آکاش چوپرا در مورد محرومیت سوریاکومار یاداو از ترکیب نهایی WTC هند سوال کرد.

آجینکیا راهان کهنه کار هندی پس از 15 ماه وقفه به تیم آزمایشی تیم هند بازگشت، پس از اینکه نامش در ترکیب برای رویارویی با استرالیا در فینال مسابقات قهرمانی جهان در ماه ژوئن قرار گرفت.

در حالی که بسیاری از بازگشت رهانه به تیم تست هند بسیار خوشحال بودند، آکاش چوپرا، بازیکن سابق کریکت هند سوالاتی را در مورد انتخاب تیم BCCI برای این رویداد نمایشی مطرح کرد، به خصوص این سوال که چرا سوریاکومار یاداو تنها پس از یک تست از تیم کنار گذاشته شد.

سوریاکومار در اوایل سال جاری در ترکیب هند برای سری تست خانگی مقابل استرالیا قرار گرفت، اما فقط یک تست انجام داد و در اولین تست در ناگپور، 8 راند 20 تحویلی به ثمر رساند.

برای رهانه خوشحالم. اما گنجاندن-حذف SKY چگونه معنا دارد؟ آکاش چوپرا بعد از ظهر سه‌شنبه توییت کرد.

راوی شاستری، سرمربی سابق هند، این تیم را “بهترین تیم منتخب هند” نامید و در عین حال از انتخاب کنندگان و مدیریت تیم به دلیل تصمیم گیری ها تمجید کرد.

رهانه آخرین بار در ژانویه 2022 در یک تست برای هند، مقابل آفریقای جنوبی بازی کرد و پس از یک رشته عملکرد ضعیف در آن زمان، او از سری تست در برابر سریلانکا در اواخر همان سال کنار گذاشته شد.

رهانه در حال حاضر برای چنای سوپر کینگز (CSK) در IPL بازی می کند، جایی که او 209 ران از پنج مسابقه با نرخ ضربه 199.05 به ثمر رسانده است.

تا آنجایی که به تیم تست هند مربوط می شود، ایشان کیشانا swell را در خود ندارد، اما KS Bharat را شامل می شود، در حالی که KL Rahul نیز به تیم باز می گردد.

فینال WTC از 7 ژوئن در The Oval لندن برگزار می شود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام