“اگر ادعای منفرد ثابت شود، خود را حلق آویز خواهم کرد… مدارک را در دادگاه ارائه کنید”

بریج بوشان سینگ، رئیس WFI خطاب به کشتی گیران:

بریج بوشان شاران سینگ، رئیس WFI

در میان اعتراضات مداوم کشتی گیران علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس WFI به دلیل اتهامات آزار جنسی، نماینده BJP ادعا کرد که اگر حتی یک اتهام علیه او ثابت شود، خود را حلق آویز خواهد کرد.

اگر تنها یک اتهام علیه من ثابت شود، خود را حلق آویز خواهم کرد. بریج بوشان شاران سینگ گفت: اگر شما (کشتی گیران) مدرکی دارید، آن را به دادگاه ارائه دهید و من آماده پذیرش هرگونه مجازات هستم.

در یک سه‌شنبه پر درام، برخی از کشتی‌گیران هندی همراه با صدها حامی در ساحل گنگ در هاریدوار جمع شدند و مدال‌های جهانی و المپیک خود را در رودخانه مقدس غوطه‌ور خواهند کرد، اما پس از متقاعد شدن توسط خپ و رهبران کشاورز از این کار خودداری کردند. پنج روز به دنبال رسیدگی به شکایات خود بودند.

ساکشی مالیک، باجرانگ پونیا، دارنده مدال المپیک و وینش فوگات دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی روز سه‌شنبه در اعتراض به بی‌عملی رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) که گفته می‌شود چندین زن گراپلر را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است، به هار کی پاوری رفتند.

اما پس از گذراندن یک ساعت و 45 دقیقه پس از آن که چندین خاپ و رهبران سیاسی از آنها خواستند که دست به چنین اقدام افراطی نزنند، بازگشتند.

در 28 ماه مه، پلیس دهلی کشتی گیران را بازداشت و علیه آنها به دلیل نقض قانون و نظم پرونده های FIR تشکیل داد.

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام