آنیل کومبل با حذف آمباتی رایودو از تیم ملی هند در جام جهانی 2019 اشتباه بزرگی را عنوان کرد.

در سپتامبر 2018، رایودو پس از دو سال برای جام ملت های آسیا به تیم ODI هند فراخوانده شد، اما کمتر از یک سال بعد، او برای جام جهانی کنار گذاشته شد.

  • کارکنان FirstCricket

  • 31 مه 2023

  • 17:01:38 IST

تصویر فایل آنیل کومبل. ورزشی

آنیل کومبل، اسپینر سابق هندی، نادیده گرفتن آمباتی آرایودو از تیم هند برای جام جهانی ODI در انگلستان در سال 2019، یک “اشتباه بزرگ” بود.

رایودو که اعلام کرد از تمام اشکال کریکت هند از جمله IPL بازنشسته شده است، چهار سال قبل از تیم هند برای جام جهانی نادیده گرفته شد. ویجی شانکار بر رایودو ترجیح داده شد. منتخب ارشد سابق MSK Prasad نظر داده بود که ویجی شانکار یک “بازیکن سه بعدی” است، و این باعث شد رایودو یک توییت جنجالی منتشر کند و گفت: “فقط یک سری عینک سه بعدی جدید برای تماشای جام جهانی سفارش دادم”.

در سپتامبر 2018، رایودو پس از دو سال برای جام ملت های آسیا به تیم ODI هند فراخوانده شد، اما کمتر از یک سال بعد، او برای جام جهانی کنار گذاشته شد.

مقالات مرتبط

IPL

Ambati Rayudu می گوید: فینال IPL 2023: من می توانم تا آخر عمر لبخند بزنم

IPL

فینال IPL 2023: «فکر می‌کردم امشب کار خاصی انجام دهد» – MS Dhoni در مورد بازنشستگی Ambati Rayudu

رایودو باید در جام جهانی 2019 بازی می کرد. اوه بله، شکی در آن نیست. اشتباه بزرگی بود شما او را برای این نقش برای مدت طولانی آماده کردید و نامش از تیم ناپدید شد. با این وجود، شگفت‌انگیز بود.

در IPL 2023، رایودو تنها 158 دوش از 16 مسابقه انجام داد اما در نهایت بخشی از تیم قهرمان CSK شد. CSK روز سه شنبه در فینال IPL در احمدآباد گجرات تایتانز (GT) را شکست داد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

تاریخ به روز رسانی: 31 مه 2023 17:01:38 IST

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.