اگر این آخرین فصل او باشد، بسیار شگفت زده خواهم شد.

در حالی که این باور فزاینده وجود دارد که فصل جاری لیگ برتر هند (IPL) فینال MS Dhoni به عنوان یک بازیکن است، کوین پیترسن غیر از این فکر می کند و ادعا می کند که اگر کاپیتان چنای سوپر کینگز (CSK) واقعا بازنشسته شود، “بسیار شگفت زده خواهد شد”. .

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

اگرچه دونی هنوز مستقیماً به سؤالات مربوط به آینده خود به عنوان بازیکن در بزرگترین لیگ T20 جهان پاسخ نداده است، جایی که او CSK را به چهار عنوان قهرمانی در کنار چندین مقام نایب قهرمان رسانده است، او در طول فصل نکاتی را در مورد بازنشستگی احتمالی خود در طول فصل رها کرده است. .

مقالات مرتبط

کوین

کوین پیترسن شواهد ویدیویی علیه ادعای ام اس دونی «تو اولین ویکت آزمایشی من بودی» منتشر کرد

کوین

IPL 2023: سونیل گاواسکار پس از بازی CSK-KKR در Chepauk پیراهن امضا شده توسط MS Dhoni را دریافت کرد. ویدیو را ببینید

بخوانید | مدیرعامل CSK می گوید، ما معتقدیم که MS Dhoni فصل آینده نیز بازی خواهد کرد

یکی از این اتفاقات که بیشتر به گمانه زنی ها در مورد آینده MSD دامن زد، انجام یک دور افتخاری او در اطراف استادیوم MA Chidambaram همراه با بقیه تیم چنای سوپر کینگز در پایان آخرین بازی خانگی خود در این فصل بود که طی آن دونی در حال توزیع بود. یادگاری به جمعیت Chepauk.

من در روز یکشنبه برای دور افتخار دونی آنجا بودم و دیدن اینکه چگونه استادیوم کاملاً پر مانده بود باورنکردنی بود. من بسیار شگفت زده خواهم شد اگر این آخرین فصل او باشد. من فکر می‌کنم این قانون بازیکن تاثیرگذار واقعاً به او کمک می‌کند، جایی که او می‌تواند 20 اور را نگه دارد و هر کجا که می‌خواهد ضربه بزند،” پیترسن در ستون خود برای Betway نوشت.

او با تصمیماتی که به عنوان کاپیتان می گیرد تیم را بهتر می کند و حفظ او فوق العاده بوده است. اینطور نیست که او در موقعیت ضربه زدن به سمت بالا قرار بگیرد، زیرا او تمایل دارد در ساعت هفت، هشت یا نه وارد شود تا چند زایمان را ضربه بزند.”

علاوه بر دور چپاوک، دونی قبلاً به تماشاگران باغ ادن اشاره کرده بود که پس از پیروزی CSK بر KKR او را “خداحافظی” کردند و همچنین گفته بود که او در آخرین مرحله از دوران حرفه ای خود در اوایل مسابقات است.

تمام آخرین اخبار، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی را اینجا بخوانید. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام