انگلیس مقابل ایرلند در روز اول در لردز

نکات مهم آزمون اول انگلستان مقابل ایرلند: انگلیس قبل از اینکه تمرکز خود را روی خاکستر قرار دهد در یک تست یکباره در لردز به مصاف ایرلند می رود.

نکات برجسته انگلیس مقابل ایرلند، تنها روز آزمون 1 در لردز: میزبانان در روز افتتاحیه پس از انتخاب میدان برتری دارند

انگلیس مقابل ایرلند زنده: انگلیس در یک تست یکباره در لردز میزبان ایرلند است. AP

پیش نمایش تست انگلیس و ایرلند: کاپیتان تیم ملی انگلیس، بن استوکس، به دلیل مشکلات طولانی مدت زانو، نگرانی‌ها در مورد توانایی خود در کاسه بازی در سری آینده Ashes را کاهش داد و چهارشنبه گفت که او قصد دارد تابستان امسال در هر تستی بازی کند.

استوکس یک روز قبل از شروع تست یکباره انگلیس در برابر ایرلند، که به عنوان یک گرم کننده برای سری پنج بازی خاکستر مقابل استرالیا عمل می کند، با لبخند گفت: “مگر اینکه نتوانم راه بروم، در زمین خواهم بود.”

پس از مشکلات زانو در طول تور نیوزلند در ماه فوریه، استوکس تنها دو بار برای چنای سوپر کینگز در لیگ برتر هند که اخیراً به پایان رسیده بود، بازی کرد و با 18 ران تنها یک بازی را از دست داد.

مقالات مرتبط

جیمز

جیمز اندرسون آماده از دست دادن تست ایرلند در مناقصه تناسب اندام Ashes است

جیمز

تست انگلستان مقابل ایرلند: جاش تونگ برای اولین بار در مسابقه یکباره در لردز

با این حال، استوکس 31 ساله گفت که زانوی او بسیار بهتر از نیوزلند است و او به عنوان یک بازیکن همه جانبه در مقابل ایرلند در لردز و سپس استرالیا جای خود را در تیم انگلیس خواهد گرفت.

استوکس گفت: “کاری که انجام دادم این است که خودم را در موقعیتی قرار داده ام که نمی توانم به گذشته نگاه کنم و پشیمان باشم یا بگویم بهترین فرصت را برای بازی کردن کامل با توپ در تابستان امسال به خودم نداده ام.”

من به شدت با تیم پزشکی در چنای کار کرده ام و با بچه های بانک مرکزی اروپا ارتباط برقرار کرده ام. من خودم را به جایی رساندم که از نظر بدن و تناسب اندام و همه چیز مانند آن احساس می کنم به فضای 2019، 2020 برگشته ام.”

انگلیس قبلاً تیم خود را برای آزمون ایرلند نامگذاری کرده است، در حالی که جاش تونگ، دریانورد، جیمز اندرسون و اولی رابینسون در حال استراحت هستند.

ایرلند از زمان کسب وضعیت تست در سال 2017، هر شش مسابقه خود را باخته است. این شامل شکست مقابل انگلیس در لردز در سال 2019 است.

کاپیتان اندرو بالبیرنی گفته است شکست دادن انگلیس “بزرگترین لحظه در تاریخ کریکت ایرلند” خواهد بود.

(با ورودی های AP)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری، بررسی ابزارها و رتبه‌بندی‌ها را دریافت کنید. گجت های محبوب از جمله مشخصات لپ تاپ، تبلت و موبایل، ویژگی ها، قیمت ها، مقایسه.