آنتونی دیویس 5 سال و معامله 190 میلیون دلاری ایالات متحده را برای ماندن در قهرمان لیکرز مینویسد

آنتونی دیویس قراردادی پنج ساله به ارزش 190 میلیون دلار آمریکا نهایی كرد تا روز پنجشنبه به لس آنجلس لیكرز برگردد.

یک روز پس از توافق لبران جیمز برای تمدید قرارداد دو ساله 85 میلیون دلاری با لیکرز تا 23-23-2022 ، دیویس متعهد به لیکرز تا 25-25 سال 2024 شد. نماینده ریچ پل از Klutch Sports ، که نماینده دیویس و جیمز است ، شرایط هر دو معامله را به آسوشیتدپرس تأیید کرد.

مدیر عامل راب پلینکا اعلام کرد که هر دو فوق ستاره تیم اول NBA خود پنجشنبه شب بدون اعلام شرایط آنها با قراردادهای جدید موافقت کرده اند. جیمز و دیویس در اولین فصل مشارکت خود یک قهرمانی NBA را به دست آوردند و لس آنجلس این هفته بازگشت به اردوی آماده سازی با یک فرصت خوب برای تکرار است.

پلینکا در بیانیه ای گفت: “در حباب اورلاندو ، آنتونی دیویس ثابت کرد که وی یکی از کاملترین و غالب ترین بازیکنان دو طرفه بازی است.” “اکنون ، طرفداران لیکرز تماشا می کنند که AD همچنان رشد می کند و حق رای دادن ما را برای سالهای آینده هدایت می کند.”

پلینکا همچنین جیمز را “یک بسکتبالیست متعالی و انسانی متعالی خواند. لبرون در سال 2018 به لیکرز اعتماد کرد و اکنون این تمدید قرارداد راه را برای لبرون هموارتر می کند تا میراث خود را به عنوان یک بازیکن بزرگ همیشه در لیکرز تقویت کند. ما نمی توانستیم با این تعهد بزرگتر است. “

معامله دیویس شامل یک بند فسخ زودهنگام قبل از سال پنجم است ، اما قرارداد طولانی هنوز یک اعلامیه واضح است که دیویس 27 ساله آینده طولانی مدت خود را با 17 قهرمانی NBA می بیند.

کمتر از 18 ماه پیش لیکرز دیویس را در معامله ای بدست آورد و بیشتر هسته جوان خود را به نیواورلئان فرستاد تا یکی از بهترین مردان بزرگ نسل خود را به دست آورد. دیویس سه بار تیم اول NBA را به دست آورد و با پلیکانز 6 انتخاب متوالی در All-Star کسب کرد ، اما فقط یک بار به مرحله دوم پلی آف راه یافت.

جیمز ، دیویس یک دو نفره در سطح قهرمانی است

با حضور جیمز و دیویس در باشگاههای كلاچ ، لیكرز فصل گذشته فوراً یك مدعی قهرمانی در اطراف آنها ساخت. 10 فوت دیویس به سرعت در کنار جیمز کلیک کرد ، او خودش را به یک گارد پوینت تبدیل کرد و NIS را در پاس گل هدایت کرد تا استعداد دیویس را به دست آورد ، که هفتمین انتخاب متوالی ستاره ها و چهارمین تیم اصلی خود را در NBA کسب کرد. سر تکان دادن

جیمز و دیویس دوباره در حباب در مرکز فلوریدا بازی کردند و لس آنجلس را به عنوان قهرمانی رساندند. لیکرز قبل از اینکه دو نفره پویا خود را تبدیل به قهرمان دوباره کنند ، شش فصل متوالی پلی آف را از دست داده بودند و میامی هیت را در شش بازی در فینال NBA شکست دادند.

در حالی که جیمز چهارمین قهرمانی خود در NBA را به دست آورد ، دیویس به هشتمین بازیکن تاریخ بسکتبال تبدیل شد که یک قهرمانی NCAA ، یک مدال طلای المپیک و یک حلقه NBA را از آن خود کرده است.

دویت هوارد ، که قبل از رفتن به فیلادلفیا به عنوان بازیکن آزاد ماه گذشته به عنوان بازیکن آزاد به فیلادلفیا رفت ، گفت: “با تماشای AD و LeBron ، هر کاری که آنها انجام دادند با هم بود.” “آنها با هم کار می کردند ، با هم غذا می خوردند ، با هم تاس می غلتاندند. ما آنها را برادران صدا می کردیم. آنها همیشه با هم بودند ، بازی های ویدیویی انجام می دادند ، کاری می کردند.

هاوارد اضافه کرد: “حتی اگر بازی هایی بود که لبرون سه برابر می کرد ، اما او مطمئن شد که AD را تغذیه می کند و AD را خاموش می کند.” “من فقط فکر می کنم وقتی شما دو پسر اینچنینی دارید که حاضرند هر کاری را برای بردن انجام می دهند ، باعث روحیه تیم می شود. آنها همه چیز را روی دوش خود قرار دادند. آنها می دانستند که بچه هایی در اطراف خود دارند ، اما این بود ، “خوب ، لبرون. خوب ، AD. ما باید این کار را انجام دهیم. این کار با ما شروع می شود. ما باید همیشه در یک صفحه باشیم.” آنها واقعاً کار خوبی با آن انجام دادند. “

لیست کاربری Gasol ، Harrell را ارتقا دهید

لیکرز در حالی به فهرست بازیکنان پیرامون جیمز و دیویس برمی گردد که حتی از تیم قهرمانی فصل گذشته نیز بهتر به نظر می رسد. پیشکسوتان NBA مارک گاسول و مونترزل هارل جایگزین هاوارد و جاوال مک جی شده اند تا دیویس را در طول فصل منظم از مرکز دور نگه دارند ، در حالی که وسلی ماتیوس جایگزین دنی گرین ناسازگار در جناحین شد و دنیس شرودر نگهبان با استعداد خود را وارد کرد تا فشار دستکاری توپ را از بین ببرد. جیمز

دیویس هرگز انتظار نداشت که لیکرز را ترک کند ، زیرا ماه گذشته 28.7 میلیون دلار از بازیکن خودداری کرد تا به عنوان بازیکن آزاد تبدیل شود ، اما بسیاری از ناظران لیگ فکر می کردند که دیویس برای حداکثر تحرک خود به دنبال یک قرارداد کوتاه تر خواهد بود ، همانطور که ترجیح بسیاری از ستاره های مدرن و مشتریان کلاچ

در عوض ، دیویس طولانی ترین قرارداد ممکن را انتخاب کرد ، البته پس از چهار سال انصراف. اگر دیویس قرارداد خود را برای تبدیل شدن به یک بازیکن آزاد در سال 2022 تنظیم می کرد ، می توانست برای دریافت یک حقوق اولیه به ارزش 35 درصد از سقف حقوق تیم دوباره امضا کند.

تماشا کنید | مسیر کانادا به توکیو:

RJ Barrett ، Chris Boucher و Shai Gilgeous-Alexander نمی دانند که چرا مردان کانادایی باید در بازی های المپیک 2020 توکیو به دنبال چیزی جز طلا باشند. 2:37

در حقیقت ، اختلافات بین قرارداد فعلی وی و آن معامله فرضی تنها چند میلیون دلار است – و از نظر دیویس ، امنیت با یک مدعی عنوان چند میلیون ارزش داشت.

دیویس در این فصل بیش از 32.7 میلیون دلار ، در فصل بعد بیش از 35 میلیون دلار و در 23-2322 تقریبا 38 میلیون دلار درآمد کسب خواهد کرد. ارزش چهارمین سال قرارداد حدود 40 میلیون دلار است و ارزش سال پنجم بیش از 43 میلیون دلار است.

دیویس در طول اولین فصل حضور خود در لیکرز بسیار عالی بود و میانگین 26.1 امتیاز ، 9.3 ریباند ، 3.2 پاس گل و 2.3 بلاک در هر بازی داشت.

دیویس در کنار زدن 50 درصد از ضربات خود و 84.6 درصد از ضربه آزاد خود در رکورد شغلی ، در طول سال حضور غالب در رنگ و جناح داشت در حالی که لیکرز از خفن ترین دفاع کنفرانس غرب استفاده می کرد. دیویس در رأی گیری بهترین بازیکن دفاعی سال NBA بعد از جیانیس آنتتوکونمپو از میلواکی دوم شد.

دیویس در حباب پلی آف حتی بهتر بود ، با میانگین 27.7 امتیاز 9.7 ریباند ، 3.5 پاس گل و 1.4 بلاک. او 57 درصد ضربات خود و 38 درصد ضربه های 3 امتیازی خود را به ثمر رساند ، از جمله 3 بازی قابل توجه برنده در زنگ اخبار در بازی 2 فینال کنفرانس غرب مقابل دنور.