لوله مانیسمان (لوله بدون درز)

البته در برخی موارد به منظور استفاده در تخلیه فاضلاب ها نیز کاربرد دارند. از دیگر مصارف این لوله ها می توان به استفاده در سازه های فلزی و دکل های مخابراتی، محافظت از کابل های شبکه برق، پایه فنس، جابجایی آب در صنایع کشاورزی، حصارکشی مناطق مختلف زمین و در برخی موارد تخلیه فاضلاب اشاره کرد. لوله گالوانیزه خاور نو در انواع لوله های سبک نیمه سنگین و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد. گالوانیزاسیون سرد موجب تشکیل پوششی مات بر روی سطح لوله گالوانیزه می شود. علاوه بر مصرف در داخل در پروژه های عمرانی ، به کشورهای مجاور نیز صادر می گردد و از سایزهای pg11 الی pg48 اینچ تولید می گردد. امروزه به دلیل مصرف زیاد این محصول در صنایع و ساخت و ساز، توجه بسیاری از صنعتگران را به خود جذب کرده است. آزمایش بعدی استفاده از شمع و یا شعله کبریت در محل دریچه و مبدأ دودکش در اتاق(محل مصرف) است.

لوله گالوانیزه فولادی: این نوع لوله ها عمدتا جهت تهویه مورد استفاده قرار می گیرند. جنس لوله های گالوانیزه از فولاد نرمی است که در ساختن آن ورقه فولاد را با فشار داخل قالب عبور داده درز آن را جوش می دهند. لوله های گالوانیزه گرم بدلیل استحکام بیشتر پوشش عمدتا در محیط های باز و فضای بیرون سقف همچون دکل های مخابراتی، گارد ریل جاده ها، دکل های فشار قوی برق، لوله های آب با ضخامت بالا و تیرهای برق استفاد می شود. در این روش ضخامت روکش روی بسیار کمتر از ضخامت روی در نوع گرم است. البته ذکر شود که تمام این موارد تجربی بوده و هیچ گونه پشتوانه علمی ندارد. تذکر مهم این است که در حین استفاده از این لوله ها به هیچ وجه برای اتصال لوله ها، از عملیات جوشکاری استفاده نشود. علاوه بر روش گالوانیزاسیون گرم که در بالا توضیح داده شد از روش گالوانیزاسیون سرد نیز برای پوشش دهی استفاده می شود. گالوانیزه به روش گرم یکی از محبوب ترین روش های گالوانیزاسیون فلزات بوده و قدمت زیادی دارد. کارخانجات نورد پروفیل ساوه از سال ۱۳۵۴ آغاز به تولید انواع لوله های پروفیل فولادی کرده اند.

همچنین وقتی از اتصالاتی مانند اتصال ماده و یا اتصال نر و یا زانو ماده استفاده میکنیم که طرفی از اتصال به لوله های پلی اتیلن و طرف دیگر به اتصالات پیچی گالوانیزه وصل میشود نیاز داریم که اعداد متناظر در این بخش را داشته باشیم. به طور کلی این محصولات در تاسیسات برقی ساختمان ها و صنایع مختلف برای محافظت از سیم ها و کابل های موجود و نیز در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی با هدف جابجایی سیالاتی از قبیل نفت و گاز، مورد استفاده قرار می گیرد. وی تاکید کرد: نصب کلاهکی به شکل H که برای نصب باید ۸۰ سانتی متر از پشت بام و لوله فاصله بگیرد، استفاده از بستهای استاندارد برای اتصال شلنگ گاز به بخاری، استفاده از لولههای از از جنس گالوانیزه توصیه میشود و استفاده از لولههای آکاردئونی ممنوع شده است همچنین استفاده از شلنگهای گاز استاندار که طول آن یک و نیم متر است توصیه میشود. در مرحله بعد لوله ها وارد حمامی از فلز روی مذاب شده و به مدت زمان یک دقیقه در دمای 450 درجه سانتی گراد در این محلول قرار می گیرند. باید گفت پس از خارج کردن لوله ها از درون محلول روی مذاب، فلز روی اضافه موجود بر سطح خارجی و داخل لوله به سرعت با استفاده از بخار آب و دمیدن هوا با فشار زیاد پاک می شود.

این لوله ها در صنعت برق نیز مورد استفاده قرار می گیرند. مسلما همه میدانیم که در منازل مختلف از وسایل گازسوز متنوعی نظیر بخاری، شومینه، آبگرمکن یا سایر موارد مشابه استفاده میشود. درروش دوم که به روش سردمرسوم میباشدبه وسیله انرژی الکتریسیته ذرات بسیارریز فلز روی رابرروی قطعه فلزی می پاشند این روش درمقایسه با روش قبلی از دوام پایین تری برخوردارمی باشد ولی به دلیل کاهش هزینه و همینطور استفاده شدن درصنایع مختلف مورد استفاده قرارمیگیرد. در تهیه این لوله ها به منظور ازدیاد مقاومت به خوردگی و گالوانیزه کردن لوله و مقاومت در برابر انواع اسیدها و زنگ زدگی ها، با استفاده از فرایند گالوانیزاسیون، ورق فولادی تبدیل به ورق گالوانیزه فولادی می شود. در فرآیند گالوانیزاسیون، اتصالات ابتدا تمیزکاری و آماده سازی سطحی می شوند. پس از تولید اتصالات موردنظر، نوبت به آبکاری و تولید اتصالات گالوانیزه می رسد. مهره ماسوره گالوانیزه یکی از پیچیده ترین اتصالات گالوانیزه تولید شده در دنیا به شمار میرود . اتصالات فولاد سنتر با افتخار اعلام می دارد با توجه به ۳۰ سال سابقه درخشان خود در زمینه تامین و تجهیز انواع اتصالات گازی, اتصالات فلزی, قیمت اتصالات فلزی, انواع اتصالات فلزی, انواع فلنج, فلنج اس اند پی, فلنج نفت, فلنج لوله آب, اتصالات آبرسانی, فلنج صنعتی, فلنج پتروشیمی, فلنج گالوانیزه, فلنج کلاس ۱۵۰, لیست قیمت فلنج, اتصالات فولادی, فروش لوله فولادی, اتصالات سازه فولادی,دریچه های منهول، دریچه مهنول کامپوزیت، اتصالات آهنی, فروش عمده اتصالات آهنی, قیمت لوله مانیسمان ارزان , اتصالات آلیاژ مس نیکل, اتصالات نیکل,دریچه منهول، دریچه منهول کامپوزیت، قیمت لوله درزدار, لوله فولادی درزدار, اتصالات و لوله های گازی درزدار, قیمت اتصالات بدون درز, اتصالات بدون درز, اتصالات بدون درز مانیسمان, اتصالات فولادی مانیسمان, لوله مانیسمان, لوله و اتصالات مانیسمان, لوله و اتصالات آبرسانی, لوله گاز مانیسمان, اتصالات گاز, تولید اتصالات گازی, فشار قوی ارزان , لوله فشار قوی فولادی, فروش اتصالات فشار قوی, لوله گالوانیزه بخاری فروش لوله آب و فروش اتصالات بهداشتی و ساختمانی در سایزها و برندهای مختلف را در اختیار مشتریان محترم قرار می دهند.