اوجا می‌گوید هتمیر در تعقیب و گریز وضوح زیادی نشان داد

راجستان رویالز تعقیب و گریز خود را برای غلبه بر گجرات تایتان در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 یکشنبه شب در استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد به کمال رساند.

رویالز در تعقیب 178 چالش برانگیز برای پیروزی، نه تنها شروعی آهسته داشت، بلکه در فواصل زمانی معین ویکت های خود را از دست داد و در 10.3 اورهای 55/4 خود را در تقلا یافتند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

با این حال، کاپیتان آنها، سانجو سامسون، پس از آن، 60 ضربه (32b، 3×4، 6×6) را هدایت کرد و هنگامی که به نور احمد رسید، شیمرون هتمایر 56 توپ را از 26 توپ (2×4، 5×2×4، 5×) شکست داد. 6) به عنوان RR در 19.2 اوور با سه ویکت دست نخورده به خانه رفت.

با این برد، رویالز در پنج بازی به هشت امتیاز رسید و اکنون در صدر جدول 10 تیمی قرار دارد. از سوی دیگر تایتان ها در پنج بازی شش امتیازی دارند و در رده سوم قرار دارند.

پراگیان اوجا، کارشناس JioCinema برای IPL، از حمله بولینگ گجرات به دلیل فروپاشی تحت فشار انتقاد کرد و گفت: “وقتی دومی بولینگ می کنید، عامل شبنم نقش مهمی ایفا می کند. توپ مانند قبل در اینینگ ها چنگال را پیدا نمی کند، بنابراین کامل کردن طول آن دشوار بود. حتی رشید خان هم از دست داد. یا کمی بالا می رفت یا آنقدر کوتاه بود که زمان خمیر داشت.

“من فکر می کنم آنها باید در مورد این فکر کنند. ما محمد شامی را نیز دیده‌ایم، روشی که قبلاً در بولینگ بازی می‌کرد، زمانی که توپ هیچ کار اضافی انجام نمی‌داد، حتی او طول را از دست می‌داد. حتی هاردیک گفت که طول آن‌ها می‌توانست بهتر باشد و ضربه‌زنان RR این فرصت را با هر دو دست گرفتند.

با این حال، اوجا برای مبارزه ای که هتمایر به مسابقه آورده بود، تحسین شد. روشی که او از ابعاد استفاده کرد، دانست که عامل شبنم بسیار مهم خواهد بود. شفافیتی که او با آن به خفاش آمد شایسته ستایش است و او این کار را برای تیمش انجام داده است. او در اواخر بازی می آید و گلزنی مداوم آسان نیست، اما او این کار را انجام داد.

برت لی، یکی دیگر از کارشناسان JioCinema برای IPL، تلاش سامسون را ستود و ابراز تمایل کرد که او را بیشتر در هند بازی کند.

با سانجو سامسون واقعاً خاص است. روشی که او امشب بازی کرد، ثابت کرد که او باید در حال حاضر بیشتر کریکت برای هند بازی کند. برای جدا کردن 60 توپ از روی 32 توپ، تحت فشار، او از جایی قدرت گرفته است. او مردی درشت اندام با قدرت بالاتنه است. اینینگ‌های او امشب توجیه می‌کرد که چرا آنها از خط عبور کردند.»

رویال چلنجرز بنگلور دوشنبه ساعت 19:30 به صورت زنده در JioCinema به مصاف Chennai Super Kings می رود.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام