از توپ های دوک برای مسابقه هند و استرالیا استفاده می شود

هند و استرالیا در پایان مسابقات IPL در حال انجام با فینال مسابقات جهانی تست، تمرکز خود را روی کریکت توپ قرمز تغییر خواهند داد.

فینال مسابقات جهانی آزمون: انتخاب کشور میزبان برای استفاده از توپ

هند از 7 ژوئن در فینال مسابقات جهانی آزمون قهرمانی جهان به مصاف استرالیا خواهد رفت. تصویر: Sportzpics برای BCCI

توپی که برای فینال مسابقات جهانی تست بین هند و استرالیا استفاده می شود مطابق ترجیح هیچ یک از طرفین نخواهد بود. ICC می گوید تصمیم گیری در مورد نوع توپی که باید استفاده شود به کشور میزبان – در این مورد انگلستان – بستگی دارد.

طبق گزارش News18، هند از توپ های SG برای بازی های خانگی خود استفاده می کند و استرالیا از کوکابورا استفاده می کند، اما فینال با دوک ها برگزار می شود. حتی فینال WTC سال گذشته بین هند و نیوزلند با دوک ها برگزار شد.

این شفاف سازی پس از برخی صحبت ها صورت می گیرد که استرالیا، به عنوان تیم برتر جدول مسابقات جهانی آزمون، تصمیم می گیرد از کدام توپ استفاده شود.

“برای همه رویدادهای ICC، ICC از توپ انتخابی کشور میزبان ما استفاده می کند، بنابراین در این مورد، توپ فینال WTC دوکس است که در انگلیس استفاده می شود.” اخبار18 به نقل از یک منبع ICC گفت.

پس از سری تست استرالیا، روهیت شارما کاپیتان هندی گفته بود که “تعدادی توپ دوک” برای پرتاب کننده های شرکت کننده در فینال مسابقات قهرمانی جهان ارسال خواهد شد.

بخوانید | چرا آجینکیا رهانه به تیم تست هند بازگشت؟

ما در حال ارسال چند توپ دوک برای تمام بول‌بازان سریع هستیم و اگر آنها زمان کافی برای بازی کردن با آن داشته باشند، اما باز هم همه چیز به افراد بستگی دارد، بچه‌هایی که بخشی از فینال خواهند بود، بازیکنانی نیستند که در بریتانیا بازی نکرده‌اند و شاید. یک یا دو نفر اینجا و آنجا و بقیه همه ما در آن قسمت از جهان بازی کرده ایم. فکر نمی کنم مشکل بزرگی باشد. روهیت شارما پس از چهارمین آزمون در احمدآباد گفته بود، اما بله، نگاه کنید، من معتقدم که آماده سازی و آماده سازی برای ما در فینال کلید خواهد بود.

هند کمی بیش از یک هفته پس از پایان لیگ برتر هند و شروع فینال مسابقات قهرمانی جهان آزمون خواهد داشت. فینال IPL برای 28 می و فینال WTC در The Oval برای 7 می برنامه ریزی شده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.