آیا ریکی پونتینگ پس از IPL 2023 به عنوان مربی پایتخت دهلی ادامه خواهد داد؟

دهلی نو: ریکی پونتینگ، سرمربی دهلی کپیتالز و کاپیتان سابق استرالیا، احتمالاً بعد از نسخه 2023 از سرمربیگری فرنچایز IPL استعفا خواهد داد. حداقل این چیزی است که انگور IPL نشان می دهد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

قابل درک است که پونتینگ این احتمال را با بخش بسیار نزدیکی از افراد مورد بحث قرار داده است و در حالی که او هیچ تصمیم رسمی نگرفته است، گفته می شود که این بازیکن بزرگ سابق “تصمیم خود را می گیرد”.

اگر کپیتالز بخواهد خدمات استرالیایی را حفظ کند، اکنون زمان متقاعد کردن او فرا رسیده است.

دهلی تحت هدایت پونتینگ در سال 2018 هشتم شد، در سال 2019 به پلی آف رسید، در سال 2020 نایب قهرمان شد، در سال 2021 دوباره به پلی آف رسید و سال گذشته به مقام پنجم رسید.

فصل جاری شروعی فاجعه بار برای واحد تحت رهبری دیوید وارنر داشته است، زیرا آنها پنج بازی را از دست داده اند. در حالی که وارنر در بالاترین سطح امتیازات را به ثمر رسانده است، نرخ ضربه او (116.92) و عدم حمایت از طرف دیگر، تصویر ناامیدکننده ای را تاکنون ترسیم کرده است.

شلوار خالی

قبل از شروع فصل، دهلی وارنر را در غیاب کاپیتان معمولی ریشابه پنت به عنوان کاپیتان منصوب کرد و آکسار پاتل را به عنوان معاون او معرفی کرد. این تیم هم در بولینگ و هم در باتینگ به تزلزل خود ادامه می‌دهد و در غیاب پانت ظاهر بسیار شکننده‌ای به تن می‌کند. کفش‌های ویکت‌باتر برای پرکردن پایتخت‌ها سخت بوده است، زیرا آنها ابتدا سرفراز خان پاره وقت را در پشت بیخ‌ها امتحان کردند و سپس با آبیشک پورل، دروازه‌بان جوان بنگال را امضا کردند.

در حالی که سرفراز با دستکش بسیار ضعیف بود، پورل بسیار تیز بود اما بازگشت او با چوب (33 دوش در 4 اینینگ) چندان دلگرم کننده نبود. فقط Axar (129 دوش، نرخ ضربه 165.38) شکم را برای مبارزه نشان داده است و به دوش های مهم پایین تر از مرتبه، با نرخ ضربه بسیار سالم ادامه می دهد. بخش بولینگ، به رهبری آنریش نورژه، همچنان گرم و سرد است، اما این ضربه زدن است که کمپین دی سی را از مسیر خارج کرده است.

به طور قابل اعتماد دریافته شده است که غیبت پنت نیز در تصمیم احتمالی پونتینگ نقش داشته است. کاپیتان سابق استرالیایی چپ دست را تحسین می کرد و پس از رعد و برق داون آندر، طرفدار بیشتری از توانایی های او شد.

“بله، پونتینگ بسیار به پنت نزدیک است و از طرفداران بزرگ توانایی های او است. او پس از بازی پنت با خفاش در سریال تست در برابر استرالیا، طرفدار بزرگتری شد.

گانگولی به عنوان سرمربی؟

گانگولی در حال حاضر مدیر کریکت در دهلی کپیتالز است، اما کل کادر مربیگری همچنان زیر نظر پونتینگ باقی می ماند. با توجه به احتمال خروج پونتینگ از صحنه، آیا گانگولی به عنوان سرمربی هدایت خواهد شد؟ پارت جیندال، مالک مشترک دهلی کپیتالز که 50 درصد سهام را در اختیار دارد، احتمالاً از کاپیتان سابق هند برای این پست حمایت خواهد کرد.

این منبع افزود: “اگر پارت جیندال راه خود را داشته باشد، گانگولی به احتمال زیاد قبل از فصل 2024 کادر مربیگری جدید را رهبری خواهد کرد.”

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام