آسمان مرکوری را شکست داد و اولین بازی خانگی گرینر از زمان بازداشت روسیه را خراب کرد

کاله کپر 15 امتیاز کسب کرد و شیکاگو اسکای میهمان اولین بازی خانگی بریتنی گرینر در فصل عادی را خراب کرد و این بازی را برای پیروزی 75-69 مقابل فینیکس مرکوری در روز یکشنبه حفظ کرد.

گرینر اولین بازی خانگی فصل عادی خود را از زمان آزادی پس از گذراندن بیش از 10 ماه در زندان روسیه با 27 امتیاز، 10 ریباند و چهار شوت بلاک به پایان رساند.

او و عطارد نمی توانستند به اندازه کافی برای بیرون کشیدن این برد تلاش کنند.

شیکاگو در نیمه دوم با 11 برتری پیش افتاد، اما فینیکس در سه دقیقه مانده به پایان، روی پرتاب سه امتیازی دیانا تاوراسی با نتیجه 66-64 به پایان رسید. پس از اینکه آسمان برتری را به پنج برگرداند، گرینر در بازی سه امتیازی به گل رسید تا نتیجه را 69-67 کند و مرکوری مجبور به اشتباه شد.

سپس دانا ایوانز از شیکاگو به یک شوت بانکی که بین دو توپ فینیکس قرار گرفته بود زد و ربکا گاردنر دو پرتاب آزاد زد تا در 16 ثانیه مانده به پایان آن را قطع کند.

ایوانز با 13 امتیاز و کورتنی ویلیامز 12 امتیاز برای آسمان (2-0) به پایان رساند.

تائوراسی 16 امتیاز و سوگ ساتون 13 امتیاز برای فینیکس (0-2) به دست آوردند.

گرینر در آغاز فصل مرکوری 18 امتیاز کسب کرد و جمعه شب با نتیجه 94-71 مغلوب لس آنجلس اسپارکس شد.

تشویق گسترده

گرینر در اولین بازی خانگی خود در فصل عادی پس از یک سال و نیم، در هنگام معرفی بازیکنان مورد تشویق قرار گرفت.

او گفت: “ممکن است کمی غبار در چشم من وجود داشته باشد، کمی گرد و غبار.” پشت صحنه بودن، دیدن برخی از کلیپ ها احساسی بود.

بسیاری از هواداران پیراهن 42 گرینر را پوشیدند و برخی حوله‌های کوچک سیاه رنگ با «BG» در جلو تکان می‌دادند. یکی از هواداران جوان تابلویی در دست داشت که روی آن نوشته شده بود: «ما [heart] BG. به خانه خوش آمدی!”

در طول تمرینات گرم، گرینر با هم تیمی های خود، بازیکنان Sky و مربی شیکاگو، جیمز وید، که مربی او در خارج از کشور بود، در آغوش گرفت. درست در زمانی که گرم‌آپ‌ها به پایان می‌رسید، سوفی کانینگهام، نگهبان مرکوری، میکروفونی را در نزدیکی میانه زمین گرفت و به جمعیت گفت.

کانینگهام گفت: “سال گذشته، تمام چیزی که می خواستیم این بود که BG را به خانه برگردانیم. ما این کار را انجام دادیم و اکنون همه با هم هستیم.”

درست قبل از معرفی بازیکن، شاعری در حالی که توسط رقصندگان مرکوری احاطه شده بود، به گرینر ادای احترام کرد.

وسط شش فوت و نه نوک ابتدایی را به دست آورد، موقعیت آشنای خود را در پست پایین گرفت و بازی را با بازی سه امتیازی باز کرد.

“این من را به حضور در هواپیما بازگرداند [home]گرینر گفت: “این احساس واقعا عالی بود. یک لحظه دیوانه کننده.”

هر دو تیم در گرفتن ضربات برای سقوط زودهنگام تلاش کردند تا اینکه مس داغ شد.

مهاجم شیکاگو در اواسط کوارتر دوم ضربات سه امتیازی متوالی را به ثمر رساند و با اضافه کردن یک لایی‌آپ، اسکای را 37-26 کرد.

کوپر تا نیمه 13 امتیاز کسب کرد و اسکای با نتیجه 41-35 پیش افتاد.

شیکاگو در اوایل کوارتر سوم به 51-41 برتری داد، اما گرینر با یک پرتاب سه امتیازی که در اواخر کوارتر سوم فینیکس را با نتیجه 58-53 به پایان رساند، هواداران را زنده کرد و از صندلی هایشان بیرون آورد.

ونسا نایگارد، مربی مرکوری گفت: “ما کار را با برد امشب تمام نکردیم، اما من همچنان تحت تاثیر BG هستم.” “BG کسی است که می تواند خیلی چیزها را به وضوح اداره کند که بسیاری از مردم نمی توانند از عهده آنها برآیند.”

اجرای تاریخی استوارت لیبرتی را از تب گذشته می کند

بریانا استوارت با 45 امتیاز رکوردی را به دست آورد و نیویورک با نتیجه 90 بر 73 ایندیانا را شکست داد و بیستمین باخت متوالی را به تب میهمان داد که با رکورد بیهودگی WNBA مطابقت داشت.

ایندیانا 18 بازی متوالی را از دست داد تا فصل گذشته پیش از سقوط به کانکتیکات سان در روز جمعه در افتتاحیه خود، با Tulsa Shock برابری کند. ایندیانا یکشنبه آینده در آتلانتا بازی می کند.

نیویورک تیم خود را در فصل خارج از فصل بازسازی کرد و استوارت، جونکل جونز و کورتنی وندرسلوت را به یک هسته جوان قوی به رهبری یونسکو و بتنیا لین اضافه کرد. انتظارات زیادی در مورد لیبرتی در این فصل وجود دارد، اگرچه مدتی طول می کشد تا این تیم شکل بگیرد.

استوارت، که او همچنین رکورد جدیدی را برای امتیازات کسب کرده است، قبل از اطلاعیه از تماشاگران افتتاحیه خانه استقبال کرد و گفت که خانه بودن عالی است.

سه تای جدید با زدن چهار سبد اول، نیویورک را زود به راه انداختند. جونز یک لی آپ زد، استوارت دو پرتاب سه امتیازی و یک لی آپ معکوس توسط وندرسلوت در حالی که لیبرتی به سرعت از دروازه خارج شد.

تا زمانی که کوارتر اول به پایان رسید، استوارت 19 امتیاز کسب کرد – پنج امتیاز بیشتر از ایندیانا – و نیویورک 36 بر 14 پیش افتاد. او شش شوت از هفت شوت خود را در این دوره انجام داد که شامل چهار شوت سه امتیازی بود.

استوارت این نیمه را با 29 امتیاز به پایان رساند که کمتر از رکورد 35 امتیازی لیگ که در اختیار ریکونا ویلیامز بود.

نیویورک در وقت استراحت 62-35 پیش افتاد و هرگز به عقب نگاه نکرد.

تنها تعلیق واقعی در نیمه دوم این بود که آیا استوارت می‌تواند امتیاز 40 امتیازی را که کاپی پوندکستر در بازی مقابل ایندیانا در سال 2010 ثبت کرده بود، بشکند یا خیر.

استوارت این رکورد را در بازی سه امتیازی با 2:13 باقی مانده در کوارتر سوم شکست تا نیویورک را 82 بر 52 پیش ببرد. او بازی را با امتیاز 15 بر 21 از زمین به پایان رساند که شامل زدن 6 پرتاب سه امتیازی بود. او همچنین 9 بر 9 از خط خطا بود و 12 ریباند داشت.

علیرغم این باخت، خوش بینی در مورد تب با اضافه شدن گزینه شماره 1 آلیا بوستون، که 15 امتیاز به دست آورد، وجود دارد.

NaLyssa Smith مهاجم سال دوم Fever که 16 امتیاز و 12 ریباند داشت، گفت: “من می توانم بگویم که چیزی جز مثبت بودن در اینجا وجود ندارد.” همه برای آینده ما هیجان زده هستند.»

Bonner امتیاز 21 را در حالی که Sun رالی از Mystics گذشت

دووانا بونر 21 امتیاز، آلیسا توماس 14 امتیاز، 16 ریباند، 6 پاس منجر به گل و سه توپ ربایی به دست آورد تا به تیم کانکتیکات سان کمک کند تا از کسری 12 امتیازی تیم میهمان واشنگتن را با نتیجه 80-74 یکشنبه شکست دهد.

بریونا جونز 15 امتیاز و 10 ریباند برای کانکتیکات به دست آورد (2-0).

شکیرا آستین 21 امتیاز و 11 ریباند و النا دل دان 19 امتیاز و همچنین 11 تخته برای میستکس (1-1) به دست آوردند.

تیاشا هریس یک ضربه سه امتیازی زد تا کوارتر سوم را ببندد و سان را به یک امتیاز برساند و جونز با عقب نشینی، اولین برتری خود را در اوایل کوارتر چهارم برای سان به ارمغان آورد، قبل از اینکه ربکا آلن با ضربه 3 به 13 ضربه بزند. 2 دوید و 67-60 با 5:59 باقیمانده.

کانکتیکات دیگر هرگز عقب نشینی نکرد.

Delle Donne، دو بار MVP WNBA، ظاهر تمیزی را که می‌توانست آن را به یک بازی تک مالکیتی در 37 ثانیه باقی مانده تبدیل کند، از دست داد و سپس حدود 10 ثانیه بعد خطا کرد.

این تیم ها روز سه شنبه دوباره در واشنگتن بازی می کنند.

استفانی وایت – که آخرین بار از سال 2015 تا 2016 در WNBA با ایندیانا مربیگری کرد و به Fever کمک کرد تا در مرحله پلی آف پشت سر هم از جمله سفر به فینال WNBA 2015 – به عنوان مربی کانکتیکات جایگزین کرت میلر شد که اکنون در لس آنجلس اسپارکس حضور دارد. در ماه نوامبر. در همین حال، جونکل جونز، چهار ستاره ستاره و MVP WNBA در سال 2021، پس از کمک به باشگاه برای حضور پشت سر هم در فینال‌ها و سه سفر متوالی به فینال‌های کنفرانس شرق، مجبور به معامله در خارج از فصل از سان به لیبرتی نیویورک شد. .

دله دان در نیمه اول کوارتر اول را با یک پرش بالا می برد تا 10-0 بازی کند که باعث شد واشنگتن 14-3 پیش بیفتد. Mystics تا زمانی که جونز یک ریباند تهاجمی بدست آورد و در لاین گلزنی کرد پیش افتاد تا نتیجه 59-58 را در هشت دقیقه بازی به پایان برساند.

کلی برومفیلد در کوارتر سوم به دلیل آسیب دیدگی ظاهری از ناحیه مچ پا لنگان از زمین خارج شد و دیگر برنگشت و تنها دو داور باقی مانده بازی را باقی گذاشت.