نحوه مدیریت ضونی آسیب زانو در IPL 2023

MS Dhoni با کسب پنجمین عنوان قهرمانی لیگ برتر هند (IPL) برای چنای سوپر کینگز (CSK) در روز دوشنبه، فصل باشکوه دیگری را در کارنامه درخشان خود اضافه کرد. Dhoni تنها کاپیتان دومی است که علاوه بر روهیت شارما، پنج عنوان قهرمانی IPL را کسب کرده است، زیرا CSK با هندی‌های بمبئی هم‌سو شده و موفق‌ترین تیم مشترک در لیگ T20 است.

در فینال روز دوشنبه که به دلیل باران بی وقفه یکشنبه به روز رزرو منتقل شد، CSK مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز را با پنج ویکت (روش DLS) شکست داد.

سای سودارشان جوان در اولین اینینگ‌ها توجهات را به خود جلب کرد و با امتیاز 96 بر 47 و شوبمن گیل 39 امتیاز از 20 امتیاز به دست آورد زیرا GT ابتدا یک ضربه 214/4 ماموت را جمع کرد.

مقالات مرتبط

تماشا کردن:

تماشا کنید: MS Dhoni احساساتی می شود، Ravindra Jadeja را پس از پنجمین قهرمانی CSK در IPL بالا می برد.

تماشا کردن:

فینال IPL 2023: MS Dhoni کاپیتان CSK اولین بازیکن کریکت شد که 250 مسابقه IPL انجام داد.

از دست ندهید: آخرین بازی Ravindra Jadeja را تماشا کنید که به قهرمانی CSK کمک کرد تا قهرمان شود.

تعقیب و گریز بلافاصله پس از شروع آن توسط باران قطع شد و پس از یک وقفه طولانی، CSK هدف اصلاح شده 171 در 15 اور را دریافت کرد.

دوون کانوی با امتیاز 47 بر 25 بهترین پلتفرم را به CSK داد و شیوام دوبی با به ثمر رساندن 32 امتیاز نه از 21 بر بدبختی GT افزود.

گرچه ران های برنده از چوب راویندرا جادجا به دست آمد که در دو توپ آخر اینینگ های پایانی، زمانی که 10 تا برای کمک به CSK برای قهرمانی IPL 2023 لازم بود، یک چهار و شش ضربه زد.

مصدومیت زانو دونی

Dhoni در فینال یک ترفیع نادر به ترتیب ضربه زدن را انتخاب کرد و از Jadeja جلو افتاد اما برای یک اردک طلایی به میدان رفت. با این حال، اهمیت کمی دارد زیرا CSK یک بار دیگر قهرمان شد.

شگفت‌انگیز است که چگونه Dhoni توانست پنجمین عنوان IPL خود را در سن 41 سالگی به دست آورد و این موفقیت را شگفت‌انگیزتر می‌کند این واقعیت است که Dhoni همه این کارها را در حالی انجام داد که در طول فصل مصدومیت زانو را مدیریت کرد.

بخوانید | با پایان مناسب IPL 2023، Jadeja دوباره عشق طرفداران CSK را به دست آورد

استفن فلمینگ، مربی CSSK، در اوایل 12 آوریل فاش کرد که دونی با یک آسیب دیدگی زانو دست و پنجه نرم می کند که حرکت او را “محدود کرده است”.

او (Dhoni) در حال پرستاری از آسیب دیدگی زانو است که می توانید در برخی از حرکات او مشاهده کنید و تا حدودی مانع او می شود. تناسب اندام او حرفه ای بوده است. او ماه ها قبل از شروع مسابقات می آید. فلمینگ پس از شکست CSK مقابل راجستان رویالز به خبرنگاران گفت: او چند تور در رانچی بازی می کند، اما پیش فصل اصلی او یک ماه قبل از آمدن به چنای است.

فلمینگ در آن زمان همچنین اضافه کرده بود که تیم اطمینان دارد که Dhoni “خود” را مدیریت کند.

و همین شد.

این هنری است که Dhoni از زمانی که از کریکت بین‌المللی در سال 2020 بازنشسته شد، آموخته است. بدون داشتن کریکت رقابتی به غیر از IPL، آماده‌سازی Dhoni برای لیگ‌های T20 حول محور تمرینات تناسب اندام و جلسات تور می‌چرخد تا برای بازی برای CSK آماده شود.

Dhoni قبلا گفته بود که 4 ماه طول کشید تا برای IPL 2023 آماده شود.

او همچنین در طول IPL 2023 برای مدیریت درد از زانوبند استفاده کرد.

ام اس ثونی
MS Dhoni با استفاده از زانوبند در طول IPL 2023 مشاهده شد. تصویر BCCI

برای گذراندن کل فصل، Dhoni خود را به ترتیب ضربه زدن تنزل داد و مرتباً بعد از Jadeja برای چوب زدن بیرون می آمد و تا شماره 8 ضربه می زد.

Dhoni به دنبال مشاوره پزشکی

اکنون توسط کاسی ویسواناتان، مدیرعامل CSK تایید شده است که دونی به دنبال مشاوره پزشکی برای درمان مشکلات آسیب دیدگی زانو خود خواهد بود.

بله، درست است که دونی برای مصدومیت زانوی چپ خود از مشاوره پزشکی استفاده خواهد کرد و بر این اساس تصمیم خواهد گرفت. کاسی ویسواناتان به خبرگزاری گفت: اگر جراحی توصیه شود، تنها پس از انتشار گزارش ها می توان آن را مشخص کرد، این کاملاً تماس او خواهد بود. PTI.

آیا دونی به دلیل مصدومیت زانو بازنشسته می شود؟ ویسواناتان این ترس ها را برطرف کرد.

او گفت: «صادقانه بگویم، ما حتی به آن خطوط فکر نمی کنیم زیرا به آن مرحله نرسیده ایم. این کاملاً تماس دونی خواهد بود. اما می‌توانم در CSK به شما بگویم، ما این افکار را درگیر نکرده‌ایم.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.