کشتی گیران معترض به «غوطه ور شدن مدال ها در گانگا»، در اعتصاب غذا در دروازه هند نشسته اند.

اعتراض کشتی گیران: باجرانگ، ساکشی و وینش برای غوطه ور شدن مدال در گانگا، نشستن تا سرحد مرگ

کشتی گیران برتر هند بیش از یک ماه است که تظاهرات کرده و خواستار استعفا و دستگیری رئیس فدراسیون کشتی به اتهام آزار جنسی جوانان ورزشکار شده اند. AP

کشتی گیران برتر هند، از جمله ساکشی مالکخ، دارنده مدال المپیک، باجرانگ پونیا و قهرمان بازی های آسیایی وینش فوگات، که علیه رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) و نماینده BJP، بریج بوشان شاران سینگ، به دلیل اتهامات آزار و اذیت جنسی اعتراض کرده اند، گفته اند که آنها “غوطه ور خواهند شد. مدال های خود را در رودخانه گانگا در هاریدوار در ساعت 6 عصر روز سه شنبه.

کشتی گیران معترض افزودند که پس از غوطه ور شدن مدال های خود در اعتصاب غذای نامحدود در دروازه هند در دهلی نو خواهند نشست.

«این مدال ها جان ما، روح ما هستند. پس از انداختن آنها در گنگ امروز هیچ دلیلی برای زندگی وجود نخواهد داشت. بنابراین، پس از آن در دروازه هند دست به اعتصاب غذا تا مرگ خواهیم زد.»

این بیانیه کشتی گیران دو روز پس از آن است که آنها توسط پلیس دهلی پس از درگیری خشونت آمیز در حالی که آماده برگزاری تظاهرات در خارج از ساختمان جدید پارلمان در دهلی نو بودند، بازداشت شدند. بعداً، پلیس همچنین محل اعتراض کشتی گیران را در جانتار مانتار که از 23 آوریل در آن اعتراض کرده و خواستار اقدام علیه رئیس WFI بودند، برچید.

پلیس همچنین علیه کشتی گیران به اتهام اغتشاش و اغتشاش پرونده تشکیل داد.

کشتی گیران در بیانیه خود گفتند که نمی خواهند مدال های خود را به رئیس جمهور دروپادی مورمو یا نخست وزیر نارندرا مودی بازگردانند.

ما در نظر گرفتیم که مدال ها را به چه کسی برگردانیم. آیا مدال هایمان را به رئیس جمهور که خودش زن است بدهیم؟ او به سختی دو کیلومتر با ما فاصله داشت اما چیزی در مورد وضعیت ما نگفت. بعد فکر کردیم باید آنها را به نخست وزیری که ما را دخترش می خواند برگردانیم؟ اما نه، از زمانی که شروع به اعتراض کردیم، یک بار هم از ما نپرسید که حالمان چطور است. کشتی گیران در بیانیه خود گفتند: در واقع، مردی که ما به او اعتراض می کنیم، بریج بوشان شاران سینگ برای افتتاحیه مجلس جدید دعوت شد.

بریج بوشان توسط هفت کشتی گیر از جمله یک خردسال به آزار و اذیت جنسی متهم شده است.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام