امتیاز کریکت زنده ، نیوزیلند و غرب هند ، روز چهارم ، آزمون اول در همیلتون

بین برگه های بالا جابجا شوید تا بین کارت امتیازی سریع ، کارت امتیازی کامل و تفسیر توپ به توپ جابجا شوید

گزارش روز 3فشار نیوزیلند برای پیروزی اینینگ در مقابل غرب هند در اولین آزمایش کریکت در روز سوم شنبه با همکاری جسورانه ضد حمله برای هفتمین ویکت گردشگران بین جرمین بلک وود و الزاری جوزف متوقف شد.

به نظر می رسید نیوزیلند در اولین آزمایش دو روزه به پیروزی می رسد که کاپیتان کین ویلیامسون پس از اخراج هند غربی برای 138 در پاسخ به اولین نوبت 519-7 ، پیگیری را با برتری 381 اجرا کرد. اعلام کرد

هنگامی که وست هندی در چای به 30-4 کاهش یافت ، سپس در دوره دوم خود 89-6 ، به نظر می رسید که آنها فقط پنجمین تیم تاریخ آزمون هستند که در یک روز دو بار اخراج می شوند. آخرین نفری که به این سرنوشت دچار شد ، افغانستان در آزمون آغازین خود علیه هند دو سال پیش بود.

موقعیت توریست ها وخیم تر بود زیرا شین دووریچ حریف ویک در هر دو زمان نمی توانست خفاش کند و آنها فقط 9 ویکت دارند.

اما بلک وود و جوزف با هم همکاری کردند که سلطه گویان نیوزیلند را شکست و ارزش آن 107 دویدن در کنده ها بود ، زمانی که هند غربی در 1966-6 بود. در حالی که نیوزلند با 185 دوش همچنان پیشتاز است ، جفت ویکت هفتم در روزی که گردشگران 15 ویکت را برای 285 دوش از دست دادند ، نظم خود را به عملکرد غیراخلاقی هند غربی ارائه داد.

بلک وود ، آخرین شکارچی شناخته شده وست هند ، مقاومت سرسختانه را بر عهده گرفت و 80 ساله در مقابل کنده ها حضور نداشت ، و نه چهار چهار ضربه زد. جوزف ، تلاش کرد تا خود را به عنوان یک سرزمین همه جانبه معرفی کند ، نیمی از قرن اول به آزمایش اصلی خود رسید و 59 ساله بود که نزدیک نیست.

کاپیتان وست ایندیز ، جیسون هولدر و کاپیتان نیوزیلندی ، کین ویلیامسون ، با جایزه سری تست.  تصویر: گرفتن صفحه از فیلم @ windiescricket

کاپیتان وست ایندیز ، جیسون هولدر و کاپیتان نیوزیلندی ، کین ویلیامسون ، با جایزه سری تست. تصویر: گرفتن صفحه از فیلم @ windiescricket

این زوج با تهاجمی بازی کردند و توانستند به بولرهای نیوزیلند در طول طول بسیار موفق و مثمر ثمر برخورد کنند. 100 مشارکت آنها فقط از 111 توپ حاصل شد.

بخصوص ، بلک وود بدون اینکه شرایط بازی را حفظ کند ، کنار گذاشته می شد و توپ را خیلی کوتاه یا عرض می کرد. او چندین بازی سکته مغزی باشکوه ، از جمله دو درایو کاور کاملاً فنی تولید کرد و مجموعه ای گسترده از عکس ها را به نمایش گذاشت.

وی همچنین موفق شد طلسم نیوزلند را در طول روز بیش از این تیم تورگردانی شکست. ناگهان صیدهایی که قبلاً گرفته شده بود شروع به زمین شدن کرد – حداقل در دو ساعت گذشته پنج مورد – و نیوزیلند بسیار کمتر مرکب و کنترل شده به نظر می رسید.

غرب هند پس از تلاش بی نظیر جان کمپبل و کرایگ بریثوائیت برای پایان دادن به 26 اوور در پایان روز دوم ، شنبه اول وقت خود را در ساعت 49-0 از سر گرفت. کمپبل در روز اول در روز شنبه بیرون بود و روند کاهشی رخ داد زیرا ویکت ها به طور منظم در جلسه اول و اوایل جلسه دوم سقوط می کردند.

تیم ساوته 4-35 استفاده کرد و ترنت بولت ، کایل جمیسون و نیل واگنر از شرایط مفید بولینگ استفاده کردند. ابر و رطوبت کم که باعث تاب خوردن توپ می شود.

هنگامی که حمله بولینگ نیوزیلند به صورت گروهی شکار می کرد ، جامیسون 2-25 ، واگنر 2-22 و بولت 1-33 بازی را آغاز کرد و به این ترتیب فشارهای ناچیزی را به ضرب و شتم وست هند هند وارد کرد و آن را در بیشتر روز حفظ کرد.

با شروع دومین نوبت غرب هند ، کمی استراحت شد. بولت با سومین توپ ابتدایی و با لبه کمربد به سمت تام لاتام در لغزش دوم که مربع صعود را دقیقاً بالای چمن گرفت ، به مربع رساند.

واگنر سپس دارن براوو را که در لغزش دوم تحویل کوتاه تری به ساوته داشت ، حذف کرد. سپس شمر بروکس با ضربه ای از ناحیه ران ران خود را جانشین دوون کانوی در میدان مربع کرد.

Braithwaite در یک زایمان کوتاه از توپ بعدی ساوته چشمک زد و یک ضربه عالی را به تام بلوندل دروازه بان حریف تبدیل کرد.

در حالی که نیوزیلند حرکت اولیه خود را ادامه داد ، Roston Chase و کاپیتان جیسون هولدر ارزان قیمت دنبال کردند. اما وقتی Braithwaite به چین خورد و ژوزف که از نظر پوکی مساوی بود ، به او متوقف شد. آنها روز آخر را با مشارکت دیرهنگام خود که 97 دقیقه توسط تنگاتنگ اشغال شده بود ، چرخاندند.

با ورودی از AP