آیدن مارکرام: SRH در بهترین حالت ما مقابل MI نبود

آیدن مارکرام، کاپیتان سان‌رایزرز حیدرآباد (SRH) اعتراف کرد که تیمش در دیدار روز سه‌شنبه لیگ برتر هند (IPL) خود در حیدرآباد، در برابر هندی‌های بمبئی (MI) در بهترین حالت نبودند.

Sunrisers Hyderabad مدام ویکت های خود را در فواصل زمانی منظم از دست می داد زیرا آنها نتوانستند هدف 193 را مقابل هندی های بمبئی تعقیب کنند. حق رای دادن مستقر در حیدرآباد در نهایت به 178 محدود شد، به لطف عملکرد بالینی بولرهای MI.

اکثر ضربات آنها نتوانستند به راه بیفتند. مایانک آگاروال (48) و هاینریش کلاسن (38) خوب به نظر می رسیدند، اما در مقاطع حساس از کار اخراج شدند، در حالی که مارکرام نتوانست شروع را به یک ضربه بزرگ تبدیل کند.

در مجموع ما امشب در بهترین حالت خود نبودیم. قدردانی از پسران که آن را عمیق کردند. می‌توانستیم با دریافت دوهای کمتر تا پایان کار این کار را انجام دهیم. آن (سطح) تقریباً در طول شب یکسان ماند، در سمت کندتر، اصلا بد نبود. مارکرام در مراسم معرفی پس از بازی گفت: هر زمان که سرعت را از زمین خارج کردیم، توپ به سمت چوب نرفت.

ما قبل از پرتاب یک تماس گرفتیم (اول کاسه بازی کنیم) و اگر شبنم وارد شد، ما در بازی بودیم. ناامیدی برای اصلاح اوضاع از فصل قبل وجود داشت. خیلی ناراحت نیستیم، بخش‌هایی وجود دارد که می‌توانیم در آنها پیشرفت کنیم و به دنبال انجام این کار هستیم تا شانس خوبی برای پیروزی در بازی بعدی به ما بدهیم.»

روهیت شارما، که قبلاً برای Deccan Chargers بازی کرده است، به طور خلاصه روزهای اولیه خود را در IPL به یاد آورد.

من خاطرات زیادی در اینجا (در حیدرآباد) دارم. من سه سال اینجا بازی کردم. یک جام هم برد. بازگشت به اینجا را دوست دارم. اسکان آنها (جوانان) برای ما مهم است. ما چند نفر داشتیم که قبلا IPL بازی نکرده بودند. مجبور شدیم از آنها حمایت کنیم. آنها به خود می آیند. من از کاری که انجام می دهم (با خفاش) لذت می برم.» روهیت گفت.

«این یک نقش متفاوت است. من سعی می کنم سرعت را تنظیم کنم. خوشحالم که در پاورپلی امتیاز کسب می کنم. من می فهمم که یکی از ما باید بزرگ خفاش کند. ما یک ترکیب ضربتی طولانی داریم. ما می‌خواهیم این بچه‌ها آزادانه بیرون بیایند و خفاش کنند. ما فصل گذشته تیلاک را تماشا کردیم. همه ما می دانیم که او چه می تواند. من عاشق رویکرد او هستم. او توپ بازی نمی کند، او توپ بازی می کند. ما شاهد بازی او برای تیم های زیادی خواهیم بود.»

روهیت آرجون تندولکار را که روز سه‌شنبه اولین ویکت خود را به دست آورد، به‌عنوان بازیکنی با اعتماد به نفس نامید.

آرجون به مدت سه سال در این تیم حضور داشته است. او می فهمد که چه کاری می خواهد انجام دهد. او همچنین کاملاً مطمئن است. او در برنامه هایش مشخص است. روهیت افزود: او سعی می‌کند توپ و کاسه‌بازهای جدید را به هنگام مرگ بچرخاند.

کامرون گرین، بازیکن برتر مسابقه، خوشحال بود که برنامه ها علیرغم وضعیت “چسبنده” عمل کردند. گرین 64 شکست ناپذیر را به ثمر رساند و در هنگام پاسخ SRH یک ویکت گرفت.

فکر می‌کنم دو بازی اول برای من و تیم ما یک منحنی یادگیری بود. وضعیت کمی چسبنده (زمانی که به سمت خفاش رفتم). اما خوشحالم که برنامه ها اجرا شد. من یک کار در حال پیشرفت با بولینگ خود در هنگام مرگ هستم. بدیهی است که می‌توانیم با شتاب پیروزی ادامه دهیم.»

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام