آبشش، بولرها می درخشند اما شکاف شماره 3 تایتان ها را آزار می دهد

بسیار نزدیک، هرچند دور. این داستان گجرات تایتانز (GT) در لیگ برتر هند (IPL) فصل 2023 بود که در ساعات اولیه روز سه شنبه در احمدآباد به پایان رسید.

GT به رهبری هاردیک پاندیا تقریباً تمام پایه‌ها را قبل از فصل پوشش داده بود، و کمپین IPL آنها علیرغم باخت پنج ویکت مقابل چنای سوپر کینگز (CSK) در فینال، تقریباً عالی بود.

تنها این بود که، در آخرین مانع درگیری قهرمانی، GT در حالی که راویندرا جادجا درخشش خود را در مقابل ورزشگاه مملو از نارندرا مودی که به رنگ زرد رنگ شده بود، به نمایش گذاشت، لنگ زد.

مقالات مرتبط

مچ های قوی و زمان بندی زیبا

“مچ های قوی و زمان بندی زیبا”: برت لی در ضربه ستاره ای شوبمن گیل در برابر RCB

مچ های قوی و زمان بندی زیبا

IPL 2023: “شوبمن گیل عادت دارد در مسابقات بزرگ بازی کند” – سورش راینا

GT با 20 امتیاز در صدر مرحله لیگ قرار گرفت و در 14 بازی تنها 4 شکست را از دست داد، اما دو بار در پلی آف به CSK باخت (یک بار در مقدماتی 1 و یک بار در فینال)

بنابراین، چه چیزی برای GT مناسب بود، و آنها کجا فرصت های خود را از دست دادند؟

شوبمن گیل، نام را به خاطر بسپار!

او فقط 23 سال سن دارد اما شوبمن گیل در حال حاضر در کریکت بین المللی راه پیدا کرده است. و در IPL، گویی ضربات خود را به سطح بعدی رسانده بود. گیل احتمالاً پرکارترین خمیر در نسخه شانزدهم IPL بود. او مانند هیچ ضربه‌ای دیگر ثبات را حفظ کرد، به طوری که از تنها 17 مسابقه، 890 دوش را با نرخ ضربه 157.80 به دست آورد.

گیل سه قرن در این فصل جمع آوری کرد و در زمانی که برای تیم مهم بود به اجرای دوش ادامه داد.

GT همچنین باعث پیدایش جوان 21 ساله Sai Sudharsan شد که بخشی از تیم قهرمان GT در سال 2022 بود، اما تأثیر بیشتری در این فصل داشت، از جمله شکست 96 بر 47 در فینال.

کریکت‌باز متولد تامیل نادو با 362 ران تنها 8 مسابقه را به پایان رساند.

این فقط ضربه زدن نبود که برجسته بود. GT برای نمایش بولینگ خود نیز بالینی بود. محمد شامی (28 ویکت) همچنان در پاورپلی تاثیرگذار بود و در آن مرحله 17 ویکت را اسکال کرد.

دوتایی افغانستان متشکل از رشید خان (27 ویکت) و نور احمد (16) در چندین نوبت با هم متحد شدند تا دستاوردهای مهمی را ایجاد کنند. اگر قرار باشد فصلی که به تازگی به پایان رسیده است، سپری شود، رشید و نور نه تنها یک شراکت توانمند “دوقلوهای دوقلو” برای افغانستان ایجاد خواهند کرد، بلکه برای GT نیز باید به بازی برای همان تیم IPL ادامه دهند.

چه مشکلی برای GT رخ داد؟

ضربه زدن شماره سه. در حالی که GT در پنج مسابقه اول با سای سودارسان ادامه داد، که طی آن دو گل پنجاه به ثمر رساند، او برای شش مسابقه بعدی کنار گذاشته شد و هاردیک پاندیا به جای او در رتبه سه قرار گرفت.

و علیرغم اینکه هاردیک در این مدت دو گل پنجاه به ثمر رساند، در برخی مواقع مانند فصل 2022 نتوانست با چوب شلیک کند.

اشتباه دیگری که برای GT در مقدماتی 1 پلی آف تمام شد، قرار گرفتن ویجی شانکار در رتبه ششم بود. ویجی، یک بازیکن همه کاره با ضربه زدن، معمولاً در درجه متوسط ​​برای GT خفاش می کند، اما در این موقعیت، یک بار دیگر، کاپیتان هاردیک (8) در شماره سه ضربه زد و نتوانست تأثیر زیادی بگذارد.

شانکار نیز در بازی خارج از خانه GT مقابل RCB درست قبل از مرحله مقدماتی 1 در شماره سه قرار گرفته بود و در آن مسابقه پنجاه گل زده بود. با این حال، این بازیکن 32 ساله در بازی Qualifier 1 مقابل CSK به شماره شش تنزل پیدا کرد و قبل از اخراج توسط متیشا پاتیرانا، به جز 14 ران موفق شد.

پوزیشن سه ضربه‌ای ناپایدار GT با وجود نکات مثبت بسیاری که از مبارزات آن‌ها به دست آمد، یک شکست بود، به طوری که عرفان پاتان، قهرمان سابق هند، معمای ضربه زدن GT در آن موقعیت خاص را مطرح کرد.

شاید سای سودارسان گزینه مناسبی برای شماره سه برای GT باشد. سودارسان در فینال 96 مقابل CSK جمع آوری کرد، و با آن، یک فصل پربار را به پایان رساند، و 362 دوش از هشت مسابقه را با نرخ ضربه 141 به ثمر رساند، و همگی در موقعیت شماره سه قرار گرفت.

پایان نهایی گجرات تایتان: نایب قهرمان

Gujarat Titans بیشترین اجراهای IPL 2023 را دارد: شوبمن گیل (890)

گجرات تایتانز بیشترین ویکت IPL 2023: محمد شامی (28)

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام