“اگر می توانی آن را بدهی، باید آن را بگیری”

ویرات کوهلی و گوتام گامهیر باید توسط بازیکنان و کادر پشتیبانی پس از تبادل گرم روز دوشنبه از هم جدا شوند. رویال چلنجرز بنگلور، کوهلی و مربی گامبیر، مربی سوپر غول‌های لاکنو، پس از مسابقه 43 لیگ برتر هند، در داخل زمین درگیر شدند.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

در یک ویدیوی پس از بازی که توسط RCB ارسال شد، کوهلی گفت: “اگر می توانید آن را بدهید، باید آن را بگیرید، در غیر این صورت ندهید.”

IPL 2023: Virat Kohli و Gautam Gambhir به دلیل مشاجره لفظی زشت پس از LSG در مقابل RCB جریمه شدند

تماشا کنید: Virat Kohli و Gautam Gambhir در درگیری زشت پس از LSG در مقابل RCB

این در حالی است که گامبیر به تماشاگران در ورزشگاه ام چیناسوامی اشاره می کند که در جریان بازی معکوس بین دو تیم در ماه آوریل سکوت کنند. بعد از پایان نزدیک، گمبیر انگشتش را روی لب گذاشت و از ساکت پرسید.

در مقابل، کوهلی از جمعیت که عمدتاً به نفع RCB میهمان بودند، خواست تا در حالی که به سمت پیروزی در ورزشگاه اکانا حرکت می کنند، سر و صدای بیشتری به پا کنند. او به طرفداران اشاره کرد که همانطور که گامبیر خواسته بود ساکت نمانند، بلکه سطح صدا را بالا ببرند.

“این یک برد واقعا مهم در زمین برای ما بود. این واقعیت که ما حمایت بیشتری از تماشاگران خانگی (طرف) داشتیم، احساس باورنکردنی است. همه چیز را به شما می گوید که چگونه ما به عنوان یک تیم دوست داریم و چگونه مردم از ما حمایت می کنند. برد بسیار شیرینی است. به دلایل زیادی احساس خوبی دارد. اما مهمتر از همه برای شخصیتی که در دفاع از این کل نشان دادیم. همه اعتقاد داشتند که ما می توانیم این کار را انجام دهیم و ما به عنوان طرف برنده به پایان رسیدیم.

کاپیتان RCB Faf du Plessis گفت: «این بهترین نسخه Virat است، اینطور نیست؟ برای اینکه اینطوری تلمبه شود، اینجاست که او در بهترین حالت خود قرار دارد. بسیار عالی است که بخشی از آن باشید. وظیفه من حفظ آرامش در زمین است. ما واقعاً خوب کار کردیم.»

مایک هسون، مدیر عملیات RCB نیز در مصاحبه خود به این حادثه اشاره کرد و گفت که پایان جلسه گذشته به پایان رسیده است.

در چیزی که به وضوح یک مسابقه کینه توزی بود، این درام به رسانه های اجتماعی نیز سرایت کرد. یکی از اعضای RCB توییت LSG را از پس از آخرین مسابقه بازنشر کرد که در آن نوشته شده بود: “خانم ها و آقایان، اینطوری… جسارت بازی کنید.” به نظر می رسد که این یک تمسخر عبارت RCB است.

RCB به نقل از توئیت پیام LSG نوشت: “Adab se Haraye.”

پس از پیروزی 18 ران در روز دوشنبه، صفحه رسمی توییتر RCB عکس کوهلی را در توییتی منتشر کرد که جمعیت را خفه کرده بود با این عنوان: “آنچه در اطراف می چرخد، اتفاق می افتد.”

پس از درگیری آنها، کوهلی و گامبیر 100 درصد از هزینه بازی خود را جریمه کردند. دریانورد LSG نوین الحق که او نیز با کهلی صحبت می کرد، 50 درصد از هزینه های خود را جریمه کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام