انتظار طولانی برای تیم ریچل هومن با چین و چروک جدید پس از تصمیم انتاریو ادامه دارد

یک تصمیم مورد انتظار المپیک. اسکله قهرمانی کشور آویزان در بال. یک تیم پشتیبان استانی که در بال ها منتظر است.

ریچل هومن، هم تیمی‌هایش و سایر بازیکنان آسیب‌دیده تنها پس از آن که انجمن کرلینگ انتاریو چین و چروک جدیدی را به روند انتخاب طولانی و بی‌سابقه‌ای در چندین جبهه به دلیل همه‌گیری COVID-19 اضافه کرد، منتظر ماندند.

تصمیم روز جمعه OCA مبنی بر اینکه تیم هومان تنها در صورتی نماینده استان در مسابقات قهرمانی کشور خواهد بود که برای تیم دونفره مختلط المپیک انتخاب نشود، انتقادهایی را از گوشه‌ها و سردرگمی برخی دیگر را به همراه داشت.

همچنین این احتمال وجود داشت که هم تیمی های هومن – اما میسکیو، سارا ویلکس و جوآن کورتنی – به طور بالقوه توسط انجمن بدون تقصیر خودشان کنار گذاشته شوند. OCA به جای اینکه اجازه دهد تیم با یک بازیکن جانشین بازی کند، OCA اعلام کرد که اگر هومن در دسترس نباشد، تیم هالی دانکن به عنوان تیم انتاریو به عنوان تیم انتاریو انتخاب می شود.

کورتنی که روز شنبه در ادمونتون به دست آمد، گفت که تیم “قطعا” از “طرح اضطراری” انجمن شگفت زده شده است.

او گفت: «واقعاً ناامید شدم. “دیروز احساسات زیادی داشتم. تحمل آن سخت بود. بدیهی است که ما قدردانی می کنیم که برای همه سخت است. انتخاب هرگز برای هیچ تیمی موقعیت ایده آلی نیست.”

مسابقات دوبل مختلط المپیک کانادا در روز باکسینگ به دلیل مشکلات COVID-19 لغو شد. محدودیت‌های همه‌گیر باعث لغو بازی‌های اخیر انتاریو نیز شد.

با از بین رفتن روند عادی بازی، کرلینگ کانادا – با مشورت صاحب سکو و کمیته المپیک کانادا – یک جفت را برای پوشیدن برگ افرا در بازی‌های 4 تا 20 فوریه پکن انتخاب خواهد کرد.

انتظار می رود هفته آینده در مورد این انتخاب اعلام شود. هومن و جان موریس که با کیتلین لاوز برای کسب طلا در اولین بازی المپیک 2018 همکاری کردند، مدعیان قدرتمندی محسوب می شوند.

WATCH l بحث بیگودی های مختلط دونفره که چه کسی باید نماینده کانادا در المپیک باشد:

بحث در مورد بیگودی های دونفره مختلط که چه کسی باید نماینده کانادا در المپیک باشد

کری آینارسون، وین و کیم تاک، تایرل گریفیث و چلسی کری با مدال طلای دونفره ای که باید از آن دفاع کنند، در مورد اینکه چه کسی باید نماینده کانادا باشد، تصمیم می گیرند.

OCA در تصمیم نهایی خود به سیستم رتبه بندی تیمی کانادا (CTRS)، قدرت داده های میدانی و تاریخچه مسابقات اشاره کرد. تیم هومان با چند امتیاز بیشتر از دانکن در رتبه پنجم کانادا قرار دارد.

کورتنی گفت: “ذهنیت ما، این است که فکر می کنیم اگر قرار بود انتخاب شویم و اگر راشل از دسترس خارج شود، از انتخاب یکی از برترین بیگودی های انتاریو هیجان زده می شدیم.” ما از آنها می‌خواهیم وارد ترکیب شوند و ببینند تا کجا می‌توانیم پیش برویم و ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. بازی در اسکاتی‌ها یکی از بزرگترین هیجان‌ها است.»

دانکن، در عین حال، گفت که این یک “ترن هوایی از احساسات” در هفته گذشته بوده است.

او در پیامی نوشت: “بدیهی است که شما می خواهید استان خود را به دست آورید و راه خود را به آنجا برسانید، اما اگر به ما فرصت داده شود که نماینده انتاریو باشیم، بسیار مفتخر و هیجان زده خواهیم شد.”

“امیدواریم تصمیم در مورد دوبل مختلط بیش از حد طول نکشد.”

جزئیات هنوز مشخص نیست

OCA در انتشار خبری خود جزئیاتی در مورد اینکه چرا تیم هومن نمی تواند در صورت نیاز از بازیکن فرعی یا جایگزین استفاده کند، ارائه نکرد.

با این حال، استفان چنیر، مدیر اجرایی OCA، در یک تبادل ایمیل در اواخر روز گفت که پیست هومن اگر جایگزینی بیاورد، با “مقدار قابل توجهی امتیاز” از دانکن عقب خواهد افتاد.

چنیر گفت اساساً امتیازات توسط تیم به‌عنوان یک کل کسب می‌شد، اما اگر بازیکنی می‌رفت، امتیازات رتبه‌بندی خود را با خود می‌برد.

“در این مورد، با چنین مسابقه نزدیکی، برای تیم دانکن عادلانه است که تیم هومن یک تیم متفاوت را به میدان برود. [than] چنیر در ایمیلی گفت که چه چیزی امتیاز کسب کرد.

برای اینکه یک تیم بتواند امتیازات CTRS را در مجموع خود حساب کند، باید حداقل سه بازیکن از چهار بازیکن ثبت نام شده روی یخ در رویدادها داشته باشد.

بلافاصله مشخص نشد که چرا امتیازهای هومن به دلیل یک درگیری احتمالی یک بار برنامه ریزی حذف می شود یا چرا تیم نمی تواند در صورت لزوم به عنوان سه نفره بازی کند.

ایمیل بعدی به Chenier بلافاصله برگردانده نشد.

“ما قطعا گیج شده ایم”

کورتنی به Canadian Press گفت: «من می‌توانم بگویم که ما قطعاً در مورد این حکم گیج شده‌ایم. “کسی که بالاترین افتخار را در ورزش کسب می کند – رفتن به المپیک – با توجه به اینکه این یک عامل محدود کننده برای ادامه رقابت سه نفر از چهار نفر باقی مانده است، ما قطعا در آنجا گیج شده ایم.”

لورا واکر رتبه سوم، که در گذشته در تیم هومن عضویت داشته است، از طریق توییتر به بررسی این موضوع پرداخت.

“بنابراین اگر ریچل قبل از اسکاتی ها بیمار یا مجروح می شد، تیم هومن هنوز هم می توانست با 3/4 بازی کند. اما اگر او به نمایندگی از کشور ما برود، آنها نمی توانند؟ من گیج شده ام. آیا 4 نفر در یک تیم کرلینگ نیستند. ؟” او توییت کرد.

بن هبرت، رهبر تیم کوین کو، با افکار خود در مورد بیانیه OCA حرفی نزد.

هبرت در توییتر خود نوشت: «اینجا آتش کامل زباله‌دان منتشر شد!!!

رایان فرای نایب تیم جان اپینگ نیز وزنه زد.

او در توییتر خود نوشت: “تبریک می‌گویم اسکاتی‌ها، کمی؟ موقعیت خوبی برای قرار دادن یک بازیکن در آن است.”

جایگزین های غیر معمول، اما گاهی اوقات در حلقه کردن مورد نیاز است

در حالی که نادر است، گاهی اوقات در رویدادهای بزرگ به بازیکنان جایگزین نیاز است.

یکی از نمونه های قابل توجه در تورنمنت قلب های اسکاتی 2018 بود. تیم جنیفر جونز، شانون بیرچارد را به عنوان جانشین جانشین لاوس که در المپیک پیونگ چانگ شرکت می کرد، آورد.

جونز برنده رقابت شد و لاوز بعداً به ترکیب بازگشت تا به تیم کمک کند تا طلای جهانی را کسب کند.

در همین حال هومن و موریس در رده بندی دوبل مختلط کانادا پنجم هستند اما هر دو تجربه المپیک دارند.

جوسلین پیترمن و برت گالانت در رتبه 1 کانادا قرار دارند، اما پس از پیروزی در آزمایشات تیمی چهار نفره (به ترتیب با تیم جنیفر جونز و تیم براد گوشو) در حال حاضر به پکن محدود شده اند.

قوانین کرلینگ کانادا ورزشکاران را از بازی در هر دو رشته در یک بازی باز می دارد.

جونز و برنت لینگ بالاتر از نانسی مارتین و تایرل گریفیث و دو نفره لیزا ویگل و جان اپینگ در رتبه دوم قرار دارند. ویگل بخشی از تیم پنج نفره جونز است، اما از آنجایی که او به عنوان بازیکن جایگزین برای پکن فهرست شده است، واجد شرایط دوبل مختلط است.

یکی دیگر از رقبای بالقوه زوج کری اینارسون و برد جاکوبز است. آینارسون که فصل گذشته با Gushue عنوان میکس دونفره کانادا را به دست آورد، برنامه ریزی کرده بود که در آزمایشات با جیکوبز بازی کند.

کورتنی گفت: «با کنسل شدن دوبل مختلط، همه ما برای راشل امیدوار و حمایت کرده‌ایم و واقعاً هیجان‌زده می‌مانیم.» ما می‌خواهیم او به المپیک برود. این بسیار هیجان‌انگیز است.

او یک بیگودی فوق‌العاده است، او یک بازیکن دونفره ترکیبی فوق‌العاده است. من فکر می‌کنم او و جان تکرارهای فوق‌العاده‌ای خواهند بود.

سازمان های ورزشی ملی باید لیست ورزشکاران نامزد خود را تا 19 ژانویه به COC ارسال کنند.