کریس گافانی، ریچارد ایلینگورث، داوران میدانی فینال WTC را معرفی کردند

ایلینگ‌ورث همچنین فینال WTC 2021 بین هند و نیوزلند را دو سال پیش قضاوت کرد که کیوی‌ها با هشت ویکت برنده شدند. ایلینورث در شصت و چهارمین آزمون خود ایستاده است در حالی که این آزمون چهل و نهم برای گافانی خواهد بود.

  • کارکنان FirstCricket

  • 29 مه 2023

  • 18:40:34 IST

فینال WTC: ICC کریس گافانی و ریچارد ایلینگورث را به عنوان داوران درون زمینی دیدار سران هند و استرالیا معرفی کرد.

تصویر فایل کریس گافانی. رویترز

شورای بین المللی کریکت (ICC) روز دوشنبه ریچارد ایلینگ ورث از انگلیس و کریس گافانی از نیوزیلند را به عنوان داوران میدانی فینال مسابقات جهانی تست بین هند و استرالیا در The Oval لندن در ماه ژوئن اعلام کرد.

کریس گافانی از نیوزلند و ریچارد ایلینگ‌ورث از انگلیس به‌عنوان داوران درون زمینی آزمون نهایی انتخاب شده‌اند که 12 ژوئن به عنوان روز رزرو برای جبران زمان از دست رفته در طول پنج روز برنامه‌ریزی‌شده بازی در نظر گرفته شده است. دادگاه بین المللی کیفری در بیانیه ای مطبوعاتی گفت.

ایلینگ‌ورث همچنین فینال WTC 2021 بین هند و نیوزلند را دو سال پیش قضاوت کرد که کیوی‌ها با هشت ویکت برنده شدند. ایلینگ ورث در سن 64 سالگی ایستاده استهفتم تست کنید در حالی که 49 خواهد بودهفتم تست برای Gaffaney.

مقالات مرتبط

WTC

فینال WTC: ICC انتظار دارد که جمعیت کامل حداقل برای چهار روز اول در The Oval باشد

WTC

فینال WTC: یاشاسوی جایسوال به عنوان بازیکن آماده به کار در ترکیب هند جایگزین روتوراج گایکواد خواهد شد.

ریچارد کتلبورو از انگلیس به عنوان داور تلویزیون معرفی شده است، در حالی که کومار دارماسنا از سریلانکا داور چهارم است. ریچی ریچاردسون هند غربی داور مسابقه خواهد بود.

فینال WTC از 7 ژوئن در The Oval آغاز می شود. برخی از بازیکنان تیم هند، از جمله ویرات کوهلی، محمد سراج و سایرین قبلاً به بریتانیا آمده اند و تمرین را آغاز کرده اند، در حالی که چتشوار پوجارا در تلاش برای آماده شدن برای درگیری خیمه شب بازی کریکت کانتی برای ساسکس بوده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

تاریخ به روز رسانی: 29 مه 2023 18:40:34 IST

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.