آمباتی رایودو رویای «پایان افسانه‌ای» برای حرفه خود را برآورده می‌کند

پس از اینکه ‘کاپیتان کول’ چنای سوپر کینگز را با پیروزی بر گجرات تایتانز در فینال پر ستاره در احمدآباد به پنجمین عنوان قهرمانی لیگ برتر هند (IPL) رساند، کانون توجهات در درجه اول به MS Dhoni افتاد.

راویندرا جادجا، بازیکن همه جانبه، مقداری از رعد و برق خود را با دو شلیک ظالمانه از دو تحویل آخر تورنمنت می‌دزدید، و این پیروزی چشمگیر را رقم زد و عشق و احترام “ارتش زرد” را که به نظر می‌رسید در طول مسابقات از دست داده یا تحت فشار قرار گرفته بود، دوباره به دست آورد. دوره فصل

این یک ماجرای عاطفی برای MSD و برای بقیه اعضای تیم بود، و با توجه به گمانه زنی هایی که در مورد احتمال بازنشستگی او در پایان فصل وجود داشت، درست هم بود، اگرچه دونی بعداً به حضور دیگری در پیراهن زرد اشاره کرد.

مقالات مرتبط

IPL

فینال IPL 2023: «فکر می‌کردم امشب کار خاصی انجام دهد» – MS Dhoni در مورد بازنشستگی Ambati Rayudu

IPL

Ambati Rayudu می گوید: فینال IPL 2023: من می توانم تا آخر عمر لبخند بزنم

یک نفر بود که به اندازه برخی از افراد دیگر در هنگام جشن گرفتن عنوان مورد توجه قرار نگرفت. آمباتی رایودو قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد بدون توجه به نتیجه، پس از فینال کفش‌های خود را آویزان کند.

رایودو که او است، به طور ناگهانی اعلام کرد که بازنشستگی بین المللی خود را در سال 2019 پس از انتخاب نشدن توسط تیم هند برای جام جهانی انگلیس در آن سال اعلام کرده بود. او سال گذشته اقدام مشابهی را در IPL انجام داد و در توییتی آن را آخرین فصل خود اعلام کرد تا بعداً آن را حذف کند و باعث سردرگمی روزنامه نگاران و طرفداران شود.

بخوانید | رایودو از اظهار نظر «عینک سه بعدی» پس از جام جهانی پشیمان نیست

با این حال، این بار، در تصمیم او برای آویزان کردن چکمه‌هایش احساس قطعیت وجود داشت و خود رایودو قول داد که در تصمیمش «دوبرگردان» انجام ندهد. و هنگامی که زمان آخرین چرخاندن خفاش فرا رسید، رایودو مطمئناً آن را به حساب آورد.

مطمئناً این پیروزی یک تلاش تیمی مناسب بود: از پلک زدن دونی به شوبمن گیل گرفته تا شروعی که توسط روتوراج گایکواد و دوون کانوی ارائه شد و کامئوهای آجینکیا راهانه و راویندرا جادجا.

با این حال، قهرمانی های Jadeja در فینال اوور بسیار دشوارتر می شد اگر به خاطر توپ رعد و برق رایودو در برابر موهیت شارما نبود، جایی که او در اور سیزدهم شش، چهار، شش در هر سه تحویل را انجام داد – مرحله بسیار مهمی در بازی. تعقیب و گریز 15 اور کوتاه که طی آن یک سری نقطه از چند ضربه به حصار یا بالای حصار می توانست بازی را مشخص کند.

همچنین کمک کرد که شیوام دوب، بازیکن همه جانبه، در دو توپ آخر اورهای قبلی، رشید خان را با شش گل پشت سر هم شکست دهد، در نتیجه زوج ویکت چهارم در نهایت معادله را از 50 بر 20 پایین آورد. به قیمت بسیار قابل قبول 22 تخفیف از 15.

با این حال، تفاوت این بود که دوبی مدت زمان بیشتری نسبت به رایودو در خط چین قرار داشت، و با ضربه زدن به ضربات 3 به میدان آمده بود. رایودو، در آخرین نمایش توانایی خود در انفجار فوراً، بازی را برعکس کرد.

بخوانید | “فکر کردم امشب کار خاصی انجام خواهد داد” – Dhoni در Rayudu

چیزی که می توانست گیلاس بالای کیک برای ستاره در حال خروج باشد، هدایت تیم به خانه به سبک بود. اما آن قسمت از داستان برای شخص دیگری نوشته شده است.

چیزی که در نهایت برای رایودو مهم بود این واقعیت بود که او با طلا در دست بیرون می رفت و در این تلاش مسافر نبود. او کار خود را به‌عنوان یک برنده شش بار IPL به پایان رساند – هر کدام سه بار با هندی‌های بمبئی و سوپر کینگز چنای – در این روند با روهیت شارما، کاپیتان سابق خود در MI هم سطح شد. و او به‌عنوان یک بازیکن پیروزمندانه سر تعظیم فرود می‌آورد، چیزی که مختص عده معدودی از ورزش است.

به نوعی، ضربه او در ساعات اولیه روز دوشنبه کاملاً نشان می‌دهد که رایودو بازیکن IPL در مورد چه چیزی بود – فردی که رکوردهایش واقعاً خارق‌العاده نبود، اما ثبات فصل به فصل همراه با نگرش آتشین او در زمین (خارج از آن) ، گفته می شود که او یک جنتلمن مطلق است)، او را به عنوان یکی از قابل اعتمادترین گزینه های سطح متوسط ​​در لیگ برای بیش از یک دهه متمایز کرد.

بازیکن حیدرآباد که در سال 2002 با امتیاز 177 مقابل انگلیس زیر 19 سال تیتر خبرهای ملی شد، قبل از فصل 2010 توسط سرخپوستان بمبئی انتخاب شد و با 33 توپ 55 در یک برد چهار ران مقابل راجستان تأثیر فوری گذاشت. سلطنتی ها در فصل بعد، او ایمان MI را برای حفظ او در مزایده بزرگ با یک پله بالاتر رفتن، جمع آوری 395 اجرا با چهار نیم قرن جبران کرد.

دو فصل بعد، او اولین مدال از شش مدال IPL خود را به دست آورد، و نقش مهمی در پیروزی بمبئی مقابل چنای در فینال با ایجاد یک شراکت حیاتی در 48 ران با کیرون پولارد و نجات تیم از یک تزلزل درجه یک داشت. او تا سال 2017 بخشی از تیم باقی خواهد ماند، در آن زمان MI شروع به کنار گذاشتن او از سطح متوسط ​​کرد و ترجیح داد پولارد را با برادران پاندیا – هاردیک و کرونال – جفت کند. در آن زمان، رایودو بخشی از سه تیم قهرمان شده بود. بسیاری از بازیکنان قهرمان هنوز جام را حتی یک بار در دستان خود نگه ندارند.

Rayudu، با این حال، بسیار دور از انجام در IPL. درست زمانی که ثروت او در لیگ شروع به کاهش کرد و در نهایت توسط بمبئی متعلق به نیتا آمبانی آزاد شد، CSK او را برای مبلغ 2.2 کرور پیش از فصل 2018 انتخاب کرد.

IPL 2022: چرا آمباتی رایودو در لیگ ستارگان نیست؟

این فصل شاهد بازگشت سوپر کینگز تحت رهبری دونی پس از گذراندن دو سال در تبعید خواهد بود و رایودو در خط مقدم این بازگشت پیروزمندانه قرار خواهد گرفت – چهارمین گلزن برتر آن فصل و بهترین گلزن. برای تیمش با 602 دوش – تنها باری که تا به حال از مرز 400 در لیگ گذشت – که شامل سه نیم قرن و یک صد توپ 62 در برابر سان رایزرز حیدرآباد بود.

این شروع دومین فصل پرافتخار حرفه‌ای او در IPL است که در آن او تبدیل به یک شروع کننده معمولی در یک تیم قدرتمند دیگر می‌شود، فصلی که او در روز سه‌شنبه با یک نوت پیروزمندانه به پایان می‌رساند.

“بله، این یک پایان افسانه ای است. من نمی توانستم بیشتر بخواهم. منظورم این است که باور نکردنی است. خوشبختانه در تیم های واقعا عالی بازی کردم و این یکی از تیم هاست. من می توانم تا آخر عمر لبخند بزنم. تمام کار سخت 30 سال گذشته. من فقط خوشحالم که در این شب تمام شد. من واقعاً دوست دارم از این حرکت تشکر کنم و واقعاً از خانواده ام تشکر کنم. مخصوصاً پدرم،” رایودو احساسی در طی یک چت پس از بازی گفت.

بخوانید | Clinical Chennai Super Kings پشتیبان ستاره های قدیمی و جدید برای عنوان پنجمی است

هم تیمی او دیپاک چهار وارد عمل شد و یک قطعه کوچک جالب درباره عزم رایودو در این فصل اضافه کرد.

رایودو از روز اول مسابقات از برد ما مطمئن بود. هر وقت صحبت می کردیم، موضوع او درباره پیروزی ما در فصل شانزدهم بود.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام