PBKS برای فتح Chepauk در مقابل CSK دیر می‌گذارد

برای هزاران طرفدار چنای سوپر کینگز (CSK) در Chepauk که روز یکشنبه در برابر پنجاب کینگز (PBKS) با چهار ویکت شکست خوردند، دلخراش بود.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

دوون کانوی احتمالاً بازی را در دست CSK پس از 92 شکست ناپذیری او از 20 اور به 200 بر 4 رساند، اما این تلاش شجاعانه از سوی کینگز پنجاب بود که در نهایت قهرمانی آنها را با پرابهسیمران سینگ (42) رقم زد. .

IPL 2023: توییتراتی از سیکندر ‘باهوبالی’ رضا پس از پیروزی هیجان انگیز PBKS برابر CSK استقبال می کند.

CSK vs PBKS، IPL 2023: Chennai Super Kings به عنوان برگزیده ها در شرایطی مناسب برای چرخش شروع می شود

همه نقشی را برای بازی با خفاش برای PBKS داشتند و در نهایت نشان دادند که می‌توانند با عمیق‌تر کردن بازی، یک قدم جلوتر بروند.

جایی که CSK بازی را باخت

شانزدهم به پایان رسید. یک ماموت 24 ران از اوور توشار دشپنده خارج شد و در یک تعقیب و گریز کلان مانند آن، واگذاری 24 ران می تواند کشنده باشد. و، خوب، مطمئناً انجام شد!

برای CSK هزینه بر بود. Dhoni تصمیم گرفت با چرخش به Ravindra Jadeja برای هفدهمین اوور، چرخش بعدی را تغییر دهد، اما حتی آن طرح نتیجه معکوس داد. جیتش شارما، که توسط کوین پیترسن حمایت می‌شود تا جایگاه خالی ریشابه پنت را در تیم هند به دست آورد، به مدت شش ضربه بلند به جادجا زد، قبل از اینکه سام کوران، بازیکن سابق CSK، در پنجمین بازی، حداکثر ضربه را بزند. توپ اوور

در پایان اور هفدهم، PBKS 170/4 بود و به 31 توپ از 18 توپ پایانی نیاز داشت. هنوز ممکن بود، اما در یک ضربه بزرگ به امیدهای آنها، ماتیشا پاتیرانا کوران را با 29 بر 20 تمیز کرد.

تنها 9 ران از پاتیرانا خارج شده بود، اما پنجاب کینگز در اور بعدی از توشار دشپنده استفاده کرد. دشپنده در این فصل در مقاطعی با خط و طول خود با مشکل مواجه شده است و واگذاری بازیکنان اضافی یکی از دغدغه های اصلی تیم سرعت بوده است.

روز یکشنبه، او دو واید را واگذار کرد که هر دوی آنها در نوزدهمین اوور تعقیب و گریز پادشاهان پنجاب قرار گرفتند. قبل از اینکه دشپنده به بازی بیاید، PBKS برای بردن به 22 ران آف 12 توپ نیاز داشت. یک اوور بزرگ و مناسب از CSK مورد نیاز بود، اما دشپنده در بولینگ خود نظم و انضباط نداشت و با وجود گرفتن ویکت جیتش، چند مرز را واگذار کرد.

سیکندررضا بازیکن جدید در شماره هشت بود. PBKS به 9 توپ از شش توپ نیاز داشت. پاتیرانا که 48 ران از چهار اور مقابل RR دریافت کرده بود، وظیفه دفاع از کل را داشت.

رضا و شاهرخ خان تصمیم گرفتند با خیال راحت بازی کنند. به دنبال دویدن های بزرگ نروید، بلکه در عوض ضربه را بچرخانید. رضا حتی چند ران از توپ ماقبل آخر جمع کرد و آن را به سمت میانه عمقی برای پرانتز قرار داد.

از 48 بار در چهار اور آخر، به سه ران از یک توپ کاهش یافت. یک بریس از Raza می توانست به اولین Super Over IPL 2023 منجر شود.

اما، نه، رضا می خواست کار را تمام کند. فیلددر پوشش رفتگر و فیلددر طولانی آف داخل دایره بود. در حالی که زمین در حال تنظیم بود، رضا در حال صحبت با داوران دیده شد و احتمالاً از او می خواهد که به جای کسی که می تواند سریعتر بدود، بازنشسته شود. اما رضا ماند. و تحویل داده شد.

این توپ پایانی است. توپ آهسته‌تری از پاتیرانا به رضا، که به سمت راست حرکت کرد تا میدان‌دار پای مربعی داخل دایره را بکشد. او آن را در وسط میانه عمیق و عمیق سوراخ کرده بود. تیکشانا توپ را تعقیب کرده بود و آن را عقب کشیده بود، اما تا زمانی که او توانست توپ را به سمت دونی پرتاب کند، سه ران از قبل گرفته شده بود و ضربه‌زنان در محل خود امن بودند. PBKS برنده شده بود!

CSK ممکن است هرگز این اتفاق را ندیده باشد، اما Dhoni مجبور شد اعتراف کند که دو اور به قیمت بازی تمام شد. “ما باید برای آنچه که باید انجام شود آماده باشیم. چند اور آخر زمانی که در حال ضربه زدن بودیم، می توانستیم 10-15 اور بیشتر داشته باشیم. بولینگ ما به کمی کوسن نیاز داشت. کندتر چنگ زد. ضربات ما به طور مداوم در حال اجرا هستند. من فکر می کنم 200 برابر بود اما ما دو اور بد انجام دادیم. شرایط را خوب می دانیم. ما خوب کاسه نبستیم.

CSK ممکن است از بولینگ مرگ خود راضی نبوده باشد، و این همان جایی است که آنها در مرحله بعدی، زمانی که در Lucknow Super Giants روبرو می شوند، به دنبال بهبود هستند.

CSK می داند که از اینجا به بعد، هر بازی مهم است و نمی تواند از لغزش های بیشتر جلوگیری کند. باخت آنها در روز یکشنبه دومین باخت آنها در سه بازی است، و تنها با پنج بازی باقی مانده، این در مورد جمع آوری هر برد ممکن برای CSK است.

برای PBKS، آنها امیدوارند تیم‌های دیگری مانند RCB یا MI در بازی‌های آتی خود شتاب نگیرند و خود پنجاب کینگز باید به روند پیروزی‌های خود ادامه دهند.

در همین حال، پنجاب کینگز برای میزبانی از سرخپوستان بمبئی در 3 مه به موهالی برمی گردد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام