امتیاز زنده هند و استرالیا 2020 ، اولین مسابقه ODI در سیدنی: آرون فینچ از 50 عبور کرد

هند و استرالیا 2020 ، امتیاز کریکت زنده از بازی اول ODI: Jadeja از انتهای دیگر ادامه می دهد ، چهار تک آهنگ از چهارم خود را روی پای پیراهن تقدیم می کند در حالی که Finch و Warner می چسبند تا تابلوی امتیازات را با سرعت ثابت تیک بزنند در حالی که گاهی خطر را می کشند.

پیش نمایش: دنیای جدید و سایه متفاوتی از آبی یکپارچه در انتظار تیم کریکت هوشیار هند است که بدون یک کلوسوس توپ سفید در روهیت شارما دوباره وارد صحنه بین المللی می شود و روز جمعه در اولین ODI در سیدنی با یک استرالیای خطرناک روبرو می شود.

عدم وجود یک روهیت شارما مصدوم ، مطمئناً یک شکاف خالی در بالای سفارش ایجاد خواهد کرد ، چیزی که در آغاز یک تور دو ماهه خسته کننده ، سرپرست ویرات کوهلی تصور نمی کرد.

مردان کوهلی ، که از زمان سریال خارج از خانه فاجعه بار مقابل نیوزیلند که در اوایل ماه مارس پایان یافت ، در تعطیلات بین المللی COVID بودند ، اکنون تقویم بین المللی خود را از یک سری شروع می کنند که انتظار می رود بسیاری از سوالات مربوط به آن پرسیده شود.

برای کسانی که به خرافات اعتقاد دارند ، بازگشت پیراهن آبی دریایی جام جهانی 1992 فال خوبی ندارد زیرا یکی از بدترین نمایش های هند (7 ام در 9 تیم) در آن نسخه خاص اتفاق افتاد.

برای عملگرایانه تر ، بیشتر درمورد اینکه چگونه مردان کوهلی ترکیب خود را در غیاب روهیت ، که مصدومیت وی یکی از موضوعات بحث ملی بوده است ، درست می گیرند.

خواه جوان Shubman Gill باشد یا Mayank Agarwal کمی باتجربه تر ، هر کسی که یک Shikhar Dhawan را در یک شکل شریک کند ، چالش روبرو شدن با میچل استارک یا Pat Cummins در ابتدا همچنان یک چالش سخت است.

بنابراین “King Kohli” با آماده شدن برای مقابله با یک حمله با سرعت بالا ، دوباره وظیفه خود را قطع می کند ، که احتمالاً با چرخش مچ دست آدام زامپا ، که در برخی مواقع سرخپوشان کاپیتان هند بوده است ، تکمیل می شود.

مواجه شدن با یک تیم استرالیایی در حیاط خانه خود با استیو اسمیت ، که در حال بازگشت به ریتم خود است ، دیوید وارنر گرسنه جاودانه و آینده ای بزرگ در مارنوس لابوساگن بهترین پیشنهادات نیست و بنابراین برخی از اولویت ها مورد آزمایش قرار می گیرند.

در اینجا تمام مواردی است که باید درباره تماشای مسابقه از طریق تلویزیون یا آنلاین بدانید.

اولین ODI بین استرالیا و هند چه زمانی است؟

اولین مسابقه استرالیا و هند ODI در 27 نوامبر برگزار می شود.

اولین ODI بین استرالیا و هند در کجا انجام می شود؟

اولین مسابقه ODI استرالیا و هندوستان در زمین کریکت سیدنی سیدنی برگزار خواهد شد.

در چه زمانی اولین ODI بین استرالیا و هند آغاز می شود؟

اولین مسابقه ODI استرالیا و هند در ساعت 9.10 صبح IST (2.40 به وقت محلی) آغاز می شود. پرتاب نیرو در ساعت 8.40 صبح IST انجام می شود.

کجا می توانم مسابقه را از تلویزیون تماشا کنم؟

همه مسابقات تور هند استرالیا از طریق SONY TEN 1 ، SONY TEN 3 و SONY SIX پخش خواهد شد.

از کجا می توانم مسابقه را بصورت آنلاین تماشا کنم؟

تمام مسابقات تور هند استرالیا در بستر آنلاین SonyLiv نشان داده خواهد شد. همچنین می توانید دنبال کنید اولین پست برای وبلاگ زنده مسابقات.

جوخه ها:

هند: ویرات کوهلی (کاپیتان) ، شیخار داوان ، شوبمن گیل ، کی ال کل راهول (نائب کاپیتان و نگهبان ویکت) ، شریاس اییر ، مانیش پندی ، هاردیک پاندیا ، مایانک آگاروال ، راویندرا جادجا ، یوزوندرا چاهال ، کالدیپ یاداو ، جاسپریت بومرا ، ماسپریت بومرا ، ماسپریت بومرا. شامی ، نودیپ صائنی ، شاردول تاکور

استرالیا: آرون فینچ (کاپیتان) ، دیوید وارنر ، استیو اسمیت ، مارنوس لابوشاگنه ، گلن ماکسول ، مارکوس استوئینیس ، الکس کری (هفته اول) ، پت کامینز ، میچل استارک ، آدام زامپا ، جاش هازلوود ، شان ابوت ، اشتون آگار ، کامرون گرین ، مویزس هنریکس ، اندرو تای ، دانیل سامس ، متیو وید (دروازه بان حراج).

با ورودی های PTI