اوگونبووال، سابالی، هاوارد در خط حمله قرار می گیرند تا وینگز را از روی دریم عبور دهند

آریکه اوگونبوواله 20 امتیاز از 27 امتیاز خود را به دست آورد تا دالاس در نیمه اول 17 امتیاز برتری داشته باشد و وینگز آتلانتا رویای میهمان را با نتیجه 85-78 شنبه در اولین فصل برای هر دو تیم شکست داد.

ساتو سابالی 25 امتیاز و ناتاشا هاوارد 20 امتیاز، 10 ریباند، سه توپ ربایی و دو بلاک برای دالاس به دست آوردند. هاوارد، سه بار قهرمان WNBA و بهترین بازیکن دفاعی سال 2019 لیگ، در یک معامله در ژانویه خریداری شد.

اوگونبووال 12 امتیاز – از جمله 10 امتیاز پایانی – در یک بازی 19-0 به دست آورد که نتیجه را 33-18 کرد. او با زدن یک پرتاب 3 امتیازی در حدود 6 دقیقه مانده به نیمه اول، جهش را مهار کرد.

آلیشا گری یک بازی سه امتیازی را به گل تبدیل کرد که نتیجه آتلانتا را با نتیجه 1:04 به 81-78 کاهش داد – نزدیکترین چیزی که رویا از کوارتر اول بوده است – اما ورونیکا برتون و سابالی هر کدام دو پرتاب آزاد از آنجا انجام دادند تا به گل برسند. .

راین هاوارد 20 امتیاز و 10 ریباند برای رویا داشت، اما تنها 8 امتیاز از 24 را از زمین به دست آورد. شاین پارکر 18 امتیاز و 11 ریباند اضافه کرد و گری – که در ماه ژانویه از وینگز از طریق ترید به دست آورد – 10 امتیاز، 7 ریباند و 7 پاس منجر به گل به دست آورد.

Latricia Trammell اولین بازی خود را به عنوان سرمربی WNBA برد. ترامل که چهار فصل گذشته را به عنوان دستیار در لس آنجلس اسپارکس گذراند، در نوامبر جایگزین ویکی جانسون شد. جانسون علیرغم هدایت این تیم به اولین فصل 0.500 خود (18-18) از زمانی که در سال 2016 به دالاس رفت و برای اولین بار از سال 2009، زمانی که هنوز شناخته شده بودند، این امتیاز را به پیروزی در پلی آف رساند، به عنوان مربی دالاس ابقا نشد. به عنوان شوک دیترویت – دو جابجایی پیش.

دایموند دی شیلدز که توسط وینگز از فونیکس از طریق معامله چهار تیمی در فوریه خریداری شد، بازی نکرد. دی شیلدز که انتخاب شماره 3 درفت WNBA 2018 بود، حدود 20 دقیقه در اولین بازی پیش فصل وینگز بازی کرد، اما از آن زمان دیگر در هیچ بازی ظاهر نشده است. این تیم روز چهارشنبه اعلام کرد که این گارد 28 ساله که با شیکاگو اسکای عنوان WNBA 2021 را به دست آورد، به دلیل آسیب دیدگی زانو “زمان طولانی” را از دست خواهد داد.

دانیل رابینسون از آتلانتا در حالی که حدود 8 دقیقه تا پایان نیمه اول باقی مانده بود و تیرا مک کوان از دالاس در اوایل کوارتر سوم به دلیل آسیب دیدگی زانوی چپ بازی را ترک کرد و دیگر برنگشت.

تماشا | Sky Lynx را در اولین بازی WNBA در کانادا شکست داد:

مس در اولین بازی WNBA در کانادا از اسکای پیشی می‌گیرد

شیکاگو در اولین بازی WNBA در کانادا با نتیجه 82-74 مینه سوتا را شکست داد. کاله مس برای شیکاگو 18 امتیاز و 9 ریباند به دست آورد. بریجت کارلتون، بومی چتم، اونتی، سه امتیاز را برای مینه سوتا ثبت کرد.