الکس کری امیدوار است پس از حضور در IPL زیر نظر ریکی پونتینگ بتواند جایگاه T20I استرالیا را بدست آورد

ملبورن: الكس كري ، ضرب و شتم Wicket دروازه بان روز سه شنبه اظهار داشت كه پس از كار بر روي “جنبه هاي” كمي فني “بازي اش تحت نظر ريكي پونتينگ در طول IPL اخير ، اميدوار است كه بتواند جاي خود را در قسمت T20I استراليا براي بازي درميان هند بازيابد.

کری این فرصت را داشت که در زمان حضورش با نامزد نهایی IPL ، دهلی پایتخت ، با پونتینگ در امارات متحده عربی کار کند ، تیمی که مربی سابق قهرمان جام جهانی بود.

کری در یک کنفرانس ویدیویی به خبرنگاران گفت: “اولین فرصت من برای عضویت در IPL و داشتن ریکی به عنوان سرمربی دهلی و چند چهره آشنا دیگر در تیم ، این کار را برای چند ماه واقعا لذت بخش کرده است.”

وی در حالی که در مورد خود صحبت می کرد افزود: “من خوش شانس بودم که سال گذشته در جام جهانی با او کار کردم و رابطه خوبی برقرار کردم. او یک بازیکن شگفت انگیز بود ، و یک مربی شگفت انگیز است و خیلی سریع کارهای کوچک را انتخاب می کند” اولین تجربه IPL.

تصویر پرونده الکس کری.  AP

تصویر پرونده الکس کری. AP

این بازیکن 29 ساله قبل از بازی آخر سری مقابل انگلیس در ماه سپتامبر از تیم T20I استرالیا کنار گذاشته شد زیرا فرم خوبی نداشت. در IPL ، او فقط سه مسابقه انجام داد و 32 دوش به دست آورد.

استرالیا و هند پس از سه مسابقه سری ODI ، که از 27 نوامبر آغاز می شود ، از 4 دسامبر از 3 دسامبر T20 International شاخ قفل می کنند.

“ما چیزهای زیادی برای گفتگو داشتیم و اگرچه من بازیهای زیادی انجام ندادم اما به من فرصت زیادی داد تا تمرین کنم و فقط روی چند قسمت فنی از بازی خود کار کنم که امیدوارم به رشد و توسعه من کمک کند. یک تابستان موفق ، “او گفت.

کری در اولین پیروزی ODI استرالیا در برابر انگلیس به قرن اول جهانی خود رسید.

با این حال ، در سری قبلی T20 برابر انگلیس ، او مجبور شد در سومین T20I پس از به ثمر رساندن سه دو بازی در دو بازی اول ، جای خود را برای متیو وید باز کند.

او در فوریه سال گذشته در آفریقای جنوبی یک سفر فراموش نشدنی داشت که در سه امتیاز T20 7 ، 14 و 27 گل زد. وی گفت: “من حدس می زنم كه شماره های من در چند T20 گذشته ممكن است به در وادی باز شود. من هرگز دوست ندارم از هیچ تیمی بیرون بیایم اما به من اجازه می دهد دور شوم و پیشرفت كنم.”

وی افزود: “اگر این نقش از درجه پایین تری باشد یا از ردیف اصلی پشتیبان گیری كند ، من همه تلاش خود را می كنم تا به آن تیم برگردم و این کاری است كه می خواهم انجام دهم.”
“از آن زمان احساس کردم که آن تور بریتانیا را به شدت تمام کردم و از IPL کار با (Ponting) استفاده کردم.”

با برگزاری مسابقات جهانی T20 که تنها 12 ماه دیگر فرصت ندارد ، کری امیدوار است که از 4 دسامبر بتواند جایگاه خود را در سری T20I برابر هند بدست آورد.

“من فکر می کنم این یک فرصت عالی برای تلاش مداوم در مورد بهترین ترکیب است. اگرچه 12 ماه دیگر باقی مانده است ، شما می خواهید برخی از نقش های خاص را انتخاب کنید و به فرم جام جهانی برسید.

“به تازگی در برابر انگلیس و هند به زودی به میدان می آییم ، ما بهترین های جهان را بازی می کنیم ، بنابراین این یک شاخص عالی برای مکان کریکت T20 ما است.”