انتخابات رئیس ICC احتمالاً بدون رأی اکثریت دو سوم به رأی گیری در سه دور می رود

دبی: هیئت مدیره ICC می تواند در سه مرحله رای گیری برای انتخاب رئیس مستقل بعدی بین گرگ بارکلی و عمران خواجه در صورت عدم رسیدن رقم جادویی 11 در اولین شمارش ، درگیر شود.

جلسه سه ماهه ICC روز دوشنبه آغاز شد و روند رأی گیری الکترونیکی شامل 16 هیئت مدیره – 12 عضو از اعضای کامل (کشورهای آزمون دهنده) ، سه کشور وابسته و یک مدیر مستقل زن (Indra Nooyi از PepsiCo) است.

بارکلی از نیوزیلند یا خواجه از سنگاپور برای پیروزی در انتخابات حداقل به 11 رأی (اکثریت 2/3) نیاز دارند ، اما با شکستن یک وظیفه ، کسب اکثریت دو سوم برای هر یک دشوار است.

طبق گزارشی در ESPNCricinfo، سه دور رأی گیری برگزار می شود.

آرم شورای بین المللی کریکت (ICC).  رویترز

آرم شورای بین المللی کریکت (ICC). رویترز

“اگر هیچ یک از نامزدها به این تعداد آرا نرسد (پس از دور اول) ، دور دیگری از رای گیری برگزار می شود – به احتمال زیاد اواخر این هفته.

“در صورت عدم پیروزی ، یک رأی نهایی نیز برگزار خواهد شد. اگر بعد از آن دو سوم اکثریت آرا نباشد ، اعتقاد بر این است که خواجه برای مدت تعیین شده به عنوان رئیس جدید منصوب خواهد شد. بازیگران الکترونیکی ، “وب سایت گزارش شده است.

این قابل درک است که هند به همراه کشورهای SENA (آفریقای جنوبی ، انگلیس ، نیوزیلند و استرالیا) قرار است به بارکلی رای دهند ، که از تیم هایی که سریال های دو جانبه بیشتری را بازی می کنند و متناسب با مدل مالی این هیئت ها است ، حمایت می کند.

از طرف دیگر ، خواجه از احسان مانی رئیس هیئت کریکت پاکستان (PCB) حمایت می کند و رئیس سابق هیئت کریکت سنگاپور طرفدار افزایش رویدادهای ICC است که باعث افزایش درآمد کشورهای وابسته خواهد شد.

خواجه در حال حاضر رئیس موقت است زیرا Shashank Manohar تصمیم به عدم دستیابی به دوره سوم ریاست گرفت.

وکیل مستقر در سنگاپور به عنوان یکی از معتمدین منوهار در محافل ICC شناخته می شود.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.