انتخاب هومن برای پکن به تیم هالی دانکن اسکله انتاریو در اسکاتیز می دهد

ریچل هومن و جان موریس تنها کسانی نبودند که پس از انتخاب خود برای پوشیدن برگ افرا در مسابقات کرلینگ دونفره مختلط در المپیک پکن جشن گرفتند.

این نامزدی همچنین مسیر را برای تیم هالی دانکن برای نمایندگی انتاریو در مسابقات قهرمانی ملی باز کرد.

دانکن گفت: “هنوز هنوز کاملاً واقعی به نظر نمی رسد.” فکر می‌کنم احتمالاً وقتی به آنجا برسیم و آن ژاکت‌های انتاریو را بپوشیم، کمی بیشتر غرق می‌شود.»

این وضعیت غیرمعمول ناشی از لغو مسابقات دوبل مختلط المپیک کانادا و مسابقات قهرمانی انتاریو، یکی از چندین پلی داون استانی و منطقه ای است که به دلیل همه گیری همه گیر حذف شده است.

هفته گذشته، انجمن کرلینگ انتاریو (CurlON) تصمیم گرفت تیم چهار نفره هومان را – که در رتبه بندی کمی جلوتر از دانکن است – به عنوان نماینده انتاریو در 28 ژانویه تا فوریه معرفی کند. 6 اسکاتی تورنمنت قلب ها.

با این حال، این انتخاب با یک هشدار همراه بود.

اگر هومن برای پکن انتخاب نمی‌شد، تیم او حضور داشت. اگر دانکن موفق به کسب امتیاز می‌شد، رنگ‌های استانی را در باغ‌های فورت ویلیام در تاندر بی، اونت می‌پوشید.

دانکن از تورنتو گفت: «می‌توانم بگویم که در ابتدا از دیدن آن شگفت‌زده شدیم. “من فکر می کنم ما فقط به نوعی تصور می کردیم که بدون توجه به هر اتفاقی، تیم هومن خواهد بود. بنابراین این یک سورپرایز خوشایند بود که بدانیم هنوز فرصت داریم.”

روز پنج‌شنبه زمانی که کرلینگ کانادا و کمیته المپیک کانادا انتخاب‌های دونفره مختلط را که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید اعلام کردند، جایگاه او در اسکاتی‌ها بسته شد.

این تصمیم به انتظار تقریباً سه هفته‌ای برای مدعیان دونفره مختلط پایان داد و برای پیست دانکن نیز شفافیت ایجاد کرد.

دانکن به Canadian Press گفت: «این یک ترن هوایی از احساسات بود. “من سعی می کنم همه چیز را پردازش کنم، همه را در نظر بگیرم و آماده کنم.”

تصمیم CurlON با ناامیدی در اردوی تیم هومان مواجه شد. بدون تقصیر خودشان، آنها را از اسکاتی‌ها کنار می‌گذارند اگر نایب‌شان به درخواست نماینده کشورش در بزرگ‌ترین صحنه ورزش پاسخ دهد.

تماشا | واکنش هومن و موریس به حضور در تیم المپیک کانادا:

انتصاب المپیک هومن و موریس همان چیزی است که هر بیگودی آرزویش را دارد

ریچل هومن و جان موریس به That Curling Show می‌پیوندند. تازه از اخباری که برای نمایندگی کانادا در کرلینگ دونفره مختلط در المپیک پکن انتخاب شده‌اند.

درمان پنج شنبه شب، تنها چند ساعت پس از اعلام تیم المپیک رسید.

کرلینگ کانادا به جای بازگشت به قالب بازی معمولی بازی برای تعیین یک کارت وایلد تیم در ملی پوشان، گفت که مانند فصل گذشته در حباب کلگری با سه تیم وایلد کارت پیش خواهد رفت.

انتخاب‌ها بر اساس رده‌بندی ملی تیم‌هایی است که قبلاً از طریق پلی‌داون یا نامزدی واجد شرایط نشده‌اند.

این امر راه را برای تیم هومن رتبه ششم (به عنوان وایلد کارت 3) به همراه تریسی فلوری (وایلد کارت 1) رتبه اول و چلسی کری شماره 5 (وایلد کارت 2) باز کرد.

کاترین هندرسون، مدیر اجرایی کرلینگ کانادا، در بیانیه‌ای گفت: «مانند فصل گذشته، برخی از رویدادهای پلی‌داون برگزار شد و برخی دیگر به بازی‌های Scotties و Tim Hortons Brier لغو شدند. و تنها کاری که می‌توانیم برای اطمینان از برابری در زمین بازی انجام دهیم، گسترش دوباره زمین است.»

آلی فلاکسی که سنگ سوم را روی تیم ژاکلین هریسون پرتاب می کند، به عنوان جانشین هومن بازی خواهد کرد.

تیم هومن پنجشنبه شب در پستی در توییتر گفت: “با زمین های 18 تیمی گسترده در مسابقات اسکاتی هارتز 2022، ما هیجان زده و سپاسگزاریم که فرصت رقابت را به ما داد.”

در همین حال، دانکن، پاییز گذشته در Oakville، Ont.، و تورنتو برنده تانکرد شد، به مسابقات ملی گرند اسلم راه یافت و در مسابقات مقدماتی المپیک بازی کرد.

پیست او در این فصل 25 بر 11 پیش رفته است و بر هومان، کری اینارسون قهرمان اسکاتی ها و جنیفر جونز نماینده تیم زنان المپیک پیروز شده است.

او گفت: «این واقعاً خوب است که ما چند بازی را بردیم، اما تیم‌های سطح بالا را نیز شکست می‌دهیم، این کاری است که باید انجام دهید تا به مرحله بعدی بروید.

اسکاتی دوم برای دانکن

این دومین حضور اسکاتی ها برای این وکیل 35 ساله و اولین حضور هم تیمی هایش، مگان بالسدون، راشل استریبوش و تس بابی خواهد بود.

جولی تیپین به عنوان جایگزین تیم خدمت می کند. دانکن در اولین بازی خود در اسکاتی ها در سال 2018 با تیمی متفاوت 5-7 پیش رفت.

تیم دانکن که رتبه هشتم را به خود اختصاص داده بود، به یک میدان اسکاتی پیوست که شامل اینارسون (به عنوان تیم کانادا)، لورا واکر از آلبرتا، مکنزی زاخاریاس از مانیتوبا و مری-آن آرسنال از بریتیش کلمبیا است.

وزارت بهداشت انتاریو هنوز نیاز به تایید نهایی برای ادامه کار اسکاتی ها دارد. فروش بلیت ماه گذشته پس از اعلام محدودیت ظرفیت در اماکن سرپوشیده توسط استان به حالت تعلیق درآمد.

جری پکهام، کارگردان پرفورمنس کرلینگ کانادا، گفت: «ما هنوز با پشتکار در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که اسکاتی ها در خلیج تاندر رخ می دهند.

بریر برای 4 تا 13 مارس در لثبریج، آلتا برنامه ریزی شده است.