الکس تربک و ورزش از قبل از خطر به هم متصل شده اند!

این گزیده ای از The Buzzer است که خبرنامه ایمیل روزانه CBC Sports است. با عضویت در اینجا ، در مورد آنچه در ورزش اتفاق می افتد سرعت داشته باشید.

آنچه در حال حاضر باید از دنیای ورزش بدانید اینجاست:

الکس تربک و ورزش با هم گره خورده اند

خطر افسانه ای! میزبان روز یکشنبه در 80 سالگی پس از نبرد با سرطان لوزالمعده درگذشت و عشق قابل پیش بینی – از جمله از گوشه و کنار جهان ورزش – به دنبال آن رخ داد.

تربك در سودبری ، اونت به دنیا آمد و قبل از رفتن به آمریكا و سرانجام گرفتن خطر ، به عنوان مجری و مجری رادیو CBC كار می كرد! شغل در سال 1984

نماد کانادایی اصرار داشت که این نمایش به عنوان نمایش مسابقه در مقابل نمایش بازی شناخته شود ، اما این طبیعت رقابتی Jeopardy است! طنین انداز ورزشکاران در سراسر قاره است. چهره های ورزشی از گری بتمن تا PK ساببان تا آرون راجرز روز یکشنبه علاقه خود را به تربک نشان دادند و یک مربی عقاب های فیلادلفیا گفت که او همراه با این نمایش بازی می کند تا غرایز خود را برای تماس با بازی در طول بازی آماده کند.

در پیش نویس NHL در ماه اکتبر ، تربک ، دانش آموخته دانشگاه اوتاوا ، انتخاب دور اول سناتورها را اعلام کرد: “تیم اشتوتزل کیست؟” مهاجم آلمانی برای ابراز تسلیت به اینستاگرام اشاره کرد و نوشت: “او این لحظه فراموش نشدنی را با من به اشتراک گذاشت و من از این بابت بسیار ممنونم.” انتخاب پیش نویس را در اینجا تماشا کنید و واکنش های بیشتر NHL را اینجا بخوانید.

تربك خودش يك ورزشكار مشهور بود و هنگامي كه شركت كنندگان س questionsالاتي را در اين زمينه از دست دادند ، نمي ترسيد حقارت خود را نشان دهد. در سال 2014 ، یک مسابقه دهنده به س Magicال درباره اینکه چه کسی بیشترین 100 فصل کمک در تاریخ NHL را داشته است ، پاسخ داد. تربك قبل از پاسخ واضح مسابقه بعدی با جواب ساده ای “آه ، نه” پاسخ داد: وین گرتزكی. آن کلیپ را اینجا ببینید.

اخیراً ، در سال 2018 ، این گروه فوتبال بود و هر سه شرکت کننده نتوانستند به هر یک از پنج سوال پاسخ دهند. تربك قبل از افزودن اینکه در تعطیلات تجاری باید “با آنها صحبت كند” گفت: “من می توانم به شما بگویم كه بچه ها طرفداران بزرگ فوتبال هستند.” می توانید آن بخش را در اینجا تماشا کنید.

یکی از شرکت کنندگان در مسابقه سابق هنگام ضبط صدا یک مورد را به خاطر آورد که تربک با خود غر زد که آنها باید سریع بسته شوند زیرا او بلیط دیدن پائو گاسول و لیکرز را دارد. تربک همچنین یکی از طرفداران برجسته داجرز بود و دید که آنها در 27 اکتبر – دو روز قبل از خطر نهایی خود – به خشکسالی 32 ساله در سری جهانی پایان دادند! نوار زدن

گروه ورزشی است:

  • او Cal Ripken Jr. میزبان است و طبق گزارش iMDB رکورد جهانی بیشتر قسمت های نمایش بازی را با میزبانی همان مجری با 8،174 میزبان دارد. خطر! می گوید قسمت آخر او در کریسمس پخش خواهد شد.
  • گوردی هاو او را به یک هاکی و یکی از طرفداران بال های قرمز تبدیل کرد ، اما پس از بازنشستگی هاو او بیعت ها را به کانادایی ها تغییر داد. بعدا ، او به پوشش پیروزی تورنتو میپل لیفز در جام استنلی 1967 برای سی بی سی کمک کرد. در زیر او راجع به مسابقات نهایی و رژه متعاقب آن تماشا کنید.
  • او قبل از خطر ، میزبان برنامه های بازی Curling و Commonwealth برای CBC Sports بود.
  • او در حالی که بزرگ شد مقداری هاکی بازی کرد ، اما با پیوستن به یک لیگ افراد مشهور در لس آنجلس ، وقت او در یخ منظم تر شد.
  • برخلاف بسیاری از ورزشکاران ، او هیچ خرافاتی درباره موهای صورت نداشت. وقتی هواداران از اینکه او سبیل معروف خود را تراشید ناراحت شدند ، وی به سادگی گفت که ممکن است دوباره رشد کند.

هر پنج پاسخ: الکس تربک کیست؟

الکس تربک خلاصه ای از پلی آف جام استنلی 1967 را که توسط تورنتو میپل لیفز برنده شد ، روایت می کند ، دنی گالیوان و بیل هویت ، مفسران شب هاکی در کانادا ، بازی به بازی را ارائه می دهند. 27:22

در صورتیکه آن را از دست دادید…

هووی میکر ، نماد دیگر کانادایی نیز آخر هفته درگذشت. شخصیت محبوب هاکی شب کانادا و قدیمی ترین برگ افرا تورنتو روز یکشنبه در سن 97 سالگی درگذشت. میکر هشت فصل در NHL بازی کرد ، همه به عنوان یک برگ افرا. او در سال 1947 تازه کار سال را از آن خود کرد و در چهار قهرمان جام استنلی حضور داشت. در سال 1951 ، او پاس گل بیل باریلکو برای فتح جام را داد که توسط آهنگ تراژیک هیپ “Fifty-Mission Cap” جاودانه شد.

اما میکر به خاطر فعالیت حرفه ای خود پس از بازی شناخته می شود ، جایی که او 30 سال را به عنوان پخش کننده با TSN و CBC و عبارات معروف مانند “جیمی کریکت” و “Golly gee willikers” را در این راه گذراند. میکر به دلیل جلو بردن تجزیه و تحلیل پخش ، به او اعتبار داده شد – او در اوایل کار خود به دلیل اشاره به اشتباهات بازیکنان در طول بازی ، انتقاداتی را به همراه داشت. درباره زندگی میکر بیشتر بخوانید اینجا.

برخی از بن های مهم 2021 احتمالاً به سمت حباب پیش می روند. Devin Heroux از CBC Sports گزارش می دهد مسابقات قهرمانی جهان بری ، اسکاتی و مردان – که در ابتدا برای کلونا ، BC ، Thunder Bay ، Ont. و Ottawa برنامه ریزی شده بود – احتمالاً بدون هوادار در پارک المپیک کانادا در کلگری برگزار می شود. کرلینگ کانادا هنوز باید از همه سطوح دولتی تصویب این طرح را بدست آورد. آژانس بهداشت عمومی کانادا اعلام کرد که برای بررسی پیشنهادات آزاد است ، در حالی که یک نظرسنجی از بیگودی ها پشتیبانی قاطع را نشان داد. اطلاعات بیشتر در مورد ایده حباب پیچش یا حلقه زنی را اینجا بخوانید.

Blue Jays اولین خرید بازیکن آزاد MLB در خارج از فصل را انجام داد. تیم شروع کننده رابی ری را که در مهلت تجارت از آریزونا خریداری شده بود ، با یک قرارداد 8 میلیون دلاری ایالات متحده بازگرداند. البته زمان بندی قابل توجه تر از خود امضا بود. مذاکرات آژانس رایگان از 1 نوامبر آغاز شد و معاملات به طور رسمی پنج روز بعد مجاز شد. قرارداد ری که روز شنبه امضا شد ، همچنان تنها قرارداد است. در حالی که صاحبان بدنبال درآمد از دست رفته فصل 2020 ضعیف گریه می کنند ، وضعیت 2021 نیز به دلیل تغییر ماهیت ویروس در هوا رو به افزایش است. “دیوانگی” بازیکن آزاد NHL مطابق صورتحساب آن عمل نکرد ، اما اکثر بازیکنان برتر نسبتاً سریع خانه پیدا کردند. آژانس رایگان NBA می تواند در پنجره مورد انتظار خود بین پیش نویس 18 نوامبر و احتمالاً آغاز اردوی آموزشی در تاریخ 1 دسامبر دیوانه شود. اگرچه بیس بال نوید یک روند طولانی و کشیده را می دهد. برو فیگور

فلیکس اوگر-آلیاسیمه اولین عنوان ATP خود را در دو ضرب بدست آورد و سپس تاریخ کانادا را ثبت کرد. این دو نفره همراه با شریک هوبرت هوراكاچ ، در مسابقات مستر پاریس به طرز شگفت انگیزی دویدند و سرانجام نفر دوم را در مسابقه قهرمانی سقوط دادند. این فقط دومین تورنمنت بود که Auger-Aliassime و Hurkacz با هم بازی کردند. برای کانادایی ، پیروزی در زمان خوب پس از دو خروج زودهنگام مستقیم و جدایی با مربی دیرینه خود رقم خورد. اوگر-آلیاسیمه این هفته در مسابقات Open Sofia بازی خواهد کرد ، جایی که او (شماره 2) و دنیس شاپووالوف (شماره 1) با هم ترکیب می شوند و به اولین کانادایی تبدیل می شوند که تاکنون دو دانه برتر مسابقات ATP را تشکیل داده است. بیشتر بخوانید درباره Auger-Aliassime’s Master Masters Paris اینجا.

Auger-Aliassime ، چپ ، و Hurkacz ، راست ، پیروزی دو برابر مستر پاریس خود را جشن می گیرند. (ژان کاتف / گتی ایماژ)

و در نهایت…

شما قبلاً می دانید که مانون ریوم اولین زنی بود که در یک بازی NHL بازی کرد. اما داستان حتی موارد بیشتری دارد. حضور او در نمایشگاه با Tampa Bay Lightning پس از ارسال یک دوره ضربات یک دوره ای در 14 شلیک در طول یک تورنمنت تیمی در تمرین کسب شد. تری کریسپ ، سرمربی رعد و برق مخالف ایده قرار دادن او در یک بازی در آن زمان بود ، اما سال ها بعد اعتراف کرد که او لیاقت این ضربه را داشت ، که به رئوم گیر داد. و هنگامی که رئوم با دیوید لترمن در تلویزیون در اواخر شب ظاهر شد ، او حتی نمی دانست که لترمن کیست. خاطرات رئوم را در مورد شوت NHL خود با Rob Pizzo از CBC Sports تماشا کنید.

آمدن در CBC Sports

لیگ بین المللی شنا: در ساعت 4 صبح ET و 10 صبح ET روز سه شنبه وارد CBCSports.ca شوید زیرا تیم ها آن را برای حضور در مرحله پلی آف در مسابقات نهایی فصل منظم بیرون می کشند. همه اقدامات را در اینجا تماشا کنید.

شما سرعت دارید هر روز هفته با مشترک شدن در زیر ، Buzzer را در صندوق ورودی خود قرار دهید.