آشنایی با انواع مولتی استایل

به عنوان مثال برای تزئین گلدان ها و تبدیل آنها به یک دسته گل لوکس این ورق ها را کمی خم کرده و حالتی منحنی به آنها می بخشند. از یک تابلو مغازه گرفته تا تابلوهای سالنی و تابلو راهنما ، می توان مولتی استایل را بکار برد . مشخصه ورق پلاستیک و روکش فلز نیز استفاده می شود که ورق مولتی استایل. ۱۲۰ سانتی متر موجود می باشد.

امروزه این دسته از ورق ها در نمونه هایی همچون مولتی استایل طلایی ، نقره ای یا آینه ای در سطح بازار موجود می باشند. برای برش این مولتی ها به چه دستگاه هایی نیاز خواهد بود؟ همین امر موجب می شود استفاده از آن در محیط هایی که دمای زیادی دارند کمی دشوار باشد. مولتی استایل کمی خشک هست اما قابلیت انعطاف پذیری دارد و اگر آن را بیش از حد خم نکنید می توانید به راحتی به آن شکل و فرم دهید.

یا اگر فروشنده گل و هدیه هستید این ورق ها جلوه ای نو به کسب و کار شما می بخشند. اگر بخواهیم میزان مصرف این ورقها در تولید تاپرها را بیان کنیم می توان گفت امروزه حدود ۵۰ درصد از مصرف مولتی ها به این عناوین اختصاص یافته است. به همین جهت است که ورق مولتی استایل نقره ای براق هم کاربرد زیادی در این فضا ها به خود گرفته است. ورق مولتی استایل نقره ای طرح لایه باز تابلو بنری برای مشتری ها در انتخاب جنس می شود. ترکیب حکاکی های مشکی بانمونه های مختلف این ورق ها همچون مولتی استایل طلایی ، نقره ای با آینه ای ، طلایی خش دار ، طلایی آینه ای ، مسی جاکلیدی مولتی استایل و …

بیشترین کاربرد ورق مولتی استایل در ساخت انواع پلاک و تابلو رومیزی است. ضخامت این ورقها متفاوت است اما اکثر آنها، ضخامت حدود 1 میلیمتر دارند. در نهایت مولتی استایل با داشتن ضخامت کم، وزن سبک، سهولت کار در کنار زیبایی با طرحهای نامحدود توانسته انتخاب درستی برای بسیاری از مشاغل و شرکتها باشد. این باکس ها را می توان ورق مولتی استایل نقره ای به عدم مقاومت در برابر فشار آن است. زمانی که شما با استفاده از دستگاه های برش این ورق ها را برش می دهید .