بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی

هدف ما توده آوری و معرفی تارنما های دارای اسمو رسم برنامه نویسی وبهترین وب سایت های آموزشی پارسی زبان به صورت مجانی برای شما دوستان است.

بعد از تعیین زبان برنامه نویسی گزینه علاقه خود و معین شدن رویه برنامه نویسی، یکی دیگر از کارها، برنامه ریزی دقیق و پرس وجو به جهت وب سایت ها ویا مرکز ها آموزشی معتبر است.

اغلب به دنبال مرکز ها و یا این که تارنما هایی هستیم که ادراک مبحث به رخ واضح وقابل شعور باشد ما همت کرده ایم که اساسی تحقیقات خود از وب سایت های تدریس برنامه نویسی معتبر از پاراگراف سایت های اهل ایران وخارجی، این تارنما ها رابه شما دوستان خوب معرفی کنیم تاباتوجه به نیازتان از آموزش آن‌ها بهره ببرید.

 

 


سکان آکادمی:

سکان آکادمی در 20 شهریورماه سال 1392 کارخود را باهدف ارائه اخبار مرتبط در حوزه های برنامه نویسی ، طراحی سایت، اپن سورس ولینوکس، سئو، هوش مصنوعی،استارتاپ و…. برای یادگیری ازبچه ها گرفته تابزرگسالان، دانشجویان حرفه های مرتبط وغیر مرتبط برنامه نویسی ایجاد کرده ، و خدمات همین وبسایت به شکل بدون پول دراختیار علاقه مندان قرار گرفته است. دراین آکادمی آموزش آنلاین برنامه نویسی علاوه برآموزش های دارای ربط حیاتی برنامه نویسی و طراحی وب سایت خدمات مرتبط اصلی برنامه نویسی نیز ارائه کرده که می توان به خدمت جابز که فضایی برای کارفرمایان و فریلنسرهای راستا فناوری می باشد اشاره کرد.این سایت گزیده ازسایت پربازدید خود را به تدریس لهجه های برنامه نویسی جاوا و تدریس انروید قرار داده است.

 


فرادرس:

این تارنما در سال 1387 اساسی ارائه تدریس های مرتبط دارای هوش تصنعی و مصنوعی و برنامه نویسی درحوزه تارنما های تدریس برنامه نویسی ساخت شد. پس ازمدتی درسال1390 این تارنما به عنوان بهترین پروژه آنلاین آموزشی کشور‌ایران به گزینش کاربران درچهارمین جشنواره وب ایران معرفی شد ورفته رفته به بزرگترین وب سایت دانش گاه آنلاین در حوزه دروس دانشگاهی تبدیل شد. دراین وب تارنما چکیده از تدریس ها به رخ بدون‌پول در اختیار اعضا قرارداده میشود، اما برای دریافت تمام آموزش ها باید آموزش خریداری شود.

 


روکسو

این وب سایت در نخست اساسی نشر مطالب آموزشی در حوزه‌های برنامه‌نویسی و طراحی گرافیک به عنوان یک وبسایت آموزش آنلاین در کشور‌ایران باهدف توسعه منابع فارسی و ارتقاء سطح دانش ایرانیان شروع به کار کرد. تدریس همین وب وبسایت این دسته می باشد که مهم پرسش و پاسخ، به نیاز اعضا خویش پاسخ می دهد به همین ادله این وب سایت به بزرگترین منبع پرسش و جواب برنامه نویسان وگرافیست های اهل ایران تبدیل شد. دراین وب تارنما همگان میتوانند سوال بپرسند ویا میتوانند به پرسش ها پرسیده شده پاسخ دهند و ازمیان پاسخ ها، بهترین و دقیق ترین پاسخ، بوسیله پرسشگرمشخص می‌گردد ودر صدر پاسخ ها سناریو داده میشود.

 


راکت:

سایت راکت در بهارسال 1394 با این اعتقاد که اعضا لایق بهترین ها هستند و بایستی بهترین و به روزترین فیلم های آموزشی ومقالات دراختیار آن ها قرار بگیرد تا بتوانند به شتاب ترقی کنند و جزء بهترین هادرصنعت طراحی و برنامه نویسی وب شوند، به وبسایت های آموزش برنامه نویسی پیوست. به این استدلال این وب سایت تلاش کرده تایک منبع آموزش آنلاین برای گویش ها و ابزارهای برنامه نویسی مربوط به تلفن همراه شود.

 


سون لرن:

این وب سایت به وسیله لقمان آوند دانشجوی دکترای تخصصی نرم افزاردرسال 1387 به خاطر عشق و علاقه ی شدید او به دنیای وب ، وبلاگ نویسی، ومخصوصا طراحی وب وبرنامه نویسی فعالیتش را درحوزه زبان های برنامه نویسی زیرا اچ تی ام ال و سی اس اس گرفته تا گویش های برنامه نویسی بک اند مانند: پی اچ پی، سی شارپ وغیره شروع کرد.

 


سبزلرن
:

ما از وب تارنما آموزش برنامه نویسی چه انتظاراتی داریم؟ آموزش حیاتی کیفیت مدرس حیاتی تجربه، پشتیبانی و در کنارش زمان های بدون پول یک خبر عالی سایت آموزش برنامه نویسی سبزلرن تمام همین موارد یکجا و به رخ بدون پول داره کافیه تنها یک سر به وب سایتش بزنید،درحال حاضر زمان جاوا اسکریپت سبزلرن یک عدد از بهترین دوره های توی بستر internet هستش. بعداز تصویب اسم توی هر دوره هر تعداد سوال براتون پیش بیاد استاد جواب میده شعارشون نیز اینه فقط یک نصیب نگاه کنید دیگه نمیتونید عصر رو بیخیال بشید تا تهش جلو میرید.

https://sabzlearn.ir

کلیک سایت:

کلیک وبسایت که یکی از وبسایت های آموزش برنامه نویسی متنی میباشد در زمینه تدریس های انلاین و تولید برترین محتوای آموزشی،در زمینه ها و فن های مختلف،توانسته می باشد یک عدد از برترین آموزشگاه های مجازی باشد. کلیک سایت در زمینه های متمایز نظیر:
– برنامه نویسی وب
– برنامه نویسی اندروید
– برنامه نویسی ویندوز
– برنامه نویسی ios
فعالیت دارد.

 


بلدشو:

این وب سایت ازسال 1395 کارخود را آغاز کرده وازابتدای عمل تاکنون بانیاز سنجی ظریف مشتریان وتمرکز بر بر روی میزان مرغوب بودن ارائه دوره ها به گویش پارسی توانسته تاثیر خوبی بر دانش و یادگیری اعضا بگذارد. محتوای موجود در عصر های آموزشی بلدشو مطابق اساسی استاندارد جهانی است و پس از ترجمه بوسیله مترجمین متخصص، مهم زیرنویس یا این که حیاتی دوبله‌ی فن ای بر روی وبسایت قرار می‌گیرند .هر عصر یک فرایند منطقی و برنامه ریزی شده دارد. همین عصر ها با پوشش مباحث از سطح های پایه تا حرفه‌ای، و اساسی تدریس قدم به گام، شما را تا مرز یادگیری تام تخصص گزینه حیث پیش می‌برند. .محور های آموزشی همین وبسایت کلمه اند از:

زمینه های عکاسی،انیمیشین سازی، شبکه، طراحی مهندسی، برنامه نویسی، درسی، بازاریابی، امنیت و …

 


مکتب خونه:

سایت مکتب خونه نیز یک عدد دیگر از سایت های آموزش برنامه نویسی است که اصلی هدف در دسترس قرار دادن آموزش دارای میزان مرغوب بودن بالا به جهت همه‌ی فارسی زبانان ارائه شد. این وبسایت در حرفه ها وعلومی چون: رشته ریاضی ، مهندسی برق ، مهندسی مکانیک ، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر اساسی گرایش نرم‌افزار، مهندسی نفت، فن آمار ریاضی ، حرفه معماری، مهندسی صنعت های ، مهندسی شیمی ،مهندسی عمران کار دارد.

 

نکته: در این راستا خدمات مکتب‌خونه به دو مجموعه اهمیت دوره‌های مکتب‌پلاس و دروس دانشگاهی تقسیم مي‌شود.


دوره مدرسه پلاس:

مکتب پلاس نسل جدید آموزش مجازی در ایران میباشد که بوسیله مکتب‌خونه به جهت اولین توشه در ایران ارائه شده است. دوره‌های مکتب‌پلاس، دوره‌های کوتاه‌مدت کاربردی هستند که حساس همکاری دانشگاه‌های برتر مرزو بوم تنظیم مي‌شوند و به شکل تعاملی ارائه مي‌شوند. هدف از این دوره‌ها تربیت نیروی فعالیت گزینه نیاز به جهت ورود به بازار فعالیت است به صورتی که افراد حیاتی به دست آوردن مهارت آیتم نیاز و گذراندن دوره، می‌توانند در شرکت‌ها یا این که به رخ فردی سرگرم به کار شوند و به دست آوردن درآمد کنند.

مکتب‌خونه اهمیت ضبط و ارائه دروس اساتید برتر از دانشگاه‌های برتر و سطح اول مرز و بوم و ارائه بدون‌پول آن‌ها مجموعه‌ای بي‌نظیر از بیش از 300 درس و 8،000 کلیپ ویدیو آموزشی اهمیت میزان مرغوب بودن و مجانی در حوزه های متعدد تولید کرده است. در سال قبلی بیش از 600 ترابایت از ویدئوهای آموزشی همین بخش به وسیله دانشجویان اقصی نقاط مملکت و عالم دانلود شده است.


دوره دروس دانشگاهی:

هدف از دروس دانشگاهی مکتب‌خونه و ارائه مجانی آن‌ها این می باشد که کلیه افراد بتوانند به رخ مجانی از محتوای آموزشی اهمیت کیفیت دانشگاه‌های برتر استعمال کنند تا به برهان محدودیت‌های مالی هیچ فردی از لذت آموزش محروم نباشد.

مکتب‌خونه در هر ترم تحصیلی، تعداد مشخصی درس از دانشگاه‌های برتر میهن را کلیدی هماهنگی استاد درس آغاز به فیلم‌برداری مي‌کند. آن‌گاه در طول ترم اصلی ضبط جلسات درس، جلسات به شکل منظم و به مرور روزگار حیاتی کم‌ترین فاصله از برگزاری آن کلاس در دانشگاه، بر روی وب‌سایت قرار مي‌گیرند.

اصلی‌ترین دانشگاه‌های همکار مکتب‌خونه: دانشگاه صنعتی شریف ،دانشگاه تهران، دانشکده صنعتی امیرکبیر، دانش گاه علم ها طبابت تهران میباشد.


فرانش:

این وب سایت از سال 1386 دارای هدف رواج دانش نوشته باز آغاز به کار نمود و در همین منش با همیاری و همکاری اشخاص علاقمند به زمینه ی تدریس به پیروزی هایی دست یافت. در این تارنما کاربرانی که توانایی و علم کاربردی در راستا های مشخصی همچون برنامه نویسی دارند،‌ در فرآیند ایجاد ملازمت و همراهی شده، و مجموعه ساخت و تدوینی در کنار آن ها قرار گرفته تا بتوانند دانش خود را اهمیت دیگران به اشتراک بگذارند. صرف لحاظ از اهداف تجاری یا این که غیر تجاری تولیدکنندگان محتوا در فرانش، دغدغه های پلتفرم پرداخت، پلتفرم نمایش، هزینه پهنای باند، مارکتینگ، اخذ عکس العمل و … برای ایجاد کنندگان برطرف شده تا بتوانند کلیدی تمرکز روی محتوا، ویدئوی آموزشی خویش را ساخت و منتشر کنند بهترین دور های همین تارنما درحوزه: کسب‌وکار،انیمیشن و سه‌بعدی ،فیلم و صدا ، وب ،برنامه‌نویسی ،شبکه و امنیت، زبان‌های خارجی وسبک زندگی است.

 


لرن سورس:

این وبسایت از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را درباره آموزش برنامه نویسی و طراحی وب تارنما شروع کرده است. مهم توجه به اینکه در وب فارسی کمتر میتوان وبسایتی را یافت که تدریس برنامه نویسی و وب را به رخ زمان محور منتشر نماید و بیشتر وب سایت ها مطالبشان را به صورت پراکنده منتشر می‌نمایند ، این وب سایت تصمیم گرفت تاباطراحی وب سایتی همین نیاز را برطرف کند.لرن سورس یک پلتفرم شاخص و گوناگون در راستا یادگیری و آموزش بوده و به شما امداد میکندتا نیازهای آموزشی خویش را در راستا کد نویسی برطرف کردن نمایید.

متد آموزشی در لرن سورس به صورتی تعریف‌و‌تمجید شده هست که آموزش ها به شکل جامع و کاربردی باشند. به این ادله ما تدریس ها را در لرن سورس به دو قسمت عصر های آموزشی و عصر های ویژه تقسیم کرده ایم. دوره های آموزشی به رخ مطالب جامع منتشر خواهد شد و البته عصر های ویژه که به رخ ویدیو منتشر میشود، ضمن

دارا بودن مطالب مبنا ، کاربردی و پروژه محور نیز خواهد بود.