آب و هوای احمدآباد برای بازی CSK-GT در روز رزرو چگونه خواهد بود

تعداد کمی از مردم انتظار دارند در این زمان از سال در احمدآباد در طول بازی های پلی آف لیگ برتر هند (IPL) 2023 باران شدیدی ببارد. به هر حال ساکنان شهر عادت دارند در ماه می در اوج تابستان گرمای سوزان را تجربه کنند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

با این حال، باران اکنون دو بار در سه روز گذشته در کلان شهر شلوغ در ایالت گجرات ظاهر شده است. این پرتاب قبل از دیدار Qualifier 2 بین گجرات تایتانز و هندی‌های بمبئی به تعویق افتاد و در نتیجه سکه 45 دقیقه پس از زمان برنامه‌ریزی‌شده با شروع بازی از ساعت هشت ورق خورد.

مقالات مرتبط

IPL

IPL 2023: Ruturaj Gaikwad با شکست CSK GT در مقدماتی 1 می درخشد.

IPL

GT vs CSK، نکات برجسته، مقدماتی IPL 2023 1 در چنای: چنای گجرات را با 15 ران شکست داد، وارد دهمین فینال شد

روز یکشنبه، در جریان فینال بزرگ بین چنای سوپر کینگز (CSK) و مدافع عنوان قهرمانی GT، ویرانی بسیار بیشتری به بار آورد. نه تنها برگزارکنندگان را مجبور کرد که مراسم اختتامیه را که قرار بود در ساعت 6 بعدازظهر به وقت محلی برگزار شود، به تعویق بیاندازند، بلکه باعث شد پرتاب نیز به تاخیر بیفتد.

بخوانید | واکنش توییتر بعد از اینکه بازی CSK و GT به دوشنبه منتقل شد

و باران در تمام طول غروب به حقه بازی ادامه می داد. شدت آن را از دست می‌داد یا به‌طور لحظه‌ای متوقف می‌شد، و به تماشاگرانی که تعداد زیادی به ورزشگاه نارندرا مودی می‌آمدند امید می‌داد و به کارکنان زمین اجازه می‌داد تا Super Soppers را سر کار بگذارند. این مکث کوتاه یک امید واهی بود، اما باران پس از چند دقیقه راه خود را به موترا باز می‌کرد و همه حاضران در محل را مجبور می‌کرد تا از آنجا فرار کنند و به دنبال سرپناه باشند.

این تا ساعت 9.35 بعد از ظهر ادامه داشت، زمان قطعی رسمی یک مسابقه کامل 20 اور که قبل از تبدیل شدن باران به سیل مناسب برگزار می شد. کمی بیش از یک ساعت بعد، کمی قبل از ساعت 11 شب، مسئولان مسابقه تصمیم خود را مبنی بر انتقال دیدار قله به روز رزرو اعلام کردند، اولین مورد در تاریخ لیگ برتر.

هوای احمدآباد فردا چگونه خواهد بود

هم بازیکنان و هم مسئولان و هم هواداران امیدوارند که ابرهای بارانی روز دوشنبه دور نشوند و به آنها یک فینال کامل بدهند که نسخه 2023 IPL – یکی از هیجان‌انگیزترین نسخه‌های تاریخ – سزاوار آن است.

با توجه به اینکه اخیراً اوضاع چگونه پیش رفته است و تغییرات آب و هوایی چگونه بر آب و هوا در سراسر جهان تأثیر می گذارد، هیچ تضمینی در مورد نحوه عملکرد آب و هوا در احمدآباد در روز رزرو وجود ندارد.

بخوانید | فینال CSK vs GT اولین بازی در تاریخ 16 ساله IPL است که به تعویق می افتد

با این حال، پیش بینی احمدآباد در روز دوشنبه برای بسیاری خبر خوبی خواهد بود. مطابق با Accuweatherپیش بینی روز دوشنبه “آفتابی تا نیمه ابری” با احتمال صفر درصد رگبار و رعد و برق با حداکثر و حداقل دمای به ترتیب 38 و 26 درجه سانتیگراد است.

با این حال، پیش بینی برای روز یکشنبه، احتمال بارش باران را 20 درصد پیش بینی کرد. و چیزی که ما شاهد آن بودیم یک بارندگی بود. بنابراین نمی توان احتمال حضور خدایان باران غافلگیرکننده دیگری را در آخرین روز شانزدهمین فصل لیگ غنی از پول کاملاً رد کرد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام