آناستاشیا پالاسچوک ، نخست وزیر کوئینزلند ، پیشنهاد استرالیا برای بازی های المپیک 2032 را تأیید کرد

پیشنهاد کوئینزلند شامل شهرهایی در جنوب شرقی ایالت خواهد بود و در اطراف بریزبن و ساحل طلا قرار دارد.

آناستاشیا پالاسچوک ، نخست وزیر کوئینزلند ، پیشنهاد استرالیا برای بازی های المپیک 2032 را تأیید کرد

حلقه های المپیک در مقابل پل رنگین کمان در توکیو دیده می شود. عکس AP

بریزبن: رهبر سیاسی ایالت کوئینزلند استرالیا بار دیگر تعهد خود را برای تلاش برای برگزاری المپیک 2032 در اطراف بریزبن تأیید کرد.

آناستاشیا پالاسچوک ، نخست وزیر کوئینزلند ، پس از جلسه روز دوشنبه با جان کوتس ، معاون کمیته بین المللی المپیک ، تأیید کرد که او در سال آینده یک گروه ویژه 2032 تشکیل می دهد.

وی گفت: “از نظر کوئینزلند بسیار مهم است که ببینیم چه اتفاقی برای المپیک توکیو در این جهان پس از COVID می افتد.” “و امیدوارم که با علائم مثبت واکسن ، موارد در آینده بسیار مثبت باشد. بنابراین ما اینجا هستیم تا ذهنیت آزادانه داشته باشیم. “

کوتس ، که رئیس کمیته المپیک استرالیا نیز است ، گفت نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون در جلسه ای در ماه گذشته در ژاپن با توماس باخ ، رئیس IOC ، از این پیشنهاد حمایت کرده است.

وی گفت: “من فکر می کنم با کنترل COVID در این کشور تا حد زیادی زمان آن فرا رسیده است که همه تعهد خود را نسبت به این بازی ها تأیید کنند” ، و افزود که IOC در حال مذاکره مقدماتی با حداقل چهار پیشنهاد دهنده بالقوه است.

پیشنهاد کوئینزلند شامل شهرهایی در جنوب شرقی ایالت خواهد بود و در اطراف بریزبن و ساحل طلا قرار دارد.

شهردار بریزبن لرد ، آدریان شررینر ، بیانیه ای را در حمایت از این پیشنهاد صادر کرد اما گفت که شورای شهرداران جنوب شرقی کوئینزلند “مراقب است که با هیاهوی بازی های المپیک همراه نشوید و اطمینان حاصل کنید که یک بازی به میراث ملموس و ماندگار تحویل می دهد. “

وی گفت: “من فکر نمی کنم کسی بخواهد بازیهای المپیک را فقط به خاطر آن تحویل بگیرد” ، به خصوص شهرداران جنوب کوئینزلند نیست. “

سال گذشته پالاسچوک اعلام کرد که کوئینزلند برای میزبانی بازی های المپیک و پارالمپیک 2032 پیشنهاد می دهد و از حمایت دولت فدرال برخوردار است ، اگرچه برنامه ریزی در طول کووید -19 پاندمی.

برآوردهای منتشر شده در ماه مه سال گذشته هزینه میزبانی بازی ها را 5.3 میلیارد دلار استرالیا (3.6 میلیارد دلار) اعلام کرد که عمدتا بر اساس استفاده از امکانات موجود است.

تخمین هزینه های المپیک بسیار کم است و معمولاً سرسام آور است.

بازی های المپیک توکیو هشت ماه پیش به تعویق افتاد و قرار است از 23 جولای 2021 برگزار شود. برگزارکنندگان تخمین زده اند که هزینه اضافی این بازی ها 2.8 میلیارد دلار است.

پیش از به تعویق انداختن ، ژاپن گفته بود که هزینه بازی های المپیک 12.6 میلیارد دلار خواهد بود ، اگرچه در حسابرسی دولت سال گذشته گفته شد که هزینه آن دو برابر بیشتر است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.