آدیتی آشوک در آرامکو عربستان بانوان بین المللی به T-13 پرید. Tvesa Malik ، Diksha Dagar در مرحله آخر هفته

آدیتی 2 تا زیر 70 سال و 1 تا زیر 143 کارد کرد و در رده سیزدهم قرار گرفت ، که در 23 رده قرار گرفتن در رده اول T-29 ام پیشرفت داشت.

آدیتی آشوک در آرامکو عربستان بانوان بین المللی به T-13 پرید.  Tvesa Malik ، Diksha Dagar در مرحله آخر هفته

تصویر پرونده گلف باز Aditi Ashok. تصویر: اینستاگرام / AditiAshok

Kaec: آدیتی آشوک ، برنده 3 بار در تور اروپا بانوان ، یک دور ثابت دیگر را شلیک کرد و سه هندی را به روزهای آخر هفته افتتاحیه مراسم افتتاحیه Aramco Saudi Ladies International ، جمعه ، هدایت کرد.

آدیتی 2 تا زیر 70 سال و 1 تا زیر 143 کارد کرد و در رده سیزدهم قرار گرفت ، که در 23 رده قرار گرفتن در رده اول T-29 ام پیشرفت داشت.

پس از آدیتی در مرحله آخر هفته ، توسا مالک (75-75) در T-56 و دیکشا داگر (78-73) در T-61 قرار گرفتند.

با این وجود آستا مدان (78-75) نتیجه را از دست داد.

ستاره دانمارکی ، امیلی کریستین پدرسن ، که هدایت نشان افتخار را بر عهده دارد ، در شرایط آرامتر صبح با 67 درخشان به نیمه راه رسید.

در سن 9 سالگی و برای 36 حفره ، او با دو برتری مقابل لیدیا هال (66-71) و سه برتری نسبت به رهبر دور اول ، جورجیا هال (65-73) پیش می رود.

پدرسن 24 ساله دور دوم خود را با عقاب روی سوراخ بسته شده خود ، سوراخ 9th در کنار سه مرغدار و یک گلدان را بست.

آدیتی ، ششم در دبی هفته گذشته ، سه پرنده در روزهای پنجم ، هفتم داشت و روز سوم را با پرنده سوم در روز هجدهم بسته و تنها گلدانش در یازدهم قرار گرفت.

Tvesa پنج گلدان در برابر دو مرغدار داشت ، كه یكی از آنها در هفتم پار -4 حضور داشت ، جایی كه او روز اول یک گلدان سه گانه فلج كننده داشت.

داگر ، که پس از دور اول 78 به خروجی اولیه خیره شده بود ، با 73 ثبات با سه پرنده ، دو گلدان و یک دوبل که در اواخر روز در 4-هفدهم آمد ، جبران کرد.

او برای اطمینان از اینکه برای دو دور آخر در بازی باقی مانده بود ، در تاریخ هجدهم با یک اختلاف تنش روبرو شد.

ستاره ولزی ، لیدیا هال ، تنها در دو حرکت پشت پدرسون ثابت قدم باقی مانده است. هال ، علی رغم شرایط آشفته ای که بازیکنان به طور سنتی در بعد از ظهرها در چیدمان شهر اقتصادی پادشاه عبدالله با آن روبرو می شوند ، دور نمونه ای را ترتیب دادند.

جورجیا هال با فرم انگلیس ، رهبر روز افتتاحیه اولین دوره مسابقات حرفه ای گلف بانوان عربستان سعودی ، قبل از یک گل دوتایی در 15 و در 16 حرکت متوقف شدیداً شروع کرد. بازیکن 24 ساله برای 1-بیش از 73 در 6 زیر حد مجاز بسته شد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.