راجر بینی در آب تیره با اظهارات متضاد در مورد اعتراض کشتی گیران

راجر بینی رئیس BCCI در مورد اعتراض کشتی گیران اظهارات متفاوتی می دهد

راجر بینی (R) از بیانیه تیم قهرمان جام جهانی 1983 در حمایت از کشتی گیران معترض فاصله گرفت. عکس فایل AFP

بعد از ظهر جمعه، تیم قهرمان جام جهانی 1983 هند بیانیه ای در حمایت از کشتی گیران معترض صادر کرد. در بیانیه مشترک، تیم به رهبری Kapil Dev گفت که آنها از صحنه های هفته گذشته “مضطرب” و “پریشان” شده اند.

“ما از این که تصاویر ناخوشایند کشتی گیران قهرمان خود را تحت تأثیر قرار می دهند، مضطرب و پریشان هستیم. ما همچنین بیشتر نگران این هستیم که آنها به فکر ریختن مدال های به دست آمده خود در رودخانه گانگا هستند. این مدال ها مستلزم سال ها تلاش، فداکاری، عزم و اراده است و نه تنها متعلق به آنها، بلکه مایه افتخار و شادی ملت است.

ما از آنها می خواهیم در این مورد هیچ تصمیمی عجولانه نگیرند و همچنین صمیمانه امیدواریم که شکایات آنها شنیده شود و به سرعت حل شود. بگذارید قانون کشور حاکم باشد.»

مقالات مرتبط

اعضا

اعضای تیم جام جهانی 1983 بیانیه ای در مورد اعتراض کشتی گیران صادر کردند، راجر بینی رئیس BCCI از خود فاصله گرفت.

اعضا

اعتراض کشتی گیران: حامیان ماهیله سامان ماهاپانچایات متوقف، بازداشت شدند

این بیانیه در هفته ای منتشر شده بود که کشتی گیرانی که به دنبال اقدام جنایی علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) به دلیل آزار و اذیت جنسی و ارعاب بودند، بازداشت و پس از اختتامیه آزاد شدند. دو روز بعد، آنها تصمیم گرفتند مدال های المپیک و بازی های آسیایی خود را در رودخانه گانگا غوطه ور کنند، اما تصمیم گرفتند به دولت پنج روز دیگر فرصت دهند تا اقدام کند.

تا عصر روز جمعه، راجر بینی، رئیس BCCI، که همچنین بخشی از تیم قهرمان جام جهانی 1983 بود، از این بیانیه فاصله گرفت. وی ادامه داد: برخلاف برخی رسانه‌ها، توضیح می‌دهم که در خصوص وضعیت فعلی اعتراض کشتی‌گیران هیچ بیانیه‌ای صادر نکرده‌ام. من معتقدم که مقامات ذیصلاح در حال تلاش برای حل این مشکل هستند. به عنوان یک بازیکن سابق کریکت، من معتقدم که ورزش نباید با سیاست مخلوط شود.» رئیس BCCI به خبرگزاری PTI توضیح داد.

کاپیتان کاپیل دیو گفت: “من نمی‌خواهم به‌صورت جداگانه چیزی بگویم، کل تیم 1983 روی بیانیه‌ای که ما صادر کرده‌ایم می‌ایستند.”

با این حال، با کنجکاوی، بینی گفت هندوستان تایمز“ایده تهیه پیش نویس بیانیه عمومی از (Sunil) Gavaskar و Kapil در گروه Whatsapp ما که انجمن مشترک ما برای در ارتباط ماندن است، آمد. این پیشنهاد از طرف بقیه ما حمایت کامل داشت.»

کشتی گیران کارهای زیادی برای کشور انجام داده اند. آنها شایسته احترام هستند. ما احساس می کنیم این مشکل باید به سرعت حل شود. راجر بینی افزود: هر دو طرف باید با هم جمع شوند و آن را دوستانه حل کنند هندوستان تایمز.

مدن لعل، که در داستان نیز نقل شده است، از رفتاری که با کشتی گیران صورت گرفت که آنها را در خیابان ها در جانتر مانتار کشیده بودند، ابراز تاسف کرد.

علیرغم اینکه این اعتراض بیش از یک ماه است که سرفصل اخبار را به خود اختصاص داده است، هیچ یک از بازیکنان فعلی کریکت در مورد آن اظهار نظر نکرده اند. بازیکنان سابق کریکت، هاربهاجان سینگ، ویرندر سهواگ، عرفان پاتان، رابین اوتاپا و آنیل کومبل برخی از کسانی هستند که خواهان مدیریت بهتر شرایط شده اند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام