آتلانتا رویا، Laeticia Amihere کانادا را در درفت WNBA 2023 در رده هشتم قرار داد.

Laeticia Amihere از کانادا در دور اول درفت WNBA 2023 دوشنبه شب در نیویورک توسط آتلانتا دریم در مجموع هشتم شد.

این مهاجم 21 ساله روز سه شنبه پس از اتمام فصل چهارم خود با دانشگاه کارولینای جنوبی و کسب یک قهرمانی ملی در سال 2022 برای درفت اعلام کرد.

تماشا | Amihere انتخاب شده توسط Dream:

Laeticia Amihere از کانادا در مجموع توسط Atlanta Dream از WNBA در رده هشتم قرار گرفت

اهل میسیساگا، انتاریو، توپ کالج خود را در کارولینای جنوبی بازی کرد و عضو تیم ملی کانادا است.

گیم کوکس در این فصل بار دیگر به فینال فور NCAA راه پیدا کرد و سپس توسط گارد ستاره کیتلین کلارک و آیووا هاوکیز حذف شدند.

بومی میسیساگا، اونت.، میانگین 15.9 دقیقه در 36 بازی در این فصل، ثبت میانگین در هر بازی 7.1 امتیاز، 3.4 ریباند، و 1.1 بلاک است.

The Dream همچنین گارد هیلی جونز را از استنفورد با انتخاب شماره 6 انتخاب کرد.

تماشا | Amihere برای پیش نویس آماده می شود:

داستان من: Laeticia Amihere

دانک ویروسی آمیهره در 15 سالگی توجه جهانی را به خود جلب کرد، اما او از آن زمان به یک بازیکن حیاتی برای کانادا در بسکتبال تبدیل شده است، با طیفی از مهارت های چشمگیر.

آمیهره یکی از سه بازیکن کارولینای جنوبی بود که در دور اول انتخاب شدند. آلیا بوستون ابتدا به آتلانتا و ضیا کوک دهم به لس آنجلس رفتند.

آمیهره گفت: “این واقعاً تجربه شگفت انگیزی است، زیرا این گروه از دختران زندگی مشترک خود را گذرانده اند.” “این چهار سال فقط در مورد بسکتبال نبوده است. اینکه بتوانیم در یکی از بزرگترین شب های ما با آنها باشیم یک تجربه شگفت انگیز است.”

این دهمین باری است که سه بازیکن از یک تیم در دور ابتدایی درافت درافت می‌شوند و اولین بار از زمانی که اورگان سه بازیکن در سال 2020 داشت.

بوستون شماره 1 می شود

ستاره جدید ایندیانا، بوستون، دوران درخشانی در کالج داشت و گیم‌کاکس را به قهرمانی ملی رساند و در مجموع تنها 9 بازی را باخت. او سه بار یک بازیکن آمریکایی اسوشیتدپرس و همچنین بهترین بازیکن سال در دوران جوانی بود.

بوستون 21 ساله از جزایر ویرجین آمریکا گفت: “این واقعاً خاص است، من از خدا سپاسگزارم که مرا در این موقعیت قرار داد.” همه در ایندیانا، چیزی در من دیدند، من آماده هستم که به آنجا بروم و به کار برسم.

تب بدترین رکورد را در لیگ در فصل گذشته داشت و 5-31 پیش رفت.

لین دان، جنرال موتورز Fever گفت: «الیا بوستون تأثیر فوری بر فرانچایز ما در داخل و خارج از زمین خواهد داشت. ما هیجان زده هستیم که او را با کلسی جفت کنیم [Mitchell] و NaLyssa [Smith] همانطور که ما تب ایندیانا را دوباره بارگذاری می کنیم. ما بسیار تحت تأثیر مهارت های پست الیه و همچنین مهارت های طبیعی رهبری او هستیم. این یک روز عالی برای فرنچایز ما است!”

بوستون، مانند بسیاری دیگر از بازیکنان، مجبور شده است انتخاب کند که آیا برای فصل پنجم به کالج بازگردد، به دلیل سال اضافی که برای ویروس COVID-19 اعطا شده است یا حرفه ای شود. او تصمیم گرفت وارد درفت WNBA شود و به 111 بازیکن دیگر پیوست تا اعلام کند.

بوستون گفت: «هرکسی که سال COVID-19 داشته باشد، انتخاب سختی دارد. “شما می توانید جایی باشید که سیستم را بشناسید… فکر زیادی لازم بود.”

مینه سوتا دایموند میلر از مریلند را با انتخاب شماره 2 گرفت و دالاس مدی سیگریست از ویلانووا را با انتخاب سوم درافت کرد. کمیسر بزرگ شرق، وال آکرمن، که اولین رئیس WNBA بود، با سیگریست نشست.

وینگز همچنین دو انتخاب بعد، لو لوپز سنچال، گارد UConn را انتخاب کرد. او پس از یک حرفه درخشان در فیرفیلد به UConn منتقل شده بود.

سنچال گفت: «احساس سورئال است، واقعاً فکر نمی‌کردم اینجا باشم. من راه درازی را پیموده ام، چالش های زیادی را پشت سر گذاشته ام.”

استفانی سوارس از ایالت آیووا چهارم شد و به واشنگتن رسید. Mystics بلافاصله پس از انتخاب مرکز 6 فوتی 7 او را به دالاس مبادله کردند. واشنگتن یک انتخاب دور اول و دوم آینده را پس گرفت.

سوارس گفت: «این احساس بسیار جالبی بود. “هیجان خالص برای رفتن به واشنگتن، اما اکنون برای رفتن به دالاس. این گام بعدی عالی برای سفر خواهد بود.”

سوارس ACL خود را در ژانویه پاره کرد و فصل آینده WNBA را از دست داد.

گریس برگر از ایندیانا توسط تیم Fever در رده هفتم قرار گرفت و سیاتل جوردن هورستون از تنسی را نهم کرد.

دالاس ابی مایرز مریلند را با انتخاب یازدهم انتخاب کرد. میرز قبل از پایان کار با تراپینز، کار خود را در پرینستون آغاز کرد.

مینه سوتا دور اول را با مایا هیرش، مرکز فرانسوی بسته بود.