آس ها حلقه های قهرمانی در خانه بازکن، پامل اسپارکس دریافت می کنند

در حالی که شوالیه‌های طلایی وگاس در فاصله کمتر از ۲ مایلی فرانک سیناترا درایو در T-Mobile Arena بازی مهمی را انجام می‌دادند، Aces لاس‌وگاس در حال برگزاری جشن خانگی خود در Michelob Ultra Arena بودند.

جمعیتی متشکل از 10191 نفر در حالی که Aces حلقه‌های قهرمانی خود را از مالک مارک دیویس دریافت می‌کردند، تشویق می‌کردند، همچنان به تولید برق ادامه می‌دادند که معرفی بازی جدید تیم روی جمبوترون انجام می‌شد، و در حالی که لاس‌وگاس اسپارکس لس‌آنجلس، 93-65، را از بین می‌برد، بی‌پایان غرش می‌کرد. شنبه شب.

کتی انگلبرت، کمیسر WNBA گفت: “این یک محیط عالی است.” “فروختن بازکن خانه در اینجا برای مراسم رینگ عالی است، به خصوص زمانی که شوالیه ها در حال بازی هستند. این بسیار عالی است که آنها امشب فروخته شدند. بنابراین ما عاشق پایه هواداران اینجا هستیم و ما عاشق وگاس هستیم.”

آجا ویلسون 23 امتیاز و 6 ریباند برای هدایت آس ها به دست آورد. کلسی پلام و جکی یانگ به ترتیب 19 و 16 امتیاز به دست آوردند.

برای لس آنجلس، Nneka Ogwumike با 16 امتیاز پیشتاز بود، در حالی که کارلی ساموئلسون با 13 امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت.

این بازی صرفاً یک نمایش فرعی بود، اما از آنجایی که به نظر می رسید شب متعلق به هوادارانی بود که برای دیدن رونمایی از بنر قهرمانی آویزان شده در کنار پیراهن بازنشسته بکی هامون، مربی Aces حضور داشتند، بازیکنان حلقه های قهرمانی و سرگرمی خود را در طول شب دریافت کردند. .