اردوی ملی تیم هاکی هند یک هفته زودتر در 12 دسامبر به پایان می رسد ، SAI می گوید

بنگالورو: اردوی ملی تیم هاکی هند ، که در حال حاضر در مرکز SAI در جریان است ، به توصیه گراهام رید ، مربی ارشد ، یک هفته زودتر در 12 دسامبر به پایان می رسد.

قرار بود این اردوگاه که به مدت چهار ماه ادامه دارد ، در 18 دسامبر به پایان برسد.

بازیکنان پس از سه هفته وقفه دوباره در تاریخ 5 ژانویه برای اردو جمع می شوند. مقامات ورزشی هند (SAI) در بیانیه ای گفت: “یک برنامه جامع قدرت و شرط بندی توسط مربی ارشد و مشاور علمی (رابین آرکل) تیم بزرگسالان مردان به ورزشکاران داده می شود تا در پایان وقت استراحت آن را کامل کنند.”

تیم هاکی مردان هند از ماه آگوست سال جاری در مرکز SAI بنگالورو آموزش می بیند ، زیرا ورزش ها پس از عقب نشینی از قفل قفل کشوری که در ماه مارس برای مهار همه گیر COVID-19 آغاز شد ، به صورت مرحله ای ورزش خود را از سر گرفتند.

اما اردوگاه در اوت امسال پس از آزمایش مثبت ویروس کرونا بعد از یک ماه تعطیلی ، در اردوگاه دچار هوای سخت شد.

شش بازیکن تیم مردان کاپیتان Manpreet Singh ، مهاجم Mandeep Singh ، مدافعان Surender Kumar ، Jaskaran Singh ، drag-flicker Varun Kumar و دروازه بان Krishan Bahadur Pathak پس از رسیدن به بنگالورو برای اردوی ملی ، که قرار است از 20 آگوست دوباره آغاز شود ، آزمایش مثبت داشت.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.