گرگ چاپل نشان می دهد که بولرهای استرالیایی چگونه می توانند Shubman Gill را به دردسر بیندازند

گرگ چاپل پیامی برای تیم استرالیا در مورد نحوه برخورد با شوبمن گیل در حالی که آنها برای فینال مسابقات جهانی تست (WTC) 2023 مقابل هند آماده می شوند، دارد. فینال در The Oval در تاریخ 7-11 ژوئن برگزار می شود.

فینال WTC: همه آنچه که باید بدانید

شوبمن گیل در IPL 2023 با 890 دوش برنده جام نارنجی شد و در چند وقت اخیر به خوبی در کریکت بین‌المللی ظاهر شده است. در حالی که هدف افتتاحیه شروع خوب هند در فینال WTC است، چاپل کاپیتان سابق استرالیا احساس می کند که استرالیا می تواند تهدید خود را با پرش اضافی و طول بولینگ در اطراف کنده خارج کند خنثی کند.

مقالات مرتبط

غیر منصفانه

گری کرستن می‌گوید مقایسه کردن شوبمن گیل با ویرات کوهلی، ساچین تندولکار، ناعادلانه است.

غیر منصفانه

فینال WTC 2023: اگر بازی هند و استرالیا با تساوی به پایان برسد چه؟

من نمی خواهم زیاد وارد جزئیات شوم، اما مطمئن هستم که استرالیایی ها باید چند چیز را دیده باشند که من دیده ام. کارهای کوچکی وجود دارد که شوبمن در اوایل اینینگ‌ها چند کار انجام می‌دهد که او را نسبت به این طول در اطراف استامپ آسیب‌پذیر می‌کند و اگر توپ کمی بیشتر بپرد، مستعد ضربه زدن به پشت ویکت می‌شود. اما او بازیکن بسیار خوبی است. اگر آنها خوب کاسه نزنند، او آنها را مجازات خواهد کرد پشت صحنه با بوریا.

فینال WTC: نگرانی های تیم هند در “آزمون نهایی” مقابل استرالیا در Oval

مربی سابق هند همچنین اضافه کرد که بولرهایی مانند میچل استارک و جاش هزلوود به دلیل سرعت و توانایی خود در استخراج جهش می توانند در مقابل گیل موثر باشند.

گیل قبلا به انگلیس رفته است. اگر استرالیایی ها خوب توپ بزنند، او مانند هر کسی در شرایط انگلیسی مبارزه خواهد کرد. بولرهایی که بیش از همه او را به دردسر می اندازند، آنهایی هستند که مانند میچل استارک سرعت بیشتری کسب می کنند. که می تواند هر کسی را نگران کند. سرعت اضافی بازیکنان خوب را بیرون می آورد. جهش اضافی نیز بازیکنان خوبی را بیرون می آورد و من فکر می کنم اگر هزلوود برای بازی مناسب باشد، می تواند برای شوبمن مشکل ساز شود. اگر هزلوود بازی نکند، بولاند به احتمال زیاد بازی خواهد کرد و او یک توپ انداز دیگر است که می تواند هر کسی را به دردسر بیندازد. او خط خوبی می زند. او می داند که در شرایط انگلیسی چقدر طول می تواند خوب باشد.

فینال WTC: زمین‌بازان تیم هند چگونه برای انحراف بد در شرایط انگلیسی آماده می‌شوند؟

چاپل همچنین از گیل به خاطر بازی های خوب اخیرش تمجید کرد.

من کمی از شوبمن گیل را دیده ام. من او را به صورت زنده در استرالیا و البته تلویزیون تماشا کرده ام. او بازیکن خوبی به نظر می رسد. تنها چیزی که هند نسبت به سایر تیم های جهان به خوبی انجام داده است، توسعه بازیکنان خود است. آنها کریکت زیادی بازی کرده اند. آنها را به خارج از کشور فرستاده اند. راهول دراوید بر امور NCA نظارت داشته است. این آنها را به خوبی برای کریکت بین المللی آماده کرده است. گیل کریکت بین المللی بازی کرده است، دوش گل زده است، او کریکت درجه یک زیادی بازی کرده است. بنابراین برای یک جوان 22 ساله، او یک کریکت باز باتجربه است.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام