اسمریتی ماندانا می گوید: چالش T20 زنان T20: ما نمی دانستیم کی بعدی بازی می کنیم ، می خواستیم همه تلاش خود را بکنیم.

شارجه: اسکریتی ماندانا ، سرپرست تیم Trailblazers گفت که ندانستن چه وقت به بازی بعدی می روند انگیزه اضافی برای آنها ایجاد می کند تا “روز گذشته” در فینال چالش T20 زنان برابر Supernovas “همه چیز را بدهند”.

بازیکنان هندی پس از شش ماه وقفه به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 و با گذشتن از بحران سلامت در جهان ، به میادین بازگشتند ، آینده بازی آنها همچنان نامشخص است.

ماندانا در این باره گفت: “من فقط به دختران گفتم كه اینها 20 دوره آخر مسابقات هستند. به دلیل وضعیت COVID-19 ، ما نمی دانیم كه چه موقع بعدی بیرون می آییم ، بنابراین ما می خواستیم همه تلاش خود را ارائه دهیم.” ارائه بعد از بازی پس از اینکه تیمش از حد متوسط ​​118 دفاع کرد.

اسمریتی ماندانا در فینال T20 Challenge 2020 زنان.  تصویر: Sportzpics برای BCCI

اسمریتی ماندانا در فینال T20 Challenge 2020 زنان. تصویر: Sportzpics برای BCCI

“140 کاملاً قابل دستیابی بود و این همان چیزی است که من باید در پایان کارها کار کنم. 135 ایده آل بود ، اما با این وجود 118 در این ویکت خوب بود.

ماندانا که به خاطر 49 توپ 68 خود نیز به عنوان بازیکن مسابقه انتخاب شد ، گفت که او می خواست ادامه دهد اما نمی تواند.

وی در مورد زندگی در حین قفل اجباری ویروس کرونا گفت: “دو ماه اول قفل کردن برای گذراندن وقت با خانواده خوب بود. بازیکنان در سه چهار ماه گذشته وقت بیرون رفتن و شروع به زدن برخی توپها را داشتند.

“زمان خوبی بود که همه ما برگردیم و روی خود کار کنیم که معمولاً به آن دست نمی یابیم.”

کاپیتان از دست رفته هارمانپریت کاور عدم همکاری در تعقیب تیمش را از بین برد.

وی گفت: “این تعقیب و گریز چندان سخت نبود اما ما فقط مشارکت نکردیم. ما به دو مشارکت خوب نیاز داشتیم ، اما این کار را نکردیم.”

“ما این بار نتوانستیم این کار را انجام دهیم اما این بخشی از بازی است و ما آن را به عنوان یک یادگیری در نظر خواهیم گرفت.”

هارمانپریت که با 30 توپ خاموش 36 توپ را برای تیمش به ثمر رساند ، با ناراحتی در پایان ضربه خود ضربه زد و در حالی که در حال دویدن بین ویکت بود ، لنگ لنگان را دید.

“مصدومیت آنقدرها بد نیست. این برای من واقعاً سخت بود ؛ در حالی که در زمین مسابقه فقط من آسیب دیدم اما تو مجبور شدی در تیم حضور داشته باشی. من تمام تلاشم را کردم اما نتوانستم آن را برای تیم ببرم.” قایقران هند T20.

او گفت نشستن در خانه در حین قفل واقعاً دشوار بود.

“اما ما باید به چیزهایی که در جریان هستند احترام بگذاریم و ایمن باشیم. بله قطعاً ، کریکت زنان بازگشته است.”

Radha Yadav ‘از Supernovas ، بازیکن این مجموعه برای گرفتن هشت ویکت ، از جمله پنج موقعیت برای روز دوشنبه ، گفت که این برنامه برای چرخاندن مسیر توپ اصلی سهام است.

“انتخاب یک فیبر بسیار خوب است ، اما نبودن در سمت برنده خوب نیست. من روی بولینگم در قفل خیلی سخت کار کردم و فکر می کنم این نشان می دهد. من حتی در قفل هم به طور مداوم بازی می کردم و در تماس ، بنابراین احساس نمی کرد که من پس از مدت ها برمی گردم ، “گفت یداو.