امتیازات و به‌روزرسانی‌های SL در مقابل IRE LIVE، روز دوم آزمون 2

گزارش روز اول آزمون دوم سریلانکا مقابل ایرلند: رکورد ایستاده ایرلندی 115 بین کاپیتان اندی بالبیرنی و پل استرلینگ، ایرلند را در روز اول دومین آزمون مقابل سریلانکا در روز دوشنبه با نتیجه 319 بر 4 در استامپ به ثبت رساند.

توپ‌بازان سریلانکایی در یک مسیر مسطح تا حد زیادی مشکلی نداشتند و دوهای انباشته شدند – این دومین امتیاز برتر آزمون ایرلند در تاریخ کوتاه خود در این فرمت است – میزبانان را تحت فشار قرار داد تا آنها به دنبال صدمین برد آزمایشی خود باشند.

این شراکت تهدیدی برای رشد بود و هر دو کتک خورده قرن ها قبل از اینکه استرلینگ به دلیل یک گرفتگی عضلات از زمین خارج شود، در راه بودند به سمت دختر خود. او در 74 با سه شش و شش مرز شکست ناپذیر بود قبل از اینکه در سومین اوور بعد از چای، پای راستش را نگه داشت به زمین بخورد.

ایرلند با نتیجه 106-3 ناهار را خورد و 93 دوش در جلسه دوم اضافه کرد تا با نتیجه 199-3 برای خوردن چای استراحت کند.

بالبیرنی در شرایط گرم و مرطوب به مدت بیش از چهار ساعت و نیم به طرز ماهرانه ای اینینگ را لنگر انداخت و تنها پنج ران از یک تن فاصله داشت. در جستجوی پارو زدن از رامش مندیس، توپ با ضربه زدن به پشت چوب با دانانجایا د سیلوا در لغزش یک فرصت ساده را گرفت.

کاپیتان ایرلندی با 43 توپ به نیم قرن سوم خود رسید و 10 مرز را زد. او قبل از پیاده روی به غرفه فقط چهار مورد دیگر اضافه کرد.

لورکان تاکر در 36 زنده ماند و در 78 با کورتیس کامفر در 27 در استامپ بدون شکست باقی ماند. قبل از اینکه نیشان مادوشکا غواصی آن را تمیز کند، تاکر یک لبه داخلی به پد پیدا کرد، اما از آن خارج نشد. سریلانکا جذابیتی نداشت، اگرچه بازپخش های تلویزیونی لبه درونی واضحی را نشان می داد.

بالبیرنی گفت: «ما واقعاً خوشحالیم. از هفته گذشته چیزهای زیادی گرفتیم، ما دیدیم که آنها چگونه در هفته گذشته ضرب و شتم کردند. چهارصد نفر در زمین مسابقه بودند. بنابراین ما می دانستیم که مجموع دوره های اول در این زمین بسیار مهم است. بله، روز خوبی برای ما بود و امیدوارم بتوانیم فردا را به روز خوبی تبدیل کنیم.»

ایرلند پس از برنده شدن در پرتاب و انتخاب اول ضربه زدن، در اوور چهارم با یک شکست زودهنگام روبرو شد که پیتر مور بازکننده با وزنه پنج‌گانه توسط آسیتا فرناندو توپ‌زن سرعت به دام افتاد. علیرغم درخواست بسیار زیاد سریلانکایی ها، قبل از اینکه میزبان با موفقیت تصمیم را به چالش بکشد، داور داخل زمین آن را رد کرد.

اسپینر پرابات جایسوریا سپس جیمز مک کولوم را توسط سدیرا ساماراویکراما، دروازه بان ویکت گرفتار کرد تا تیم میهمان را با نتیجه 43-2 رها کند.

هری تکتور قبل از اینکه ویکت خود را به جایاسوریا بدهد، 18 گل زد و با اعتماد به نفس به نظر می رسید، در اواسط بازی توسط دینش چاندیمال جهنده درست چند دقیقه قبل از استراحت ناهار گرفتار شد. تکتور 46 دوش برای ویکت سوم با بالبیرنی به اشتراک گذاشته بود.

شراکت Balbirnie-Stirling در سال 2018، زمانی که ایرلند بالاترین امتیاز آزمون خود را با 339 کسب کرده بود، در صدر بهترین های قبلی 114 توسط کوین اوبراین و استوارت تامپسون در برابر پاکستان قرار گرفت.

ایرلند پس از شکست سنگین در تست افتتاحیه هفته گذشته، سه تغییر در ترکیب اصلی خود ایجاد کرد.

استرلینگ برای مسابقه به پرواز در آمد تا در بالاترین ترتیب ضربه بزند و متیو هامفریس اسپینر بازوی چپ برای اولین حضور آزمایشی خود با هزینه جورج داکرل انتخاب شد. به جای مارک آدایر، گراهام هیوم، ضربان‌دار بازوی راست، جایگزین شد.

سریلانکا همان ترکیبی را حفظ کرد که ایرلندی ها را با یک اینینگ و 280 ران در آزمون اول شکست داد.