نیراج چوپرا خواستار “راهی بهتر” برای برخورد با کشتی گیران معترض شد

اعتراض کشتی گیران: نیراج چوپرا خواستار

پلیس ادعا می کند که کشتی گیران به دلیل شکستن نوار امنیتی با تلاش برای عبور از موانع در محل تظاهرات بازداشت شده اند. PTI

نیراج چوپرا دارنده مدال طلای المپیک توکیو نحوه بازداشت کشتی گیران برتر هند از جمله باجرانگ پونیا، وینش فوگات و ساکشی مالیک را در راه رفتن به ساختمان جدید پارلمان در روز یکشنبه محکوم کرد.

مرد شماره 1 پرتاب نیزه مردان در صفحه توییتر خود از رفتاری که با ورزشکارانی که در گذشته افتخارات خود را به کشور آورده اند ابراز ناراحتی کرد و از خود پرسید که آیا راه بهتری برای مقابله با این وضعیت وجود دارد یا خیر.

“यह देखकर मुझे बहुत दुख हो रहा है | (از دیدن این احساس ناراحتی می کنم) باید راه بهتری برای مقابله با این موضوع وجود داشته باشد.”

کشتی گیرانی که در Jantar Mantar در دهلی تظاهرات کردند تا خواستار دستگیری بریج بوشان شاران سینگ، رئیس فدراسیون کشتی هندوستان به اتهام آزار و اذیت جنسی هفت زن گیره گیر از جمله یک خردسال بودند، به سمت ساختمان جدید پارلمان راهپیمایی کردند. همچنین تنها امروز برای «ماهاپنچایات» زنان افتتاح شد.

پلیس ادعا می کند که کشتی گیران به دلیل شکستن نوار امنیتی با تلاش برای عبور از موانع در محل تظاهرات بازداشت شده اند.

«آنها به دلیل نقض قانون و نظم بازداشت شده اند. ما پس از بررسی در زمان مناسب اقدام قانونی انجام خواهیم داد.»

جانتار مانتر صحنه‌هایی از هرج و مرج کامل را دید که پلیس تلاش می‌کرد تا کشتی‌گیران را تحت کنترل خود درآورد و آنها به شدت مقاومت کردند و سعی کردند به «ماهاپانچایات» زنان که در مجلس جدید برنامه‌ریزی شده بود راه یابند.

اصطکاک شدید زمانی که کشتی‌گیران در برابر بازداشت مقاومت می‌کردند، توسط ساکشی مالک ثبت شد، که تصاویر بصری را نیز در دسته توییتر خود به اشتراک گذاشت.

پلیس پس از بازداشت کشتی گیران، چادرهای معترض را برداشته و محل آشوب در جانتر مانتار را پاکسازی کرد.

این اقدام پلیس با انتقادهایی از سوی اقشار مختلف مواجه شده است.

ماماتا بانرجی، وزیر ارشد بنگال غربی نیز به کسانی پیوست که از نحوه جمع آوری کشتی گیران انتقاد کردند.

«شیوه برخورد پلیس دهلی با ساکشی مالیک، وینش فوگات و سایر کشتی گیران را به شدت محکوم می کنیم. شرم آور است که با قهرمانان ما این گونه رفتار می شود.»

حزب کمونیست هند نشان داد که چگونه کشتی گیران از یک سو بازداشت شده اند در حالی که مرد معترض در پارلمان جدید از سوی دیگر نشسته است.

پلیس دهلی زنان کشتی گیر را مشخص کرده است! کشتی گیران برنده مدال در اتوبوس ها بسته شدند و به دلیل مبارزه با آزار جنسی بازداشت شدند، در حالی که مرد متهم در ساختمان جدید مجلس نشسته است. شرمنده!»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام