پیش نمایش، رودررو، بازی احتمالی XI، پخش زنده

چنای سوپر کینگز به دنبال افزایش سرعت در اوورهای میانی خواهد بود و امیدوار است که کاپیتان الهام‌بخش آنها، ام‌اس ثونی، علی‌رغم ناکامی مقابل رقبای سرسخت رویال چلنجرز بنگلور در دربی جنوبی که مشتاقانه منتظرش هستیم در IPL در روز دوشنبه وارد میدان شود.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

زمانی که دو تیم پس از یک رقابت بالا و پایین تا کنون، برای به دست آوردن شتاب با هم مبارزه کنند، فضای خاصی در ورزشگاه چیناسوامی خواهد بود. زانو از ابتدای تورنمنت دردسرساز بوده است، اما او تا کنون هر چهار بازی را انجام داده است. کاسی ویسواناتان، مدیر عامل CSK انتظار دارد که کاپیتان مقابل RCB پیشتاز باشد. او گفت: “فکر نمی کنم او بازی را از دست بدهد، اما باید تا فردا عصر منتظر بمانیم.”

دونی پس از باخت در خانه مقابل راجستان رویالز در اوایل این هفته کمی لنگیده بود و این موضوع باعث ایجاد سوال در مورد در دسترس بودن او برای بازی RCB شد. با وجود اینکه Dhoni به شماره هشت می‌رود، اما توانسته تأثیرگذار باشد و تقریباً تیمش را در آخرین توپ پایانی مقابل رویالز از خط خارج کند.

روتوراج گایکوارد و دوون کانوی بازکننده‌ها کار خود را انجام می‌دهند و به نظر می‌رسد آجینکیا رهانه نیز در حالی که در رتبه سوم قرار می‌گرفت، خود را دوباره اختراع کرده است، اما میانه‌رو باید کارهای بیشتری انجام دهد. امثال آمباتی رایودو، شیوام دوبه و راویندرا جادجا نتوانسته‌اند راه بیفتند. دوبه به خصوص برای به دست آوردن تسلط در هر چهار اینینگ خود تلاش کرده است و این نشان دهنده نرخ ضربه او 118.84 است.

بخش بولینگ مورد آسیب قرار گرفته است، ابتدا دیپاک چهار را از دست دادند و اکنون انتظار می رود سیساندا ماگالا حداقل دو هفته دیگر غیبت کند. ستاره همه جانبه بن استوکس احتمالا تا پایان ماه به آمادگی کامل خواهد رسید.

از سوی دیگر، RCB در بعدازظهر شنبه یک برد بسیار مورد نیاز را کسب کرد و قصد دارد عملکرد خود را در برابر دهلی کپیتالز تقویت کند. فرم ویرات کهلی بزرگترین مثبت برای آنها بوده است. کوهلی با بازی عالی خود در آف ساید برای ایجاد ناراحتی در اردوی حریف کافی است و برای یک انکور مقابل CSK اخراج می شود. کاپیتان Faf du Plessis نیز از جلو در حالی که در بالا در کنار کوهلی ضربه می زد، رهبری کرده است.

مانند CSK، طبقه متوسط ​​RCB هنوز پتانسیل خود را باز نکرده است. گلن ماکسول با نرخ ضربات قابل توجهی ضربه زده است اما افرادی مانند شهباز احمد و ماهیپال لومرور می توانند بهتر عمل کنند. بعد از فصل گذشته، دینش کارتیک در نقش پایان‌دهنده ضعیف عمل کرده است و می‌خواهد آن را تغییر دهد.

محمد سراج با توپ، توپ زنی برجسته بود و در طلسم افتتاحیه خود در برابر دهلی آتش دمید. این تیم امیدوار است که هارشال پاتل، متخصص پس از مرگ، به بهترین حالت خود بازگردد، زیرا در چهار بازی گذشته نزدیک به 11 ران درز کرده است.

RCB در مقابل CSK رودررو: در 30 مسابقه تاکنون، چنای سوپر کینگز 19 برد، رویال چلنجر بنگلور 10 برد و یکی بدون نتیجه به پایان رسیده است.

RCB در مقابل CSK احتمالا XI ها را بازی می کنند

RCB: ویرات کوهلی، فاف دو پلسیس (ج)، ماهیپال لومرور، گلن ماکسول، شهباز احمد، دینش کارتیک، وانیندو هاسارانگا، هارشال پاتل، وین پارنل، ویشاک ویجیکومار، محمد سراج

CSK: روتوراج گایکواد، دوون کانوی، آجینکیا رهانه، معین علی، آمباتی رایودو، شیوام دوبه، راویندرا جادجا، ام اس دونی (ج)، دواین پرتوریوس/متیشا پاتیرانا، ماهیش تیکشانا، توشار دشپنده

پخش زنده RCB در مقابل CSK: این مسابقه به صورت زنده در اپلیکیشن و سایت جیو سینما پخش و از شبکه ورزش ستاره پخش خواهد شد.

با ورودی های PTI

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام