شده و برای انتشار برای هر دو شرایط محیطی ابر واجد شرایط است.”

از مزایای اتصال خدمات ترجمه GPI می توان به موارد زیر اشاره کرد:
قابلیت ترجمه یکپارچه محتوا در داشبورد Episerver (بهینه)
با چند کلیک هر تعداد سایت زبان را مدیریت کنید
گزارش های جامع برای کمک به ردیابی و مدیریت وب سایت های جهانی
روند واردات / صادرات را برای گردش کار ترجمه محتوا ساده می کند
دسترسی ایمن 24/7 تیمهای جهانی به درگاه ترجمه GPI که برنده جایزه شده است
نقل قول ها ، پیشنهادها و طیف گسترده ای از مواد پروژه برای بارگیری در دسترس است
اتصال توسط Episerver آزمایش و تأیید می شود (بهینه)
سازگار با آخرین نسخه Episerver (Optimizely) و تمام نسخه های قبلی
مارتین اسپتمن ، شریک عامل GPI ، گفت: “عضویت در برنامه بتا برای اپیزورور (Optimizely) App Marketplace برای ما واقعاً هیجان انگیز بوده است.” “در حالی که خدمات محلی سازی وب سایت و اتصال گوگل ترنسلیت ما از سالها پیش به برخی از مارک های شناخته شده جهان در راه اندازی و مدیریت سایت های چند زبانه خود کمک کرده اند ، روند آزمایش و تأیید Episerver (Optimizely) ما را قادر به بهبود اتصال ترجمه می کند. حتی بیشتر از نظر امنیت و بهترین نرم افزارهای توسعه نرم افزار. ”

بازار اپ جدید اپیزور (بهینه)
اوایل تابستان امسال Episerver (Optimizely) بازار برنامه جدید Episerver (Optimizely) خود را راه اندازی کرد. این بازار جدید برای ارائه برنامه ها و اتصالات ارزشمندتر به سیستم های Episerver (Optimizely) به مشتریان ایجاد شده است. بازار راه حلهای ارزشمند شرکا را برای افزایش یا افزایش عملکرد CMS برجسته می کند.

برنامه های افزودنی مجاز به شرکت در موارد زیر هستند:

اتصالات فناوری بازاریابی شخص ثالث
اتصالات Back-Office
پیشرفت و کاربردهای لایه ارائه
برنامه های جاسازی شده
فروشگاه افزودنی قبلی Episerver (Optimizely) فقط برای شرکای فناوری در دسترس بود قیمت هر برگ ترجمه انگلیسی به فارسی و نه شرکای راه حل. این برنامه فقط به یکپارچه سازی و ارتباط با سایر سیستم ها و برنامه ها در یک صفحه اختصاص داشت.

بازار جدید دامنه وسیع تری را شامل می شود تا انواع بیشتری از محصولات را شامل شود و با افزودن فیلترهای جستجو و دسته بندی همراه با ارتباط مستقیم بین مالک برنامه افزودنی و مشتری Episerver (Optimizely) ، نمایش برنامه های افزودنی بهبود یافته است.

منابع GPI بیشتر در موضوعات سیستم های مدیریت محتوا
Globalization Partners International (GPI) به طور مکرر با طراحی ، توسعه و استقرار وب سایت چند زبانه به مشتریان کمک می کند و مجموعه ای از ابزارهای جهانی سازی را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف پروژه بومی سازی وب سایت چند زبانه ایجاد کرده است. می توانید آنها را در بخش ابزارهای ترجمه و پورتال های وب سایت ما جستجو کنید. همچنین ممکن است برخی از مقاله ها و پیوندهای زیر مفید باشند: