آخرین مقام نیویورک لیبرتی برای دومین سال متوالی برنده پیش نویس WNBA شد

نیویورک لیبرتی شماره 2 را برای دومین سال متوالی در پیش نویس WNBA انتخاب می کند. این بار در واقع انتخاب روشنی برای انتخاب افرادی که برای انتخاب با انتخاب سال گذشته سابرینا یونسکو انتخاب شده اند وجود ندارد.

جاناتان کولب ، مهندس آزادی نیویورک ، گفت: “در حال حاضر ما نمی دانیم چه کسی در راس قرار خواهد گرفت.” “کدام بازیکنان از طریق بازی خود قیام می کنند؟ برای ما کاملاً باز است.”

کولب گفت که آنها به دنبال نوع خاصی از بازیکنان هستند.

کولب گفت: “ما واقعاً افراد خوبی می خواهیم که واقعاً در بسکتبال تبحر دارند. من فکر می کنم این کلاس دقیقاً چنین چیزی را دارد.” “این فقط کاری است که ما انجام می دهیم تقویت می کند. من فکر می کنم شما در این کلاس مهارت های زیادی را مشاهده می کنید و فکر می کنم این روش بسکتبال بازی ما باشد. بسیاری از آنها بدون موقعیت است. والت هاپکینز یک سیستم دارد و او معتقد است در آن سیستم و من فکر می کنم بازیکنانی که قرار است در دسترس ما قرار بگیرند مانند T مناسب خواهند بود. “

دالاس دوم خواهد شد و آتلانتا سوم و ایندیانا چهارم هستند.

تماشا کنید | قرعه کشی آزادی:

لیبرتی نیویورک برای دومین سال پیاپی برنده قرعه کشی WNBA می شود و به طور کلی 1 را در پیش نویس 2021 انتخاب می کند 1:07

لیبرتی با 44.2 درصد بیشترین شانس را برای برنده شدن در قرعه کشی داشت. آتلانتا با 27.6 درصد دوم بود. سوم دالاس 17.8 درصد و ایندیانا چهارم با 10.4 درصد چهارم. WNBA درصد خود را بر اساس رکورد دو ساله چهار شرکت کننده تعیین می کند.

در آنجا انبوهی از سالمندان با استعداد ، از جمله دانا ایوانز ، لوئیزویل ، میشائلا اونیانور از UCLA ، آری مک دونالد از آریزونا و رنیا دیویس از تنسی ، راهی هستند که نیویورک می تواند انتخاب کند. هرچند ممکن است پیچیده تر شود زیرا NCAA به همه بازیکنان بسکتبال یک فصل اضافی واجد شرایط بودن به دلیل COVID-19 اعطا کرد تا هر چهار نفر تصمیم بگیرند که سال آینده به مدرسه بروند.

مريان استنلي ، مربي تب اينديانا گفت: “قوانين NCAA به مردم اين امكان را مي دهد كه انعطاف پذيري بيشتري در تصميم گيري هاي خود داشته باشند.” “من فکر می کنم در برخی از زمان بازیکنان باید تصمیم بگیرند … این باعث می شود که استخر کمی بیشتر شود ، از این زمان تا پیش نویس فضای زیادی برای پوشش وجود دارد.”

حق رای دادن دالاس 10 بار در پیش نویس قرعه کشی شرکت کرده است و هرگز اولین انتخاب را دریافت نکرده است – رکورد WNBA. Wings همچنین بهار سال آینده مربی جدیدی خواهد داشت زیرا ویکی جانسون به طور اصولی توافق کرده است که یک فرد آشنا به این وضعیت را روز پنجشنبه اعلام کند. وی جایگزین برایان آگلر شد که در ماه اکتبر اخراج شد.

جانسون پس از خدمت به عنوان سرمربی تیم برای آخرین فصل امتیاز در سان آنتونیو در سال 2017 دستیار لاس وگاس آس بوده است. این فرد روز پنجشنبه با آسوشیتدپرس صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به AP ، زیرا هیچ اطلاعی در مورد استخدام جانسون وجود ندارد ساخته شده.

جانسون و دالاس سه گزینه از هفت انتخاب اول را خواهند داشت زیرا بال ها همچنین پنجمین انتخاب و هفتمین انتخاب را از طریق معاملات انجام شده در چند سال گذشته انجام می دهند.

Greg Bibb ، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت Wings ، گفت که تیم می تواند از انتخاب ها با تهیه یا تجارت آنها استفاده کند.

ققنوس انتخاب ششم را دارد. شیکاگو ، مینه سوتا ، لس آنجلس ، سیاتل و لاس وگاس دور اول را خاتمه می دهند.