اعتراض کشتی‌گیران به WFI برای گسترش فراتر از Jantar Mantar: Vinesh Phogat

وینش فوگات می‌گوید پرونده آزار جنسی WFI: اعتراض کشتی‌گیران به فراتر از جانتار مانتار ادامه می‌یابد.

وینش فوگات و ساکشی مالیک کشتی گیران آس در جریان اعتراضات کشتی گیران در جریان اعتراضات علیه رئیس WFI بریج بوشان شاران سینگ به خبرنگاران در Jantar Mantar سخنرانی می کنند. PTI

وینش فوگات، دارنده مدال طلای مشترک المنافع و بازی‌های آسیایی، روز دوشنبه اعلام کرد که تحریک کشتی‌گیران علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) اکنون به جانتار مانتار محدود نخواهد شد، بلکه به جاهای دیگر نیز کشیده خواهد شد.

فوگات گفت: «ما اعتراض خود را به جانتر منتار محدود نمی‌کنیم، بلکه آن را به جاهای دیگر نیز تعمیم می‌دهیم، زیرا احساس می‌کنیم که از ما دوری می‌شوند.» PTI.

مقالات مرتبط

PT

PT Usha از حمایت کشتی گیران معترض اطمینان می دهد. باجرنگ پونیا می گوید: «Der Aaye Durust Aaye».

PT

کشتی گیران پس از درگیری در محل اعتراض جانتار منتار، پیشنهاد بازگشت مدال ها و افتخارات را می دهند

فوگات اضافه کرد که گیره‌ها بعداً روز دوشنبه به محل کانات می‌روند و با شهروندان آنجا تعامل خواهند کرد تا آنها را از اعتراض جاری آگاه کنند.

ما احساس می کنیم که سایت ما تقریباً در حال تبدیل شدن به یک زندان است. بنابراین، ما می خواهیم با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنیم، زیرا این فقط مربوط به قاتل زن نیست… این مربوط به تک تک دختران کشور است. امروز ما به Connaught Place می‌رویم و به مردم می‌گوییم که چرا در خیابان‌ها آمده‌ایم.»

کشتی گیران حدود ساعت 18 روز دوشنبه به Connaught Place، قلب پایتخت ملی خواهند رسید. آنها همچنین شماره تلفنی را منتشر کرده اند که از طریق آن شهروندان می توانند با حرکت خود ابراز همبستگی کنند ABP.

پیش از این، آنوراگ تاکور، وزیر اتحادیه، از دست اندرکاران معترض خواست به اعتراض خود پایان دهند و به نظم و قانون ایمان داشته باشند و افزود که دادگاه عالی در این مورد تصمیم گرفته است و پلیس دهلی در حال ضبط اظهارات است.

بر اساس شکایت کشتی گیران معترض، یک تیم پلیس دهلی به اوتار پرادش، جارکند، کارناتاکا و هاریانا رفت تا تمام شواهد علیه رئیس WFI را که اتفاقاً یکی از اعضای پارلمان حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) نیز می باشد، جمع آوری کند.

همچنین بخوانید: کشتی گیران می گویند: IOA مسئولیت WFI را “اولین گام در مبارزه ما برای عدالت” می گیرد

پلیس دهلی همچنین با آژانس های خارجی در تماس است تا درباره اتهاماتی که سینگ در سفرهای خارجی خود با آن مواجه شده است، اطلاعات بیشتری کسب کند. پلیس گفت که عکس ها و فیلم ها را به عنوان مدرک از جاهای مختلف جمع آوری کرده است.

پلیس دهلی روز جمعه گزارشی از وضعیت درخواستی ارائه کرد که توسط کشتی گیران زن در یک تخلف ادعا شده علیه بریج بوشان انجام شده است. همچنین به دادگاه اطلاع داده شد که یک تیم تحقیقاتی ویژه (SIT) برای بررسی موضوع تشکیل شده است.

خواندن: NHRC اخطاریه ای را به وزارت ورزش صادر می کند عدم وجود ICC در فدراسیون ها

گراپلرهای آس هندی، از جمله باجرانگ پونیا، ساکشی مالیک و فوگات در میان دیگران، در Jantar Mantar در پایتخت ملی تظاهرات کردند و خواستار دستگیری بریج بوشان به اتهام آزار جنسی و ذهنی کشتی‌گیران زن شدند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام