اگر کبریت در اثر باران شسته شود چه اتفاقی می افتد؟

هر دو تیم، چهار بار قهرمان چنای سوپر کینگز و مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز، همگی برای پیروزی در دیدار روز یکشنبه آماده خواهند بود، اما اگر آب و هوا تصمیم بگیرد هیجان را از بین ببرد، چه؟ با احتمال دو ساعت دوش گرفتن در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد، می‌توان آن را، اگرچه احتمال کمی، به همین ترتیب کاهش داد.

IPL 2023: پوشش کامل | جدول امتیازات | برنامه زمانبندی | نتایج | کلاه نارنجی | کلاه بنفش

بنابراین، اگر بازی یکشنبه نتواند کامل شود، چه؟

مقالات مرتبط

IPL

مقدماتی 1 IPL 2023: CSK، در Chepauk، در راه GT برای دومین فینال متوالی ایستاده است.

IPL

IPL 2023، گجرات تایتانز در مقابل چنای سوپر کینگز: راهنمای فرم، رودررو، پخش زنده و هر آنچه که باید بدانید

بارش باران در احمدآباد آغاز شده است و باران بسیار شدیدی می بارد. پرتاب به طور رسمی به تعویق افتاده است، و با توجه به شرایط بازی IPL 2023، اگر باران فروکش کند و کمی امکان بازی وجود داشته باشد، ممکن است یک مسابقه پنج اور برگزار شود. اگر این امکان نیز وجود ندارد، یک Super Over می‌تواند مسابقه‌ای را که می‌تواند تا ساعت 12:50 صبح شروع شود، تعیین کند.

به گفته صدا و سیما ورزش ستاره، زمان قطعی برای انجام یک بازی کامل ساعت 9.35 بعد از ظهر IST است.

همچنین یک روز رزرو موجود است. اگر روز یکشنبه اصلا امکان بازی وجود نداشته باشد، فینال بین GT و CSK در روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

و در صورتی که باران روز دوشنبه نیز فینال را از بین ببرد، دو کاپیتان، هاردیک پاندیا و ام اس ثونی، جام IPL را به اشتراک خواهند گذاشت. اگر این اتفاق بیفتد، برای اولین بار در تاریخ IPL خواهد بود.

در همین حال، مردان زردپوش آماده خواهند بود تا پنجمین عنوان خود را به نام خود به دست آورند تا همپای رهبران عنوان سرخپوستان بمبئی بیایند.

و آنها با مردان هاردیک پاندیا روبرو خواهند شد، که پس از شکست توسط چنای در اولین مسابقه مقدماتی راه خود را به فینال رسانده اند و اکنون چشمان خود را به عنوان دومی خود در تروت دوخته اند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام