اعلان برنامه COVID Alert بازی در مسابقات پیچش یا حلقه زنی را در مرکز Kitchener-Waterloo متوقف می کند

باقیمانده Stu Sells Oakville Tankard – که در باشگاه گرانیت KW در واترلو ، انت قرار دارد. – لغو شده است پس از اینکه یک بازیکن توسط برنامه هشدار COVID اعلام شد که آنها با شخصی که از نظر آزمایش COVID-19 مثبت است تماس گرفته اند.

حساب توییتر پیست Brad Jacobs لغو باقی مانده مرحله پلی آف بعد از ظهر یکشنبه را تأیید کرد.

سازمان دهندگان در بیانیه ای به سی بی سی اسپورت گفتند: “به عنوان تماس مخاطب ، بازیکنان دیگر نیازی به جداسازی ندارند ، اما به دلیل ماهیت ویروس ، ما مرحله پلی آف را لغو خواهیم کرد.”

“Stu Sells Oakville Tankard همکاری نزدیکی با باشگاه گرانیت KW داشت … برای گشودن یک رویداد با خیال راحت ، از جمله تعدادی از پروتکل های اجباری که فراتر از دستورالعمل های محلی بهداشت بود ، کار کرد.”

گری گورتس ، سازمان دهنده استو فروش اوکویل تانکارد ، در بیانیه ای گفت که تصمیم برای لغو باقی مانده از این رویداد به دلیل احتیاط فراوان برای امنیت همه شرکت کنندگان است.

“ما در چارچوب دستورالعمل ها تلاش می کنیم تا با خیال راحت ورزش را باز کنیم. نیاز به این بود که بازیکنان برنامه COVID Alert را داشته باشند و ما این لغو را به عهده خودمان گذاشتیم ، اگرچه این کاری است که قرار است انجام شود.

“ما این کار را ضروری می دانیم تا اطمینان حاصل کنیم که با حداکثر احتیاط در جهت محافظت همزمان از ورزش خود پیش می رویم.”

در حالیکه مرکز تمیزکاری عمیق انجام می شود ، باشگاه گرانیت KW روز دوشنبه تعطیل می شود. این مرکز سه شنبه مجدداً افتتاح می شود.

در طول این رویداد ، 12 تیم مردان و 12 تیم زنان در موارد جداگانه یخ زده اند – فینال زنان بعد از ظهر یکشنبه برگزار شد.

در بیانیه ای ، برگزارکنندگان می گویند با همه تیم ها بررسی و مشورت دقیق انجام شده و سرانجام با احتیاط روبرو شده ایم.

در این بیانیه آمده است: “تمام بازیکنانی كه آخر هفته در Stu Sells Oakville Tankard شركت می كنند ، مجبور بودند برنامه ردیابی هشدار COVID را بارگیری كنند ، و این امر باعث ایجاد یك لایه امنیتی بیشتر برای بازیکنان می شود.”

“در حالی که هیچ بازیکنی تست مثبت نداشته است ، ما در برنامه هشدار COVID هشدار دریافت کرده ایم که آنها با یک مورد مثبت در تماس بوده اند. طبق پروتکل ها ، این بازیکن خود منزوی می شود و کل تیم یک آزمایش برای اطمینان از هیچ گسترش یافت. “

رویداد هفته گذشته هیچ مشکلی نداشت

این در پی اولین بونسپیل بسیار موفقی است که آخر هفته زودتر برگزار شد. این یک سناریو کاملاً متفاوت بود ، چون یک مسابقه دوتایی بود ، که به معنای نیمی از رقبا بود. ده تیم بدون هیچ گونه نگرانی و مسئله ای مربوط به COVID یخ را برای سه روز مسابقه گرفتند. جنیفر جونز و همسرش برنت لینگ در این مسابقه برنده شدند.

مت ویلکینسون ، رئیس KW Granite ، به CBC Sports گفت آنها اقدامات فوق العاده ای را برای محافظت از سلامتی و ایمنی بازیکنان و سازمان دهندگان انجام داده اند.

وی آخر هفته گذشته گفت: “این یک دوره جدید است. مقدار چیزها و پروتکل هایی که باید از آن استفاده شود ، درک اینکه چگونه باشگاه را باز می کنیم و حتی اگر می خواهیم باشگاه را باز کنیم ، بسیار زیاد بوده است.”

اکنون این مسئله س aroundالات جدی را درباره آینده فصل موهای زائد ایجاد می کند. کرلینگ کانادا راهنمای جامع بازگشت به بازی را برای تمام باشگاه های سراسر کشور فراهم کرده است. بسیاری از باشگاه ها تصمیم گرفته اند حداقل تا سال جدید فصل های خود را لغو کنند.

برنامه دیگری برای آخر هفته آینده در همین باشگاه در Kitchener-Waterloo برنامه ریزی شده است. در این مرحله ، هیچ نشانی از سازمان دهندگان برای لغو آن وجود ندارد.