آفریقای جنوبی در مقابل انگلستان: بیماری همه گیر ویروس کرونا و تأثیرات آن موضوع اصلی سریال ها می شود

کیپ تاون: تجمع سری کریکت انگلیس در آفریقای جنوبی شامل آزمایش ویروس کرونا ، حباب های زیستی و قرنطینه بود. این امر امروزه برای ورزشهایی که شامل سفرهای بین المللی است ، داده شده است.

کاپیتان انگلیس ، اوین مورگان ، حتی در روز پنجشنبه ، در آستانه اولین مسابقه Twenty20 ، مورد آزمایش قرار گرفت ، در مورد اینکه چه زمانی کریکت ها انتظار واکسن های ویروسی را دارند.

وی با زیرکی گفت: “من فکر می کنم که از نظر دزدکی افرادی که باید در اولویت قرار بگیرند ، پایین آمده ایم.”

تصویر پرونده تیم کریکت آفریقای جنوبی.  خبرگزاری فرانسه

تصویر پرونده تیم کریکت آفریقای جنوبی. خبرگزاری فرانسه

در میان همه اینها ، دو تیم همچنین مجبور شده اند در مورد اینکه آیا باید در حرکت افتتاحیه بازی Black Lives Matter زانو بگیرند و اینکه پس از تصمیم هر دو مجموعه بازیکن چه پیامی ارسال می کند ، ناراحت باشند.

هر دو تیم بر حمایت خود از جنبش BLM تأكید كردند اما به همین مناسبت اظهار داشتند كه در بازی T20 در نیوولندز به احترام افراد آسیب دیده از ویروس کرونا بازوبندهای مشکی بر تن خواهند کرد. بازوبندها همچنین برای یک کارزار فعلی در آفریقای جنوبی است که باعث افزایش آگاهی در مورد خشونت علیه زنان می شود.

تیم ها همچنین متوجه می شوند که هر دو به دلایل بیشتری در حال بازی هستند تا نوعی احساس مثبت را در کشورهای خود تحریک کنند.

انگلیس شاهد موج دوم ویروس است و در قفل است.

مورگان گفت: “من فکر می کنم به عنوان یک ورزشکار ، یک ورزشکار بین المللی ، موارد بسیار کمی وجود دارد که شما به ورزش بپردازید یا در مواردی مشارکت کنید که مردم واقعاً به آن نیاز داشته باشند.” “با توجه به شرایط و چگونگی شرایط بد (در انگلیس) … برای ما مهم است که به آنجا برویم و کمی نمایش برپا کنیم.”

آفریقای جنوبی برای اولین بار از زمان شیوع ویروس در حال بازی است ، و پس از آن که کریکت آفریقای جنوبی امسال به دلیل عدم اقدام مجری همه گیر ، بلکه به دلیل اتهامات سو mis مدیریت و فساد در نهاد حاکمیت ملی که خرد کرد ، زانو زد. شهرت ورزش کریکت آفریقای جنوبی در حال حاضر توسط یک هیئت موقت پس از استعفا کل رهبری سازمان در چند ماه گذشته در حال اجرا است.

کینتون دی کوک ، کاپیتان آفریقای جنوبی گفت: “بچه ها بسیار مشتاق بازی هستند.” “مدتی است که ما در Proteas بازی کرده ایم و من فکر می کنم بچه ها آماده رفتن و تغییر آنچه که در اطراف کریکت در آفریقای جنوبی اتفاق می افتد هستند.”

برای سریالی که با عجله تنظیم شده بود تا فقط به بازی کریکت برگردد ، این به همه موارد دیگر نیز تبدیل شده است.

فقط برای اندازه گیری خوب ، دو بازیکن آفریقای جنوبی از نظر ویروس در آزمایش مثبت شدند ، یکی از آنها در حباب بیولوژیکی ایمن است که هر دو تیم در همان هتل کیپ تاون حبس شده اند. اگر هر یک از آخرین آزمایش های تیم میزبان برای COVID-19 مثبت باشد ، ممکن است مجموعه ، پس از همه اینها ، لغو شود.

دکتر شعیب منجرا ، پزشک احتمالاً شلوغ ترین مرد تور تاکنون ، گفت: “این 24 ساعت فشار آور دیگر برای ماست.”

وی گفت: “آماده سازی بدون حواس پرتی یک وضعیت ایده آل است.” “فقط بر روی کریکت ، روی بازی خود ، رفتن به تمرین و بازگشت تمرکز کنید.

“اما در دنیای واقعی همیشه حواس شما را پرت می کند. آیا آمادگی ما ایده آل بود؟ شما می گویید که ما چند سکسکه داشته ایم.”

برای انگلیس که از زمان ورود به کیپ تاون با پرواز چارتر برای اولین تور خارج از کشور خود از زمان شیوع ویروس ، هیچ آزمایش مثبتی برای COVID-19 نداشته است.

آخرین بازی انگلیس در آفریقای جنوبی فقط در ماه فوریه بود ، اما آن دوره دیگر ، دوره پیش از ویروس بود. سپس ، استادیوم ها پر از هوادار بودند ، جو مهمانی مانند بود و بازیکنان در یک هتل محدود نمی شدند و فقط اجازه رفتن به تمرین یا مسابقات را داشتند.

دکتر منجرا گفت ، کاگیسو ربادا بازیگر سریع فروش آفریقای جنوبی هتل این مجموعه را “زندان لوکس” خوانده است. این اولین بار است که آفریقای جنوبی در یک حباب زیستی به عنوان تیم ملی و برای برخی از بازیکنان اولین بار در قرنطینه قرار می گیرد.

از نظر پروتکل های COVID-19 ، انگلیس تجربه بیشتری در انجام این کارها از طریق چندین سریال که در تابستان در خانه بازی می کردند ، داشته است.

مورگان گفت ، تنها باری كه بازیکنان انگلیس در این تور ناآرام بوده اند ، در تمرین است كه تیم های مختلف خفاش های بزرگ آنها توپ ها را در سراسر جهان خرد می كنند و دیگران را به خطر می اندازد. مورگان گفت: “این” خطرناک “بوده است.

جمعه و بدون تماشاگر برای مجموعه ای که دارای سه T20 و 3 بین المللی یک روزه است ، هیچ هواداری در معرض خطر نخواهد بود.