انگلستان مقابل ایرلند، نکات برجسته، روز 2 تنها آزمون در لرد

ایرلند در پایان بازی در روز 2 تست یکباره در لردز پس از اعلام 524/4 انگلستان به امتیاز 97/3 رسید و با کسب 352 اینینگ برتری اول را بدست آورد.

  • کارکنان FirstCricket

  • 3 ژوئن 2023

  • 0:47:07 IST

انگلستان در مقابل ایرلند، نکات برجسته، روز 2 تنها آزمون در لردز: ایرلند 97/3 در استامپ، مسیر با 255 ران

بن داکت، بازکننده تیم ملی انگلیس، در روز دوم آزمون یکباره در لردز، مقابل ایرلند می‌زند. خبرگزاری فرانسه









گزارش روز اول : انگلستان تابستان خانگی خود را با جدا کردن ایرلند با امتیاز 172 پس از انتخاب به میدان در روز آغازین آزمون یک‌باره در لردز، آغاز کرد.

استوارت برود، آهنگساز باتجربه، که در غیاب جیمز اندرسون رهبری حمله انگلیسی را بر عهده داشت، 5/51 – نوزدهمین تست پنج برای او – جمع آوری کرد و توسط جک لیچ (35/3) و متیو پاتس (36/2) حمایت شد. ایرلندی‌ها مدت کوتاهی پس از صرف چای بیرون ریختند.

انگلیس که از 16 ژوئن در Ashes با رقبای قدیمی استرالیا روبرو خواهد شد، سپس با بن داکت و زاک کرولی که بازکننده های نیم قرنی را جمع آوری کردند و پایه های یک قرن را دوختند، شروعی غالب داشت.

مقالات مرتبط

انگلستان

نکات برجسته انگلیس مقابل ایرلند، تنها روز آزمون 1 در لردز: میزبانان در روز افتتاحیه پس از انتخاب میدان برتری دارند

انگلستان

انگلیس مقابل ایرلند: پس از اینکه استوارت برود فیفر میزبان را در صدر قرار داد، بن داکت به پنجاه ضربه می زند.

به شیوه اصلی «بازبال»، دو بازیکن بازکننده بلافاصله مسیر تهاجمی را در پیش گرفتند و با بیش از شش ران اوور به گل رسیدند و به تیم میزبان کمک کردند بلافاصله کنترل را در دست بگیرند.

وقتی داوران پایان بازی را در روز پنجشنبه اعلام کردند، داکت در 60 با ضربه گیر شماره 3 اولی پوپ در 29 شکست ناپذیر بود. داکت، بازکننده نورث همپتون‌شایر، امیدوار است که دومین تن تست خود را در دومین مسابقه چهار روزه بالا بیاورد.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

تاریخ به روز رسانی: 03 ژوئن 2023 00:47:07 IST

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.