استوری رمزآلود اینستاگرام کهلی پس از جدایی با گامبیر

ویرات کوهلی پس از دعوای خود با بازیکن سابق کریکت هند، گوتام گامبیر، اکنون یک پست مرموز در اینستاگرام منتشر کرده است. هم‌تیمی‌های سابق پس از شکست لاکنو سوپر جاینتز (LSG) در 18 ران مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز دوشنبه، درگیر مسابقه شدند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

کوهلی نقل قولی را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که بسیاری معتقدند به دعوای او در زمین با گامبیر مربوط می شود. کاپیتان سابق هند از نقل قولی از امپراتور سابق روم مارکوس اورلیوس که فیلسوف هم بود استفاده کرد.

IPL 2023: Virat Kohli و Gautam Gambhir به دلیل مشاجره لفظی زشت پس از LSG در مقابل RCB جریمه شدند

تماشا کنید: Virat Kohli و Gautam Gambhir در درگیری زشت پس از LSG در مقابل RCB

«هر چیزی که می شنویم یک عقیده است، نه یک واقعیت. کهلی نوشت: هر چیزی که می بینیم یک چشم انداز است، نه حقیقت.

kohli اینستاگرام
پست اینستاگرام ویرات کهلی.

قبلاً در ویدیویی که RCB در آنها ارسال کرده بود یوتیوب کانال، کوهلی در حالی که پیروزی RCB بر LSG را جشن می گیرد، در حال حفاری ظریف در Gambhir است.

کهلی می‌گوید: «اگر می‌توانی آن را بدهی، باید آن را بگیری، وگرنه نده.»

“این یک برد واقعا مهم در زمین برای ما بود. این واقعیت که ما حمایت بیشتری از تماشاگران خانگی (طرف) داشتیم، احساس باورنکردنی است. همه چیز را به شما می گوید که چگونه ما به عنوان یک تیم دوست داریم و چگونه مردم از ما حمایت می کنند. برد بسیار شیرینی است. به دلایل زیادی احساس خوبی دارد. اما مهمتر از همه برای شخصیتی که در دفاع از این کل نشان دادیم. همه اعتقاد داشتند که ما می توانیم این کار را انجام دهیم و ما به عنوان طرف برنده به پایان رسیدیم.»

تماشا کنید: کوهلی و گامبیر در درگیری زشت پس از LSG در مقابل RCB

در همین حال، کومبل در واکنش به این حادثه، کوهلی و گامبیر را به شدت مورد انتقاد قرار داد. او گفت که باید به بازی و حریف احترام گذاشت و نباید احساسات را در زمین نشان داد.

“احساسات زیادی وارد می شود، اما شما نمی خواهید آن احساسات را در اینجا نشان دهید. این مهم است، شما نیاز به گفتگو دارید. اما این چیزی است که غیرقابل قبول است جیو سینما.

مهم نیست که چه باشد، شما باید به حریف و بازی احترام بگذارید. وقتی بازی تمام شد، شما باید دست بدهید و کلاه خود را از سر بگذارید، نه به بازیکن، بلکه به بازی، زیرا این چیزی است که باید به آن احترام بگذارید… من نمی دانم چه چیزی گفته شد، ممکن است برخی چیزها شخصی بوده باشد و شما آن را در زمین کریکت نمی خواهم. اما با توجه به گوتام و ویرات و بازیکنان درگیر، این بهترین چیز برای دیدن نبود.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام