او هم مثل من است

آمباتی رایودو پس از اینکه چنای سوپر کینگز (CSK) در فینال IPL 2023 در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد گجرات تایتانز (GT) را با 5 ویکت (به روش DLS) شکست داد، با لیگ برتر هند (IPL) خداحافظی کرد.

رایودو 37 ساله قبل از فینال اعلام کرده بود که پس از بازی از IPL بازنشسته خواهد شد.

2 تیم بزرگ در لیگ برتر، 204 مسابقه، 14 فصل، 11 مرحله پلی آف، 8 فینال، 5 جام. امیدوارم امشب ششمین بازی باشیم. این یک سفر بسیار بود. من تصمیم گرفتم که فینال امشب آخرین بازی من در Ipl باشد. من واقعاً از بازی در این تورنمنت عالی لذت برده ام. از همه شما متشکرم. رایودو در توییتر نوشت.

بازیکن کریکت Guntur اکنون 6 عنوان IPL کسب کرده است که یک رکورد است. تنها بازیکن کریکت دیگری که عناوین زیادی دارد روهیت شارما است.

رایودو در سال‌های 2013، 2015 و 2017 با هندی‌های بمبئی عناوین IPL را به دست آورد، قبل از اینکه دوباره در سال‌های 2018، 2021 و 2023 با تیم CSK قهرمان شود.

MS Dhoni، کاپیتان CSK، در مورد ضربات درجه متوسط ​​خود گفت که رایودو عاداتی مانند او دارد و برای او در مرحله بعدی زندگی بهترین ها را آرزو کرد.

“یک چیز خاص در مورد رایودو این است که با او در تیم هرگز جایزه بازی جوانمردانه را نخواهم گرفت. او خیلی زود به جشن یا چیزی شبیه به آن می پرد. او همیشه می خواهد کمک کند. هند A را با هم بازی کردیم. ما با هم بخشی از تیم هستیم. او کسی است که چرخش و سرعت را خوب بازی می کند. فکر می کردم امشب کار خاصی انجام می دهد و اینطور نیست؟ او هم مثل من است که زیاد از گوشی استفاده نمی کند. من امیدوارم که او از مرحله بعدی این زندگی لذت ببرد.

از دست ندهید: آخرین بازی Ravindra Jadeja را تماشا کنید که به قهرمانی CSK کمک کرد تا قهرمان شود.

در فینال، رایودو 19 توپ از 8 توپ را به ثمر رساند و CSK با موفقیت 171 توپ را در 15 اور در مسابقه کوتاه بارانی تعقیب کرد.

به طور کلی، رایودو حرفه خود در IPl را با 4348 دوش در 204 مسابقه با نرخ ضربه 127.54 به پایان رساند. او در زندگی حرفه ای خود صد و 22 دهه پنجاه را به ثبت رساند.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار و سرگرمی هند اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام